אין לי סבלנות

../images/Emo9.gifאין לי סבלנות

אני ובעלי מנסים (זה החודש הראשון) להיכנס להריון, ולפי החישובים לפני ימים ספורים בייצתי. עכשיו אני צריכה לחכות עד האיחור כדי לדעת אם אני בהריון? יש לי כל מיני תחושות בבטן התחתונה, אבל זה נראה לי יותר פסיכוסומטי... אין לי סבלנות לחכות עוד שבועים!!! יש פתרון?
 

lulyK

New member
זה מאד חבל - אבל אין פתרון...../images/Emo39.gif

רק סבלנות. מאחלת שהשבועיים יעברו מהר ויביאו בשורות טובות
 

בתי91

New member
נעים מאוד, ברוכים הבאים

אם תרשי לי לומר מילה: את חייבת קצת יותר אורך נשימה. הריון לרוב לא משיגים בחודש, וגם אז צריך לחכות עוד 9 חודשים נוספים... אל תשלי את עצמך שכל-כך מהר תצליחי, ואז במידה וזה כן יקרה, השמחה תהיה מכופלת. אל תחשבי שאני אומרת את זה בביקורת כלפייך, פשוט נראה לי שאת חדשה ב"עניין" וכדאי שתדעי שלפעמים זה לוקח הרבה זמן (כמו לי). בכל אופן, בהצלחה!!!
 
כן אבל

האם אני צריכה להימנע מכפיפות בטן, שתייה חריפה, קפאין... נראה לי מוזר לשנות מאוד שגרת חיים מתוך הספק שאולי כן. מתוך הנחה שזה אכן יקח כמה חודשים של נסיונות - האם כמה חודשים אני אתנהג כ"אולי בהריון"?
 
כן

אם את מנסה להכנס להריון, אל תקחי סיכונים מיותרים. תמיד קחי בחשבון שאולי את בהריון, ואז לא תאכלי את עצמך אם תגלי שאת בהריון ועשית כך וכך. ובאופן כללי - חייבים הרבה הרבה סבלנות ברהיון. גם אם את משיגה אותו מהר, יש לך עוד ציפיה ארוכה ארוכה ארוכה..... בהצלחה!
 

מעיןבר

New member
גם לדעתי - כן

לפחות לגבי הרגלי חיים של צריכת מזון. אין מה לעשות - כבר מרגע שהחלטת לנסות את עוברת פאזה. אז אם את מזהה את הביוץ שלך - בתקופה שבין הביוץ לווסת (בתקווה שלא תגיע) כדאי לאמץ אורח חיים "הריוני" וכמו שנוטלים ח.פולית/פרנטל צריך להפסיק עם צריכה של חומרים שעלולים להיות מסוכנים לעובר כי זה כל כך חשוב לבריאות הילד. לגבי כפיפות בטן - אני לא יודעת באיזה מסגרת ספורטיבית את אבל אני בסטודיו C. פשוט דיברתי עם המדריכה שלי באופן פרטי והסברתי לה שיהיו ימים בחודש שבהן אני אמנע מביצוע תרגילי בטן והיא קיבלה את זה בהבנה מוחלטת. אני ניסיתי יותר משנה כך שכדאי מאוד שתתאמצי ותאגרי הרבה סבלנות. זה לא שאני חושבת שגם את תצטרכי לנסות כל כך הרבה זמן (ואני מאחלת לך הריון כבר עכשיו ומיד כמובן), אבל כדאי לקחת את זה בחשבון. כי ככל שהזמן עובר הסבלנות נגמרת ומפלס הלחץ בהחלט עולה וזה נעשה יותר קשה. בהצלחה
 

rsharon

New member
ס ב ל נ ו ת .....

אחד הדברים החשובים שלמדתי בהריון הזה (שבוע 20....) הוא שצריכים להתאזר בהרבה סבלנות. סבלנות לראות אם בכלל יש הריון... סבלנות לסבול את כל הזיפת של החודשים הראשונים.... סבלנות לחכות לתוצאות הבדיקות השונות... ועכשיו, למשל, סבלנות להרגיש אותה... ועוד... ועוד...
 

דנדושת

New member
יקירתי,

שלום לך, אני בשבוע 19 ואם אני לא טועה התחלתי להרגיש.. זה נורא מרגש.. הייתי מאד לחוצה עד עכשיו
 

מזלומה

New member
סבלנות גם אחרי שיולדים !

סבלנות לגדל בשלווה ולא להתרגש מכל דבר סבלנות לכל שלב התפתחותי (גלגול ראשון, מילה ראשונה, צעד ראשון
 

bisty

New member
מכירה את ההרגשה....

ובאמת שאין מה לעשות חוץ מלחכות. אני, עד שכבר הגעתי לתאריך המחזור עוד משכתי יומיים לפני שעשיתי את הבדיקה כדי להיות בטוחה בתוצאה וגם אחרי התשובה החיובית לא עיכלתי... עשיתי עוד בדיקה ובדיקת דם...עד האולטרסאונד לא האמנתי בכלל וגם עכשין בשבוע התשיעי אני עדיין בהלם ולא מאמינה שזה באמת קורה... המון בהצלחה! מיכל
 

iris28

New member
אין שום בעיה לעשות כפיפות בטן

בשלב כל-כך מוקדם של ההריון. ההתלבטות היא רק לגבי שבועות מתקדמים יותר (16 ומעלה). כך שלפחות לגבי הפעילות הגופנית (כל פעילות גופנית שאת רגילה לעשות) - את לא צריכה לשנות שום דבר מהרגליך המקוריים רק בגלל שאת אולי בהריון.
 
למעלה