בסולמוש : לכודים בלב ים (2006)

mosh511

New member
../images/Emo91.gif בסולמוש : לכודים בלב ים (2006) ../images/Emo45.gif

לפני מספר חודשים כתבתי על "ים של פחד" (Open Water) - ובכן, קבלו את סרט ההמשך "לכודים בלב ים" (Open Water 2 : Adrift). למען האמת "Adrift" הוא לא באמת המשך ישיר לסרט הקודם, אך בגלל הדימיון הרב בין 2 הסיפורים ניתן להבין מדוע שני הסרטים קוטלגו לאותה "סידרה". בדומה לזוג מהסרט הקודם, שישה חברים יוצאים לשייט תענוגות על יאכטה בלב ים ונקלעים לסיוט של חייהם... (תקציר הסרט מספר יותר, אני מעדיף לגלות פחות...). הסרט שמתבסס על אירועים אמיתיים (וזה דווקא גדולתו), מתיימר לצערי ללבוש חזות הוליוודית של סרט אימה (וזה דווקא חבל...), כי עם קצת יותר עומק ומיתון דרמטי הוא היה יכול לזכות בציון אחד גבוה יותר. אך בכל מקרה עדיין מדובר במותחן נהדר שאף מצליח להתעלות על קודמו ! בשורה התחתונה : ציון 7 בסולמוש (שווה השכרה).
 
סרט מגוחך אבל עדיין מזעזע ומצוין

אני ממליצה לראות, במיוחד לאלו הסובלים מפחד מהים, אימה צרופה...
 

mosh511

New member
הפחד הכי גדול שלי קשור לים והוא -

כשהים עולה על האדמה (כמו ב"פגיעה קטלנית" למשל). שמח שנהנית מהסרט... אבל מאיזו בחינה הוא "מגוחך" בעינייך? והאם זה לא עומד בסתירה להיותו "מצויין" בעינייך?
 
בהחלט, דעתי על הסרט סתורה לחלוטין

הוא סרט מגוחך מכיוון שהמשחק ירוד וסתמי, אבל הוא עדיין מזעזע בגלל הסיטואציה הנוראית שהאנשים נקלעים לתוכה ואיך שהם מגיבים. הוא מצוין גם בגלל שאני אוהבת סרטים שמפחידים אותי, ובגלל שאני מאוד מפחדת מהים לא הפסקתי לבכות כל הסרט. הוא מצוין גם בגלל שהסוף שלו לא קיטצ'י. אתה בטח מדמיין איך הגבתי ב"טיטאניק"...
 
מההההההה?????

הוא מקוטלג אצלי עמוק בקטגוריית ``הסרטים ששרפו לי את הזמן`` . סרט מגעיל! נגמר דפוק! בימוי חובבני. אתה יכול לצלם אותו בעצמך, רק תשכיר יאכטה. גועל נפש של סרט! אל תזכיר לי אותו בכלל.....
 

mosh511

New member
../images/Emo9.gif אך אם רק היה לי כסף ליאכטה...

תן כמה מותחנים/אימה שבטעמך בבקשה.
 

mosh511

New member
../images/Emo58.gif ל"לכודים בלב ים" מגיע...

רואים שהיא ניצלה ודן שוכב על בטנו בתוך הספינה (מבלי שנראה את פניו).
 
../images/Emo58.gifספוילר לסוף הסרט.

אם אני זוכרת נכון, דן [מקסטימי, נכון ?] נסחף גם כן בים ומי שניצלה זו רק הבחורה שרצה לבת שלה בספינה...
 

mosh511

New member
לדעתי התשובה היא קצת יותר מתוחכמת...(ניתוחון)

"לכודים בלב ים"
דן התאבד במים וסירב לעלות לספינה כי חש אשם. היא ניסתה להציל אותו אך לשווא, הוא ירד אל מתחת למים. לאחר מכן לא ברור לנו מי ניצל כי הספינה נראית ריקה. לפתע היא מופיעה - היא ניצלה, והוא אחרי כן מופיע שכוב על בטנו. אם הוא מת איך הגיע לספינה? אם הוא חי למה הוא שוכב בתנוחה בה ישכב רק מת? התשובה זה שהוא מת אך אנו רואים אותו בספינה שוב כי היה לה חשוב בכל זאת להשיב את גופתו כדי לסגור מעגל עם מות אביה בילדותה אשר את גופתו היא חיפשה במים שוב ושוב כשטבע - לכן לדעתי אנו גם לא רואים את פניו כי מבחינתה היא סוגרת מעגל עם אבא שלה והפחד מהים.
 
יש כמה שעולים לי כרגע..

יש לי בלאק אאוט בזמן האחרון בכל הנוגע לזיכרון אבל אני מקווה שאני זוכר.. אספן העצמות(של דנזל וושינגטון. זה עם העכברושים שאוכלים את ההוא, נכון?) 88 דקות. ויש עוד אחד של סטאלון שמשחק שוטר ואח``כ במרכז גמילה יש מספר מעשי רצח. נחמד... ואגב, אתמול ראיתי אינטלגנצייה מלאכותית. לא מצוי שסרט הזוי יסחוף אותי, עד שבסוף ראיתי שהוא של שפילברג, אז הבנתי.. מה דעתך?
 

mosh511

New member
ובכן...

88 דקות ואינטיליגנציה מלאכותית עדיין לא ראיתי, והסרט עם סטאלון לא נשמע לי מוכר (חבל שאין לך את שמו). מה שכן, את אספן העצמות ראיתי והוא זכור לי כסרט יפה אבל לא כזה שהשאיר רושם מיוחד - נורא רגיל (נראה קצת כמו חיקוי קטן של "שתיקת הכבשים"). בוא ננסה הפוך, אולי עדיף שתספר לי מה לא אהבת בסרט "לכודים בלב ים"?
 
ספיישל 4U

טיהור מוחלט זה שם הסרט. 88 דקות זה של אלפצ`ינו. לכודים בלב ים זה סרט צפוי מדי, בלי פואנטה. חיפשתי משהו שיצא שיאתגר.. אולי כרישים. נאדה! סרט סתמי. רובם מתים, וכל הסרט נמתח כמו מסטיק. בקיצור, סתם...
 
למעלה