בקשות והצעות ייעול

צימעס

New member
../images/Emo41.gif עוד נקודה של אסתטיקה:

הסימון של קובץ מצורף לא משו. הוא גם בולט ובוטה מדי (כתם צבע) וגם לא בולט מספיק (אפור). מצא חן בעיני יותר כשזה היה עדיןן וצבעוני.
 

your brain

New member
המערכת החדשה לא מגיבה כמו הנוכחית לשינוי עובי

גלשתי באתר זה במשך שנים רבות רק בגלל שכשהייתי לוחצת בלשונית של הדפדפן (אינטרנט אקספלורר למיניהם) TEXT SIZE
LARGEST אז כל העיצוב היה עבה, מודגש וגדול כאילו לקחתי טקסט ב WORD שהיה בפונט לא מודגש ובגודל 11 והגדלתי את הפונט ל 36 מודגש ועבה (מודגש ועבה פי 10 לפחות). זו הסיבה שאני גולשת באתר הזה - כי האתר הולך טוב עם TEXT SIZE
LARGEST ומגיב לאפשרות הזאת על ידי כך שכל העיצוב הופך להיות מודגש ועבה פי 10 לפחות ופונט מאוד גדול ועבה. כל אות עבה פי 10 בעיצוב הנוכחי ובעיצובים הנוכחיים של האתר. לעומת זאת, המערכת הפורומים החדשה (הארורה הזאת) לא מגיבה בכלל ל TEXT SIZE
LARGEST. היא לא מגיבה, כך שהאותיות לא נהפכות לעבות יותר כשעוברים ממצב TEXT SIZE
MEDIUM למצב TEXT SIZE
LARGEST . ולכן, תשאירו את מערכת הפורומים עם העיצוב הנוכחי בהווה.
 

דוד רץ

New member
התמודדות עם שרשורים ארוכים (+פרסומות)

כיום, כשיש שרשורפלצת די קשה להתמודד עם זה. אחרי 5-6 תגובות, כבר לא יודעים מי מגיב למה. יש כמה דרכים להתמודד עם זה: (1) אפשרות אחת היא לסמן את הרמה של ההודעה (הודעה ראשית תהיה 1, כל מי שמגיב להודעה הראשית יהיה 2, מי שמגיב להודעות משניות יהיה 3 וכן הלאה). (2) אפשר גם לשים איזשהו סמן ויזואלי אחר (אולי אפילו "קו צף"- floating line. כלומר- כאשר מעבירים את החץ מעל הסמן הכחול של ההודעה, יסומן קו שיראה את כל ההודעות שנמצאות באותה רמה היררכית). לשם ההמחשה מצורפת תמונה. (3) אפשרות אחרת שאני יכול לחשוב עליה היא כיווץ של חלק מהשרשור. כמובן שאפשר לשלב 2 מהרעיונות- במקום "קו צף", כשמישהו יעביר את הסמן מעל לנקודה הכחולה הוא יראה באיזו רמה ההודעה (כלומר- לאן הוא משורשר). ואם כבר תפסתי את תשומת ליבכם- אין לי בעיה עם פרסומת. אפילו לא עם הפרסומות הצפות. אתם צריכים להרוויח כסף, וזו זכותכם המלאה. אבל בבקשה בבקשה בבקשה- תשימו אותם בצד שמאל.
 

דוד רץ

New member
ואיפה הם נמצאים ב- myspace?

ניחשתם נכון- בצד ימין (כך שמי שסורק את העמוד משמאל לימין נתקל בפרסומות אחרי שהוא נתקל בכותרת של ההודעה).
 

pynokyo

New member
התקלה מאתמול נמשכת-אי אפשר להגיב ישירות

לתגובות - מתקבלת חלונית עם DEV.Tapuz ושום סיסמא לא עוזרת. חייבים להיכנס לפורום ישירות ולהגיב רק מתוך הפורום עצמו - זה מקשה, מאריך את הזמן, לא ידידותי ולא נוח. מקוה שהבעיה תיפתר במהרה - לאנשים חסרי סבלנות כמוני זה יגרום לחפש מקומות אחרים לגלוש בהם. תודה.
 

FireRescue

New member
יש אפשרות

של עריכת הודעות בפורומים החדשים? לא שמתי לב עדיין
 

herouth

New member
פתרונות יצירתיים למחלקה המשפטית

1. שמירת גרסאות (כלומר, הגרסה לפני התיקון תהיה שמורה בתפוז, או לפחות ההבדלים בינה לבין הגרסה החדשה (diff), כך שאפשר יהיה להציג אותה לגורם משפטי כשצריך. 2. לאפשר תיקון מוגבל - כלומר, למשל, תיקון של עד 5 או 10 תוים. כך אנשים לא יוכלו להחליף טקסטים של ממש, אבל כן יוכלו לתקן שגיאות כתיב ודברים כאלה.
 

herouth

New member
אפשר, זה כן, אבל אני רואה המון פעמים אצלנו

...אנשים שכותבים פוסט נוסף רק בשביל לציין "במילה בוסה התכוונתי סובה" וכאלה. הרי תמיד מגלים את הדברים האלה שתי שניות אחרי לחיצה על "שלח".
 

צלף

New member
זה היה מעצבן הפורמט החדש

אותיות קטנות פרסומת בכול פינה וזה שהכול זז שמאלה - עדיף להשאר בישן...
 

ToFLY

New member
להיפטר בבקשה מהפרסומות שמוצמדות לכל

הודעה - זה מטריד ומפריע לעקוב אחרי השרשור!
 

ToFLY

New member
בבקשה הקשיבו לתגובות הגולשים וקחו

אותם לתשומת לבכם
 
אנחנו מאוד קשובים לתגובות הגולשים

הפורום הזה, הוא הוכחה חיה לכך. דעת הגולשים חשובה לנו, ומבחינתנו הם חלק אינטגרלי משינויים ותהליכים שעוברים על האתר.
 
למעלה