סופשבוע שהיה

buba300

New member
../images/Emo9.gifסופשבוע שהיה

נתחיל את סופהשבוע מיום שישי נסעתי עם הקטנה לשוק בראש העין לסיבוב קצר וגם הספקנו לנסוע למשתלה
בצהרים הגענו הביתה לארוחת צהרים ואמבטיה וגם שיחקנו וציירנו ציורים. בערב קפצנו להורים לארוחת ערב ונתנו לסבא וסבתא מתנה לוח שנה לקיר עם תמונה של רומי מככבת בתוכה. בערב הזמנתי שמרטפית ויצאתי לבלות עם חברים. בוקר שבת רומי מעירה אותי עם חיבוקים ונישוקים לאחר ארוחה דשנה, שמענו מוזיקה ורקדנו. הכנתי תיק ונסענו עם מס' חברים לא מצומצם וילדיהם לספורטן
משעה 12-19 והיה פשוט מצויין. הילדים השתוללו בבריכות, אכלו ונהנו מאוד התקלחו יחד וחזרנו כולם מרוצים. הספקתי להגיע ולבשל כנפיים בצ'ילי וגם אורז חם וסלט טרי אכלנו, קצת טלוויזיה ורומי נרדמה לשנת ישרים. אגב, כבר שבוע רומי נוטלת פרמאטון קידי יש לציין שהתאבון גדל והיא אוכלת יותר טוב. מאוד מומלץ!! קדימה שתפו אותנו איך עבר עליכם סופהשבוע החמים אם טיילתם, נפשתם או אפילו עלעלתם בעיתונים.
מאחלת סופשבוע מענין לימים האחרונים של החופשה ושתהיה לגוזלים שלנו דריכה נעימה
, מאתגרת וקלה בשנת הלימודים/גן ביום רביעי שיבוא עלינו לטובה
 

חמודבה

New member
היה חופשששש ../images/Emo175.gif

ביום חמישי ארזנו את עצמינו ונסענו לירושלים לסופ"ש יחד עם כל קומונת המשפחה המורחבת. היה כיף מאוד (חוץ מהאוכל שהיה
), הבנות אפילו הרביצו שינה בבוקר עד מאוחר. בקיצור נהננו. מצרפת תמונה קטנה (משום מה רוב התמונות התפקששו לנו + הבנות שלי שונאות להצטלם)
 

יהלום29

New member
../images/Emo122.gif חולים..

התאומים שלי כנראה מריחים את הגן אחרת איך תסבירו שביום חמישי הבת נפלה על הפה וכל השפה שלה פצועה ונפוחה? ושהבן פיתח 39 חום ביום שישי ועד היום? והכי גרוע זה שהיא עוד לא נדבקה.. ולמה זה גרוע? כי היא תמיד נדבקת קצת אחרי, וביום רביעי יום ראשון בגן! עושה רושם שאני אפסיד את ההסתגלות.. למישהו יש מושג מה עושים במקרים כאלו?
 

buba300

New member
בריאות../images/Emo24.gif

לילד נר בתוסיק, אמבטיות פושרות וקרירות. מנוחה האם לקחת את הילדה לרופא?
 

חמודבה

New member
החלמה מהירה

קודם כל לא בטוח שהיא תדבק וגם אם כן עד יום רביעי יש עוד זמן ככה שלא בטוח בכלל שתפסידו את ההסתגלות ואם כן היא תסתגל כמה ימים אחרי, לילדים יש כושר הסתגלות מהיר מאוד, תתייעצי עם הגננת איך כדאי לקלוט בצורה הכי טובה. רק בריאות
 

יהלום29

New member
מחזיקה אצבעות..

עד היום הם תמיד נדבקו זה מזה. הוא כבר 3 ימים עם חום גבוה.
 

בּלו

New member
היה אחלה!

כזה רגיל וביתי, עם הפוגה בבריכה ואפרוח שהתחיל עצמאית לשחות בלי מצופים
.
 

בוליפלג

New member
הסופ"שלנו../images/Emo13.gif../images/Emo77.gif../images/Emo67.gif../images/Emo238.gif../images/Emo213.gif

בובה - איזה סופש נחמד ומהנה שהיה לכם. שמחה לשמוע שרומי טומנת ידה בצלחת
. ואצלנו... בראשית השבוע אישי חגג יומולדת ובמהלכו אורי חגגה חצי שנה+שן ראשונה! ועל כן פצחנו בחגיגות - ששיאן היה בצהרי שבת - הוזמנו כל המשפחה (המעגל הראשון שלנו הוא מאד גדול
יחסית
). אמנם אני חתכתי 'יופי' את האצבע
על הבוקר בעת קיצוץ פטרוזיליה (אני מקלידה בלי אצבע המורה
), אך לבסוף נדרשה רק חבישה טובה... המישפוחה הגיעה לארוחת צהריים דשנה, שולחן ארוך עד מאד נערך, מתנות חולקו, היה ששון, הייתה שמחה. מעט העיבה ההצטננות שתקפה את אורי (כנראה בחסות השן הראשונה שבקעה השבוע)..אך יצאנו כולנו עייפים ומרוצים.
בריאות לכוווולם
 
סופש בסימן יומולדת שנה...

חגיגות יום ההולדת החלו ביום שלישי... שאני שחזרתי בראשי (ואתן יודעות מה , קצת בגופי אפילו) את קורות אותו יום בשנה שעברה בדיוק. בבוקרו של יום רביעי התעורר גיא לאמא מחורפנת ועליזה במיוחד שהתנפלה עליו בשירים והילולות.. ואח אחד שקפץ על המציאה וניצל את ההזדמנות לקפץ ולהשתולל מהבוקר. הייתי בחופש שדי "בוזבז" על הכנות לקראת יום שישי בו אירחנו משפחה וחברים קרובים לארוחת ערב לכבודו. את העוגה שאתן רואות בתמונה התחלתי להכין מהשעה 10 בלילה (וסיימתי ב- 5 ) וילד יום ההולדת טרח להתעורר כל שעה (התרגש ?!) ודי עיכב את הענינים . הוא התעורר ברגע מאד קריטי בהכנה בעיצוב העוגה וציפויה מה שדי דפק את העניין ועשה אותה חובבנית אפילו יותר ממה שהיא אמורה להיות. אבל היי, הוא חתן השמחה, מה לא נשב איתו בלילה שלושת רבעי שעה ???. בבוקרו של יום שישי קמו שני הורים מותשים , אמא עם סחרחורות (כנראה מחוסר חוסר שינה) ואבא מתנדנד (גם הוא עבד לילה )...
עומר מאד התרגש להיות העוזר המיוחד של יום ההולדת והיה אחראי על הבלונים והנרות אחר הצהריים ההכנות הסתיימו, המנגל הודלק , הסלטים תובלו והקינוחים היו בהיכון. היה כיף , מעייף וטעים. בשבת היינו חייבים לנוח מההמולה והההכנות והלכנו לאכול צהריים אצל ההורים, לנוח ולהצטנן במזגן. אחלה סופש... אחלה יומולדת.. ואחלה תינוקי גדול.
 
איזה חתן יומהולדת מקסים ../images/Emo9.gif

ושאפו על העוגה נראית מדהימה !!! זה חובבני זה אל תעשי לנו נקיפות מצפון
והכי חשוב שיהיה המון מזל טוב !!!
 

meitaltz11

New member
ואוו איזה עוגה מדליקה!!! ראיתי אותה בעיתון

להיות הורים. שאפו על ההשקעה!!! מזל טוב
 
גם אנחנו היינו בסימן יום הולדת שנה. התעייפתי

מאוד מכל ההכנות. אולי גם כי זה יוצא בדיוק בחופש הגדול שגם ככה עייפים מלהיות על שתיהן כל היום. אז כל השבת עבדנו, ניקינו, תבית, כיסחנו תדשא, הכנו סלטים, פשטידות ומאפים ולקראת ערב כשנהיה יותר נעים פצחנו בשירה וריקודים. ליאן הייתה יחסית מקסימה חששתי שיהיה יותר גרוע אבל נתתי לה את תפקיד מארגנת יום ההולדת וזה היה די בסדר. התחדשנו בכמה מתקנים לגינה ושתיהן מבסוטיות נורא. מצרפת תמונה של לינוי ביום ההולדת.
 
למעלה