חנווש האחת
New member
../images/Emo9.gifכאאאפרה איזה מושלםםםםםםםםםםם
הייתי בפסטיגל שבוע שעבר......אבל לא הצלחתי להיכנס..... היה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הראל (מויאל) מ==ו==ש==ל==ם==!==! יום ראשון הלכתי והוא יצא אליי!!! הוא לא הצליח להכניס אותי אבל דיברנו בחוץ.... יום שני באתי הוא לא מצא אותי!!!!! יום שלישי הכניסו אותי!!! הוא בא אליי ועושה כזה מאמי!!!!!!!!!!!!!!!! ודופק חיוך!!! שעעעעעה חיבק אותי.........חחח עושה לי......... איפה היית אתמול????..........חיפשתי אותך!!! חיחיחיחיחי............ קיצר היינו (אני וחברה שלי) איתו איזה 10 דקות...... והוא שאל אותנו אם יש לנו כרטיסים אז אמרנו שלא....... אז הוא עושה לרוני (המנהלת שלו) רוני...... חח אז היא ישר ידעה שהוא רוצה שהיא תכניס אותנו............... והיה מ===ד==ה===י=ם=!=!=! חחח 3 ימים ראיתי תפסטיגל 3 ימים ככככל פעם נדהמתי מחדש.......
הייתי בפסטיגל שבוע שעבר......אבל לא הצלחתי להיכנס..... היה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הראל (מויאל) מ==ו==ש==ל==ם==!==! יום ראשון הלכתי והוא יצא אליי!!! הוא לא הצליח להכניס אותי אבל דיברנו בחוץ.... יום שני באתי הוא לא מצא אותי!!!!! יום שלישי הכניסו אותי!!! הוא בא אליי ועושה כזה מאמי!!!!!!!!!!!!!!!! ודופק חיוך!!! שעעעעעה חיבק אותי.........חחח עושה לי......... איפה היית אתמול????..........חיפשתי אותך!!! חיחיחיחיחי............ קיצר היינו (אני וחברה שלי) איתו איזה 10 דקות...... והוא שאל אותנו אם יש לנו כרטיסים אז אמרנו שלא....... אז הוא עושה לרוני (המנהלת שלו) רוני...... חח אז היא ישר ידעה שהוא רוצה שהיא תכניס אותנו............... והיה מ===ד==ה===י=ם=!=!=! חחח 3 ימים ראיתי תפסטיגל 3 ימים ככככל פעם נדהמתי מחדש.......