../images/Emo91.gifאתמול יצאה דיסק הבכורה של
אפוקליפס למי שלא מכיר אפוקליפס הם 4 חבר'ה בקריאת גת(K-B-S-ברטה זיבי וראפיג'אן) הת הדיסק הפיק אם.סי מני והשירים הוקלטו באולפן שלו מתארחים באלבום:אם.סי מני,בזוקהניב אלקסלסי ואומגה אני בטוח שכולכם זוכרים את ההרכב הזה מהתקופה שסאב היה מנגן את השיר שלהם ידים על הראשבקיצור אלבום ממש מושקע גם מבחינת ההפקות וגם מבחינת הביצוע של השירים אני אישית ממש אהבתי העטיפה ממש מושקעת. את האלבום ניתן כרגע לקנות מד מן(יש כאן משהו שלא יודע איפה זה??)במחיר של 49 ש"ח כבוד ענק אחים שלי וכבוד מטורף לאחי קרח
אפוקליפס למי שלא מכיר אפוקליפס הם 4 חבר'ה בקריאת גת(K-B-S-ברטה זיבי וראפיג'אן) הת הדיסק הפיק אם.סי מני והשירים הוקלטו באולפן שלו מתארחים באלבום:אם.סי מני,בזוקהניב אלקסלסי ואומגה אני בטוח שכולכם זוכרים את ההרכב הזה מהתקופה שסאב היה מנגן את השיר שלהם ידים על הראשבקיצור אלבום ממש מושקע גם מבחינת ההפקות וגם מבחינת הביצוע של השירים אני אישית ממש אהבתי העטיפה ממש מושקעת. את האלבום ניתן כרגע לקנות מד מן(יש כאן משהו שלא יודע איפה זה??)במחיר של 49 ש"ח כבוד ענק אחים שלי וכבוד מטורף לאחי קרח