אתמול יצאה דיסק הבכורה של

טובא

New member
../images/Emo91.gifאתמול יצאה דיסק הבכורה של

אפוקליפס למי שלא מכיר אפוקליפס הם 4 חבר'ה בקריאת גת(K-B-S-ברטה זיבי וראפיג'אן) הת הדיסק הפיק אם.סי מני והשירים הוקלטו באולפן שלו מתארחים באלבום:אם.סי מני,בזוקהניב אלקסלסי ואומגה אני בטוח שכולכם זוכרים את ההרכב הזה מהתקופה שסאב היה מנגן את השיר שלהם ידים על הראשבקיצור אלבום ממש מושקע גם מבחינת ההפקות וגם מבחינת הביצוע של השירים אני אישית ממש אהבתי העטיפה ממש מושקעת. את האלבום ניתן כרגע לקנות מד מן(יש כאן משהו שלא יודע איפה זה??)במחיר של 49 ש"ח כבוד ענק אחים שלי וכבוד מטורף לאחי קרח
 

Yuvalhaim

New member
וואי אני ינסה לקנות

החלטתי לקנות עכשיו ר ק מקוריים בזמן האחרון עבדתי חסכתי 250 שקל לא תכננתי את זה אבל אני יקנה גם תדיסק הזה נישמע טוב, מקווה שיספיק לי מאתיים לטאבו,מומי והסינגל של צ'ה חח בטוח יספיק רק שיצא כבר.
 

CyberP

New member
לא משלמים לך הרבה אה?

עבדת וחסכת רק 250 שקל??? כמה זמן עבדת? יומיים?
 

kacha

New member
וואללה נשמע טוב

למרות ששמעתי מהם שיר ישן וגם ראיתי אותם מופיעים בג'י לפני שנה ומשו...ולא אהבתי...אבל אם אתה ממליץ אני אנסה לשמוע ואולי אפילו אקנה :) תודה :)
 
פש... אכן נשמע נחמד

קודם כל ממני לא שמעתי כלום הרבה זמן, זה כבר חידוש לשמוע שהוא הפיק ת'דיסק. את אפוקליפס גם לא יצא לי לשמוע. לדעתי המחיר מוגזם- 50 ש"ח זה הרבה כסף בשביל הרכב שהוא לא מוכר או משו כזה תם יודעים...
 
למעלה