בקשות והצעות ייעול

בעיה אחת שמפריעה לי.

אין לי בעיה עם פרסומות, כל עוד זה לא מפריע לי לכתוב [חוץ מהפרסומת ההיא שנצמדת לתחתית הדף, זה היה באמת מזעזע] - מה שממש מציק לי זה שכשעושים "הסתרת תגובות", אי אפשר לראות את התגובות שמשורשרות ישירות להודעה הראשית. אני מקווה שזה זמני, כי זאת הייתי אופציה מעולה, אבל עכשיו זה ממש מקשה להסתכל על התגובות בנוחות. תודה,
 

supercalifragi

New member
אולי סוף סוף

אולי סוף סוף תעשו שניתן יהיה להשתמש ב LATEX זה יהיה השיפור הכי חשוב כאן בפורומים של העזרה בלימודים
 

cוורנה1

New member
הגעתי בעקבות שינוי פני "תפוז" בפורומים. אשמח אם תוכלו להוסיף "שלח" תגובה גם בחלק העליון, כך לא צריך לגלול את העכבר למטה, לאחר עיון וקריאה לפני משלוח. ../images/Emo51.gif
 

MoRoSH11

New member
בבקשה תעשו שלא כל תמונה תפתח

בחלון נפרד, זה כ"כ מציק
 

u 1000

New member
הדפסה במערכת החדשה

מדוע גם במערכת החדשה אין אפשרות להדפיס שרשור אלא רק הודעה בודדת?
 

laufgas

New member
רעיון: הפאנל החביב בצד ימין של המסך

יהיה הרבה יותר ידידותי לכל הגולשים אם תתנו אופציה של איקס [X] לסגור את הפאנל על מנת לתת שטח יותר גדול לפורום עצמו. ברור לי שיש את כל עניין הפרסומות שדבוקות בתוך הפאנל, אז אולי אפשר לשקול לשים את הפרסומות בראש הדף או בתחתית הדף. בכל מקרה, אני מקווה שהבנתם את הנקודה שלי כי בסך הכל עם הפאנל החדש המסך הצטמצם משמעותית.
 

weinman

New member
אם אתם מתחילים להתעסק בקוסמטיקה לפחות

תעשו קורס קוסמטיקה השינוי שלכם נראה כמו פריחה שקיבלה גישה בלתי מוגבלת ללפסטיק ואיפור בקיצור תתחיל לטפל בבעיות האמיתיות ולא בצורה איפה ממשק נוח לעבודה? למה אי אפשר לערוך הודעות? למה אני לא יכול לדעת כמה צופים קראו את ההודעה שלי? למה אני לא יכול להכניס כמה תמונות להודעה וצריך להציף את פורום בהודעות כדי להסביר משהו פשוט? רוצים עוד? יש בשפע אבל אני לא אטרח בעבור משהו שאחרים לא יודעים להעריך ולהבין אני מבין שכל מה שמעניין אותם זה כניסות ושטח פירסום אבל אתם בסוף תישארו בלי כניסות והרבה חרטא ואם אתם חושבים שאני כועס אז אתם טועים שוב כבר מזמן אין לי צפיות ממכם ואם לא הייתי לוקח בחשבון את החברים מזמן כבר לא הייתי פה. אולי תעברו לפוליטקה לפחות שם הייתם מקבלים מחמאות
 

nunimon

New member
הצעה לייעול לגבי התגובות

זה נהדר שרואים בצד את מספר התגובות, אבל למה אי אפשר לעשות, שכשאני פותח את ההודעה, כל התגובות נפתחות, ולא כמו עכשיו בחלון חדש? ולמה כל פעם אני צריך להסיר את הV מקבלת תגובה במסר? ולמה ... למה... למה.... לא השקעתם עוד קצת זמן בייעול הממשק מול המשתמש עם מלא מלא דברים קטנים ומועלים, שהיו יכולים להוריד קצת את האש ממסת הפרסומות שהוספתם?? אבל דבר אחד עשיתם ענק ! והוא שאם אני כותב הודעה, ובלי כוונה לוחץ על עמוד אחורה, במערכת הישנה, הטקסט היה נמחק - כאן, איכשהו, הוא נשאר. אם לא התכוונתם לזה, אז תשאירו את זה ! אם התכוונתם , כל הכבוד ! הצבעים יפים, זה כן. חסר לי קצת נוכחות כתומה, של תפוז. הכחול אומנם נעים, אבל אין שום קשר היסטורי. חוץ מזה, תלונות תמיד יהיו, ושינוי לעולם יהיה דבר מרענן, אז אחרי הכל
תתחדשו, ומזל טוב... בהצלחה !
 
חפרנו לכם שנים על תוספות שאנחנו רוצים לראות..

אתם צריכים להתאים את עצמכם לגולשים ולא הגולשים צריכים להתאים את עצמם אליכם! אם כבר שידרגתם,המינימום שיכלתם לעשות,לאחר בקשות רבות של גולשים: 1)להוסיף אופציה של עריכת הודעה(ואם חסר לכם הידע תמיד אפשר לגייס אנשים בעלי ידע מתקדם ו\או להעזר בספרים). 2)להוסיף בצד מידע כמה פעמים נקראה ההודעה. 3)לשלב את הפרסומות בצורה יותר נוחה ופחות מציקה. דבר אחד כן הצלחתם לעשות..אין ספק: לעצבן 90% מגולשי תפוז האם זאת היתה המטרה? בטוח שלא. אנחנו רוצים להמשיך להנות ואתם,עובדי תפוז,רוצים להביא פרנסה הביתה. אז בואו לא נדפוק אחד את השני-הלקוח תמיד צודק!
 
../images/Emo41.gifהצעה לשיפור מנגנון ההודעות../images/Emo41.gif

היה מאוד נוח למעקב אחר שרשורי ענק (או שירשורים בכלל), אם היה חיווי על שינויים בשירשור ,כמו למשל חיווי על הודעה חדשה -לדוגמה "חדש" ליד ההודעה (הודעות שנכתבו ב-10-15 הדקות האחרונות לדוגמה), וחיווי על איזו הודעה גרמה להקפצה האחרונה של השירשור, למשל "הקפצה" ליד ההודעה.
 

GMN

New member
לא ממש

השטח של הפורום עצמו הוקטן בכמה פיקסלים בודדים. השינוי המשמעותי הוא המעבר של שטח הפרסומות מצד שמאל לצד ימין וניצול של השטח גם לפאנל חביב ביותר. מה שכן, לדעתי יש מקום להוסיף לשם עוד כמה דברים (קומונות מועדפות, בלוגים וכאלה) ואולי גם לעשות אותו דינאמי כמו בעמוד הראשי. אל תתאמץ להזכיר את נושא הפרסומות כאן או להציע הצעות יעול בנושא. יש התעלמות מלאה מהנושא מצד אלו שעונים על השאלות כאן, תסתכל קצת בפורום הזה ותראה.
 

ToFLY

New member
מסכימה איתך לחלוטין! צריך להקשיב לגולשים!

ולא לעשות החלטות שרירותיות... לפחות שיאפשרו את קיום שני הממשקים במקביל - מי שנוח לו הישן חשאר בישן ומי שנוח לו בחדש יעבור לחדש!....
 
אנחנו מאוד קשובים לגולשים

בהרבה אתרים אחרים, יש פחות מקום להשמיע את התלונות. לראייה, במעט מאוד פורטלים אחרים קיים פורום משוב שבו ניתן מענה ויחס לגולשים על בסיס יומיומי, בנוסף למענה במיילים, ומסרים. דעת הגולשים חשובה לנו, ומבחינתנו הם חלק אינטגרלי משינויים ותהליכים שעוברים על האתר.
 

laufgas

New member
שמתי לב שיש התעלמות מנושא הפרסומות

אבל זה לא אומר שאין לזה פתרונות שלא יפגעו בהם גם אם הם ישנו משהו שם. ואני לא מסכים איתך לגבי שטח הפורום. לדעתי הוא הוקטן משמעותית. וגם אם לא, זאת התחושה שהמערכת החדשה נותנת, ובסופו של דבר זה מה שקובע.
 

GMN

New member
טוב, בדקתי את זה

אתה די צודק. שטח הפורום הוקטן ב55 פיקסלים, ברזולוציה שאני משתמש. שזה לא מעט בכלל. מן הסתם זה באחוזים ומשתנה בין מחשב למחשב, אבל אין לי כוח לבדוק את זה לעומק. בקיצור, הוקטן בצורה נראית לעין וקצת מעצבנת. ובקשר לפרסומות, וואלה, אני מאחל לך בהצלחה ומקווה שבאמת יהיה ניתן למצוא פתרון יותר טוב מהקיים.
 

elians

New member
תגידו מה הם רציניים?

פרסומת בכל הודעה שנפתחת? MSN כבר לא כאלו גרועים
 

Ninja

New member
זה לא מושך לראות כל כך הרבה פרסומות

זה לא מושך לראות כל כך הרבה פרסומות כשנכנסים לכאן. זו אחת הסיבות שאני נמנע מהאתר של msn, של מעריב וכדומה. יש אתרים מקבילים שמאפשרים גלישה יותר נעימה. גלישה כמו גולש רגיל ולא כמו לקוח שבוי.
 
למעלה