עצה

../images/Emo9.gif עצה ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo9.gif

היי טוב אז אחרי שלונה כיווצה לי את הציור..(לא הולך לי בענייני כיווצים
) אז הינה הציור, השאלה.. אני רוצה להוסיף צבע לציור מעין אפקט של אור וטיבעיות כזאת.. חשבתי על כתום בצבעי מים, מה אתם אומרים?
עוד פרט קטנטן וחשוב אממ יש לי נטייה להרוס ציורים עם צבע... אז מה כדאי ואיך כדאי?
תודה , ~ביסלי~
 

FreeFeeling

New member
היי ~ביסלי גריל~ ../images/Emo13.gif

אני לא מקיר בצבעי מים ולכן לא אוכל לומר יותר בנושה הזה (נכון לרגע זה) אני חושב שאם יש לך את הפחד להרוס רישומים עז אולי כדי לך לעבור אולי לאומנות דיגיטלית !? ככה תוכלי לסרוק את הציור מבלי לצייר עליו ! .בקשר לרישום עצמו. אחלה רישום ! אני מאוד אוהב אותו ! החיסרון היחיד הוא שהדף מלוכלך ! FreeFeeling
 

no way

New member
קצת עזרה (?)

הי ביסלי. אולי זה יכול לעזור. השתעשעתי קצת במחשב. זה יכול לתת המחשה לצורה שאת רוצה שהתוצאה הסופית תיראה. ואל תדאגי- להרוס יצירות זה חלק מה"עסק". רק ככה לומדים.
 
הייי../images/Emo70.gif קודם כל ../images/Emo51.gif ../images/Emo9.gif

אממ...האמת שזה לא בדיוק מה שחשבתי..
התכוונתי לתת איזה אפקט של אור דרך צבע אחד.. אבל תודה בכל זאת
 
רעיון קטן איך להתאמן בלי להרוס

ביסלי חמודה - רישום אחלה, אני בעד צבע, אני אוהבת הרבה צבע....אז הנה רעיון איך להתאמן על הציור בלי להרוס אותו, צלמי אותו במכונת צילום מספר פעמים, קחי צבעי מים ותתחילי לעבוד על הצילומים, כמה טיפים כשמדובר באקוורלים (ציורים בצבעי מים): 1. לא להשתמש בהרבה מדי מים, כשהניר נעשה ספוג מדי, הצבע מתפשט ללא שליטה. 2. לעבוד בשכבות, אזורים בהם תרצי לתת הצלולות או עומק ידרשו שכבה שניה וגם כאן, שווה קצת לחכות עם המים. 3. אז איפה כן הרבה מים - במקומות שאת רוצה ליצור חיבור של שטחי צבע בצורה חלקה אפשר לעשות את זה על שטח רטוב ואז הצבעים מתערבבים יפה אחד בשני. 4. לא להתבייש להשתמש בהרבה מכחולים בעוביים שונים. בהצלחה וחמכה כבר לראות...
אפרת
 

SC

New member
צבעי מים

ראשית, הרישום שלך נחמד, הוא לא מושלם כי יש מה לשפר, אבל לא לדאוג זה עניין של זמן ואימונים. בכדי לצייר בצבעי מים מומלצים הדברים הבאים : 1. דף נייר המיועד לצבעי מים. אם אני לא טועה שלך לא מיועד לכך ודף כזה נוטה להקרע כשמרטיבים אותו וחוזרים מספר פעמים עם המכחול באותו המקום. 2. הרישום שלך בעיפרון חזק מאוד ומה שיקרה ברגע שתציירי עם המים העיפרון ימרח, יתערבב עם הצבע ויקלקל את הגוון הנדרש. נהוג להכין רישום עם עיפרון קשה וחלש מאוד. 3. אם את לא רוצה לטעות ולקלקל את הציור מה שעושים זה דבר פשוט מאוד : קחי לך דף רגיל חלק, תניחי אותו לצידו של הציור שלך. קחי לך צבע כלשהו ולפני שתיגעי בציור שלך נסי קו על הטיוטה. תמרחי אותה קצת עם מים, תשחקי עם הכהויות וכך תדעי מה הגוון הדרוש לך. 4. זה לא תורה מסיני לצייר בצבעי מים אבל יש מספר חוקים שיש להקפיד עליהם. 5. לגבי הגוון, תזכרי שיש דבר כזה שנקרא צבעים חמים וצבעים קרים. למשל צבע כתום הוא צבע חם וכחול הוא קר. אדום וצהוב גם חמים וירוק הוא קר. אז אם את רוצה תחושה שמיימית קלילה, רגועה כדאי לנסות על הטיוטה משטח מהצבעים הקרים. הצללה נהוג לעשות בצבעים קרים במיוחד אם האובייקט שלך נמצא תחת כיפת השמיים, אז נוטים להשתמש בגווני כחול לצל. וכן, עבודה בשלבים עם מספר שכבות תורם בהחלט לתוצאה סופית איכותית. אני באופן אישי לא נוהג לעבור עם צבע באותו המקום מעל 3 פעמים בצבעי מים. 6. ודבר נוסף אבל לא אחרון כי יש המון טיפים הוא איכות האקוורל, אקוורל טוב ואיכותי נותן איכות, אבל זה כבר עסק יקר יותר. אקוורל טוב, מומלץ אקוורל רוסי, שמו כרגע לא זכור לי, אבל הוא נהדר ואני נוהג להשתמש בו. נ.ב. כמה ציורים אני הרסתי בחיים שלי !!! לא להיבהל, כך לומדים. אני מצפה לראות את התוצאה הסופית. בהצלחה
 
וואו תודה ../images/Emo9.gif

1.אתה יכול להגיד לי מה יש לשפר בציור? זה מאוד חשוב לי.. 2.צבעי אקוורל יש לי אבל יש גם את העפרונות שעוברים עליהם עם מים אח"כ.. ויש גם את הרגילים, אז במה יותר כדאי לי להשתמש? 3. עם איזה עיפרון אתה ממליץ לי לצייר? ושוב תודה רבה
~ביסלי~
 

FreeFeeling

New member
סקיצה ../images/Emo98.gif

לפי מה שהבנתי את שאלת את SC ולא אותי
*בכול מקרה אני אישית ממליץ על B4 או B6. *הנה סקיצה.
(לא מושקה כמה שצריך אבל אדיין מספיק טוב ביחס לזמן) שיהיה בהצלחה FreeFeeling
 

FreeFeeling

New member
נישמע אחלה !!!

.אחלה טיפים. -אפרת. -SC
תודה רבה ! מתי שאצייר משהו בצבעים אילו האלה אותו הנה. (נכון לרגע זה אין לי את הציוד הדרוש וגם לא את הניסיון בצבעי מים) יכול להיות מאוד נחמד לנשות ! אגב כמה עולה דף שכזה ? ואוד שאלה קטנה (ל- SC) הבנתי שיש לך הרבה ניסיון !? *שמעתי פעם שיש דפים לציורי שמן ! איזה מידע יש לך בנושה הזה ? אפרת: אוד לא מצאתי את צבעי האקריליק. (בשביל לציור על לוח פוליגל) (אנחנו מסדרים את הבית ואולי אולי נמצא אותם סוף סוף...)
FreeFeeling
 

SC

New member
זה נכון יש דבר כזה

אני באופן אישי ציירתי בעבר על מן קרטון קשיח עם צד אחד מבריק בצבע לבן ואפשר לנקות ממנו צבע עם סכין גילוח ויוצאות עבודות מקסימות. היות ואני מצייר בעיקר על בדים אני לא כ"כ מכיר את כל הסוגים אבל תכנסי לארטא ברחוב נחלת בנימין שם יש מחלקה שלמה וגדולה של ניירות על כל סוגיהם ותמצאי את מה שדרוש לך.
 

עומר_

New member
ביסלי היקר\ה!!!

הציעו לך פה המון פתרונות חלקם כמו רובם שמים דגש על האופן הקל שבו תוכלי לפתור את בעייתך.....ואילו אני אומר שדרך קלה ואומנות לא חייבים ללכת ביחד בלשון המעטה. לפי דעתי את לא אמורה לרשום משהו ולאחר שיצא לך יפה או לחשוב אם לצבוע אותו או לא...לכי עם ההרגשה תציירי 20 ציורים כאלה...שלא תגידי שיצא לך בפוקס...ואז לאט לאט תביני מה את עושה בכל אחד ואחד מהם....ומה בדיוק את רוצה מהם....במה הצבע תורם לך...אם בכלל זקוקים לו.. חומר למחשבה^ אשמח לדעת באיזו דרך בחרת בסוף.
 
שלום עומר וברוך הבא! ../images/Emo39.gif

ברוך בואך לפורום, נהניתי לקרוא את עצתך, ואני שמחה שהגעת אלינו, תבוא הרבה!
אפרת
 

SC

New member
האומנות דורשת קורבנות

זה משפט שהמורה שלי תמיד אומר לי וזה ממש נכון, רק על ידי עבודה קשה והרבה הרבה נסיונות היא תוכל לדעת מה באמת יהיה לה טוב. אין נוסחה להצלחה אבל יש דרך ארוכה ועבודה קשה.
 

SC

New member
חזק מאוד

בכל פעם שהייתי מתוסכל מציור שעשיתי הוא היה אומר לי "אומנות דורשת קורבנות" וזה ממש נכון, אני מקריב המון דברים בעיקר מעצמי למען האומנות.
 

FreeFeeling

New member
אחלה משפט !!! ../images/Emo88.gif ../images/Emo45.gif

SC "אני מקריב המון דברים בעיקר מעצמי למען האומנות" אני גם מתחבר למשפט הזה ! FreeFeeling
 
למעלה