הציעו לי נישואים ..

../images/Emo9.gifהציעו לי נישואים ..

היי לכולם אני מור ואני בת 22 בקרוב(16.6) והיום חברי מזה שלוש שנים הציע לי נישואים.. אני ממש ממש ממש מתרגשת.. הכל הגיע לי ביחד בלי עין הרע.. קידום בעבודה, הרשמה ללימודים אקדמיים..(רפואה אם שאלתם..) ועכשיו גם בעלול קטן.. אני מה זה מתרגשת.. אני אשמח אם תלוו אותי ואני כמובן גם אשמח מאוד לעזור.. (אם אני אוכל כי אין לי שמץ..) מצרפת לכםץץ תמונה של הטבעת אירוסין.. איזה כייף!!
 

LullaBelle

New member
מזל טוב!!!

איזו טבעת יפה =) אז תספרי, איך הוא הציע? ואיך הכרתם? ובכלל... תספרי!!!
 
../images/Emo99.gifתודה רבה..

אז ככה היום בדיוק חגגנו שלוש שנים..אז הוא החליט שנצא למסעדה אמרתי שבכייף והייתי אמורה לעבוד עד שעה שמונה.. בשעה 4 וחצי האחראית שלי אמרה לי שאני יכולה ללכת לבית מבחינתה אין יותר מידי לחץ.. (וזה דבר שאף פעם לא קורה ..) קפצתי על המציאה .. חברה שלי התקשרה והציע לי לעזור לה לקנות בגדים אז נסעתי איתה לקניון.. שהגעתי ב-19 לבית התארגנתי מהר.. ויצאתי לכוון הבית של חבר שלי שהמתין לי.. ואז..יצאנו למסעדה..ושהגענו ראיתי את המשפחה שלי ושלו והמון חברות.. בהתחלה חשבתי שהוא עשה לי מסיבת הפתעה לפני היום הולדת ואז הוא הרים כוסית.. ונאם נאום קצרצר על הקשר ועל כמה שהוא אוהב אותי ופשוט כרע ברך והציע.. כמובן שבכיתי.. והתרגשתי... והסכמתי!! זה ההצעה.. והכרנו דרך חבר משותף..
 

ללי1107

New member
../images/Emo140.gifמזל טוב

איזה כייף!!!! כמה בשורות טובות, פשוט נפלא!!!
 

ismeralda100

New member
אוי אני משתגעת!

חייבת לשאול אותך כרב איך קוראים לך (בגלל הניק שבחרת!) אם לא נעים לך תעני במסר אני פשוט עצלנית ולא היה לי כוח לעבור עכשיו למסרים (זה חדש פשוט המער' מסרים, ולוקח פה שעות עד שזה עולה.....)
 

ismeralda100

New member
ראיתי. אבל השאלה לא הייתה מכוונת אלייך....

הגבתי למישהי אחרת.
לא נורא
 

vpitzi

New member
איזה יופי של הצעה ואיזה יופי של טבעת!

המון מזל טוב, ושיהיה בשעה טובה!
 
מתי את מתחתנת?

יש לך טיפים/המלצות מה צריך לעשותת?? זה נראה לי חבל על הזמן של ארגון..
 

vpitzi

New member
היי

אני מתחתנת ב - 24.10. בערך תוך חודש מזמן ההצעה (21.4) סגרנו כבר הכל. ההמלצה שלי היא אחרי שסוגרים אולם ותאריך (שזה הדבר הראשון שעושים פחות או יותר) היא לסגור מיד די ג'יי וצלם - ככה יהיה לכם מבחר כמה שיותר גדול של הספקים החשובים באמת האלה. זה מה שאנחנו עשינו וכל הספקים שרצינו היו פנויים בתאריך שלנו. חוץ מזה יש את רשימת ה - to do - כל המשימות שצריך לארגן כאן בטאגליינס בפורום אם אני לא טועה, ופשוט הולכים לפיה. זה נראה גדול בהתחלה, אבל ככל שאת נכנסת לזה את רואה שקודם כל זה כיף, ולפני שאת מספיקה לקלוט את זה - כבר סגרת כמעט את כל מה שצריך. ככה לפחות זה היה אצלנו. שיהיה המון מזל טוב, ותהנו מהתקופה הנפלאה הזו!
 
תודה על העצות..

אני סומכת עלייך.. ואני אבוד גם ברשימה... תודה רבה.. והחתונה שלך מתקרבת..איזה כייף!!
 
מזל טוב, בשעה טובה ../images/Emo13.gif

טבעת יפה מאוד, וגם מזל טוב ליומולדת שבקרוב .. הדבר הראשון הוא להתרגש :) ואז, לשבת ולחשוב קודם כל כמה אורחים - פחות או יותר - וגם על איזו תקופה / איזור אתם רוצים. זה ההתחלה - בלי זה יהיה לכם קשה להתפקס על אולמות / גנים.
 
תודה רבה..

ליום הולדת יש עוד קצת זמן.. והטבעת לא יורדת מהיד.. אני מאוד מאוד מתרגשת..:) ואת צודקת לגמרי .. אין לי מושג כמה אורחים יהיה לנו.. ואני מקווה שהמשפחות לא יתחילו להשתגע אני רוצה מקסימום 500 אבל אני צריכה להתייעץ עם החצי.. ותקופה.. זה גם יש צורך בהתייעצות.. תודה על העצות החשובות..
 

pantherit

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

בלי לחץ.. צעד צעד. דבר ראשון שעושים זה מחפשים מקום ואיתו בוחרים את התקופה - קיץ חורף... ואז יש מקום.. + תאריך ומשם הכל יזרום..
 
למעלה