היה שווה לחכות!! INTENSE 5.5 EVP

ה STYLE POLICE היו עוצרים אותו...

BAR ENDS על כידון RISER? תיק אוכף? קרוס מקס SL על אופני שבילים אגרסיביים? לא ממש COOL... אבל לא נרד לקטנות...האופניים פצצה! תתחדש ותהנה!
 

ilan carmel

New member
עזוב אותך מדיבורים

האופניים מדהימים ואני מבטיח לך שתגלה את זה מהעליה / הירידה / הדרופ הראשון. אני רק מחכה לבולם ה140 ממ (PIKE) כדי להתחיל לשחרר את הדרופים הגדולים... תתחדש !! כמה המלצות: + החלף את הסטם לבעל זוית מתונה יותר (או הפוך אותו) - אחרת הכידון עלול לברוח למעלה בעליות תלולות + CROSSMAX מעולים לXC, אם תתפתח לכיוון אגרסיבי יותר הם לא יתאימו + אני פירקתי את הקרניים + הבולם האחורי מדהים, תשקיע בלימוד וכוון אותו למישקלך / סיגנונך + אני לא בטוח שתצליח להכניס ולהוציא את הבקבוק בנוחות, אולי עדיף לפרק את המתקן.
 

chuku3

New member
מנסיון עם קרוסמקס sl... כדאי ש...

תסתכל על המלצות החברה... הם לא ממליצים אותם לרוכב שמשקלו מעל 65 קילו... את החישוב תעשה לבד. אלו גלגלים מהממים ומדהימים, אך הם סופר תחרותיים, ואת התוצאות אתה תראה לאחר הדרופ הראשון שתשחרר... במקרה זה עדיפים לאין שיעור, הקרוסמקס xl שהם גרסת הטרייל בייק של הקרוסמקס. חוץ מזה תתחדש על האופניים. בחירה נבונה.
 

emissary

New member
אני לא כל כך מבין איך הבולם האחורי

בתמונה עובד. כלומר אני לא רואה את החלק החופשי שזז. יש לך אולי תמונה אחרת שבה ניתן לראות את זה יותר בברור?
 
בדיוק כמו בבלייר של סנטה קרוז

זהו מתלה בשיטת VPP ציר וירטואלי שהומצא ע"י סנטה קרוז ונמצא בשימוש בבלליר שלהם. באתר של אינטנס, אין כמעט מה לראות אולם ניתן להוריד סרטון אנימציה מאתר סנטה קרוז ובו תאור מדוייק.
 

emissary

New member
האם בזמן שהבולם מתכווץ המרחק

בין הגלגלים קטן?, כי ככה זה נראה לי. ואם אני לא טועה, אז כשאר המרחק בין הגלגלים קצר יותר אז האופנים פחות יציבות ונוטות יותר להתהפך. אבל הם בטח חשבו על זה, אז מה אני מפספס?
 
בזמן עבודה מבצע הציר האחורי מסלול

שדומה לצורת האות S, כלומר, באמצע המהלך בערך יש קיצור של בסיס הגלגלים או יותר נכון של השרשרת ובחלק אחר של המהלך יש התארכות- או מתיחה של השרשרת. זה גורם למתלה להיות מאוד "רך" ורגיש למהמורות קטנות בתחילת המהלך ומאוד פרוגרסיבי בחצי השני של המהלך. המיקום של הצירים המחברים את המשולש האחורי לשלדה מאפשר למתכננים לקבוע את אופיו של המתלה ולשלוט על עקומת ההתכווצות שלו. הנה איור מצורף
 
vvp זה בבליר נכון??

אתה אומר שהvvp זה שיטה שהבולם רך מאוד ואקטיבי. הבליר נחשבות לאופני xc עם מהלך נדיב, זה לא גורם לבובינג יותר מידי??
 
הציר הוירטואלי

למעשה המתלה הזה מניע את הציר האחורי בקו שמתואר באופן כללי כמעט ישר. (למעלה למטה) אם ננסה "לחפש" את הציר המניע את המתלה בקו הכמעט ישר הזה - למעשה יש לו קשת עדינה מאד כמו לציר יחד, נגלה שהציר הזה נמצא מחוץ לגוף האופניים. למעשה, הרדיוס שעליו "מטייל" הציר האחורי הוא רדיוס שנוצר מציר "וירטואלי" הנמצא מקדימה לגלגל הקידמי. מפני שזה (הציר) לא נמצא שם, קיבל המתלה את השם "ציר וירטואלי". בסה"כ מתקבל מתלה פשוט וקל עם שמירה על מרחק +/- קבוע באורך השרשרת עם פרוגרסביות ורגישות. נמצא גם ב V-10 של סנטה ובעוד דגמים של intense והוא אחת הסיבות העיקריות להצלחת דגם הבלייר של סנטה
 

amitsur333

New member
אם כבר הזכירו את אלדר אני מצטרף

למילים הטובות . אני קניתי את הרוקי שלי אצלו לפני שנה ומאז אני רק מבסוט מהשירות והמחירים והאנשים והכל. מסקנה: לא להקשיב ללשונות רעות תחליטו לבד ואין בן אדם שאין לו אנשים שלא מחבבים אותו ולא תמיד באופן מוצדק. (אחרי שקראתי מה שכתבתי אני רואה סרבול סגנוני נוראי אבל בשעה הזאת אין לי כח לנסח מחדש . עמכם הסליחה)
 

chooky

New member
../images/Emo51.gifלכל המפרגנים מי יותר ומי פחות

ראשית האופניים ניבנו מהחלקים של האופניים הקודמות שלי למעט הבולמים כך שלא נעשתה כאן בחירת חלקים מכוונת התמונה צולמה עוד לפני הרכיבה הראשונה שהאופניים היו עוד נקיות אני מניח שיהיו התאמות בהמשך שנית לא הייתה לי כוונה לבנות אופני פרירייד (את זה אני משאיר לכם הצעירים) חיפשתי אופני שבילים טובות יעילות נוחות וחזקות קניתי את השילדה ללא נסיעת מבחן פשוט הייתה לי תחושה שיהיה לי טוב איתם וכבר אחרי רכיבה אחת הרגשתי שהאופניים העלו אותי מדרגה ברכיבה גם בעליות וגם בירידות אני מניח שאעשה איתם דברים שלא עשיתי באופניים הקודמות שלי. יאללה צריך להתארגן לרכיבה של מחר בבוקר!
 
למעלה