אהבה וידידות

crazystav

New member
../images/Emo9.gif אהבה וידידות ../images/Emo9.gif

בעקבות שאלה שנתנו לנו לענות עליה בספרות, מאוד התלבטתי אז אמרתי- היי. אולי אני אשמע דעות של אחרים ויגבש לעצמי דעה גם כן?
אז ככה מה אתם חושבים על ידידות ואהבה? אחד זה תנאי לשני? יכול להיות ידידות בין בני זוג? יכולה להיות אהבה בין ידידים? אם כן במה זה תלוי?
תודה לכל העונים.
 

kineret5

New member
לדעתי כן.

הרי ידידים טובים, צוחקים ביחד, מספרים אחד לשני את רוב או כל הדברים שעוברים עלהם וכו'... אז למה שהאדם האהוב לא יהיה גם הידיד הטוב?
 

א0תי

New member
ידידות ואהבה זה תנאי אחד לשני

חייב שהיה ידידות בין בני הזוג אחרת הם לא אוהבים.ואהבה קיימת בין ידידים פשוט זאת אהבה לא במובן של נגיעה אלא במובן של לבלות ביחד ולהקשיב לשני זה בדר"כ הגדרה של ידידים וזהוי ג"כ סוג של אהבה,ושאלת במה זה תלוי.
 

א0תי

New member
זה תלוי לגבי בן זוג

אז האהבה תלויה בזה שלתת אחד לשני!לוותר אחד לשני בעצם להשלים את מה שחסר בבן זוג שלך.ולגבי ידידים זה תלוי בזה שזה ברור לכם שאתם אוהבים אחד את השני אבל לא במובן של אהבה בנגיעה יש המון סוגי אהבה ידיד זה יותר כתף תומכת..!
 

h e n y

New member
אין חוקים לאהבה..

"באהבה ובמלחמה מותר הכל"- או משהו כזה... זה נורמלי אם יש ידידות בין בני זוג..{את מדברת על כאלה שהיו חברים ונפרדו?} כן, זה אפשרי בהחלט. יכולה להיות אהבה בין ידידים.. את האמת שזה הכי נורמלי שיש ואני שמה לב שזה קורה להרבה אנשים. וזה בגלל שהם זורמים עם אותו בנאדם ויש להם אותו ראש, ככה שלהיות בן זוג שלו זה דבר לגיטימי...
 

GirlFromHell

New member
הכל יכול להיות

השאלה היא מה כדאי. אהבה בין ידידים? אם אתם אוהבים אחד את השני אז תהיו כבר ביחד מה הסיפור? ידידות בין בני זוג? רצוי ואפילו הכרחי. הקשר הכי מדהים הוא קשר שבו הוא החבר הכי טוב שלך שיש ביניכם תקשורת מעולה ויכולים לדבר על הכל סתם ככה ולהנות ביחד.
 
אני יגיד לך משו שבטח ישמע טיפשי אבל

שכל אחד ואחת יכולים לבדוק ויגלו כמה שזה נכון! אין דבר כזה ידידות אמיתית בין בחור ובחורה (ואני לא מתכוון לידידים שמתראים רק עם כל החבר`ה או שהם שכנים וכאלה.. אני מדבר על כאלה שמדברים הרבה בטלפון או אייסיקיו.. כאלה שיוצאים לבלות לפעמים רק האחד עם השני.. למרות שאין ביניהם קרבה גיאוגרפית אפילו ), תמיד יהיה צד אחד לפחות שירגיש משהו.. לפעמים בקטנה.. לפעמים משהו חזק.. ולפעמים סתם חרמנות... וחבל לכולם על הזמן ותיתווכחו על זה עד מחר, אבל שכל אחד ואחת יבדוק טוב ויגלה כמה שזה נכון..
 

א0תי

New member
אתה צודק!

זה נכון,ממש נכון!!אין דבר כזה ידידה בעיני גבר!אבל תדע לך שבעיני בחורה אנחנו לא תמיד מסתכלות על ידיד בתור אולי יצא משהו ביננו!כי ידיד לפעמימ אפשר לספר דברים שאי אפשר לספר לבחורה!
 
את ממש לא סותרת את מה שאמרתי!

כי יש מצב חזק שאולי אותה בחורה לא רואה באותו ידיד כפוטנציאל זוגי, אבל זה אומר שהוא לא רואה בה אחת כזאת! ומצד שני, אותה בחורה (וזה כולל אותך מאמי..) יכולה להסתכל ולראות כמה ידידים יש לה שהיא כן הייתה רוצה משהו איתם... זה טבע האנושות!
 

ori239

New member
אדם חכם אמר פעם, שידידות היא סוג של

אהבה חד צדדית.. ואני מסכים איתו.. לראיה אלפי ההודעות פה שלשון רובן 'התאהבתי בידיד/ה.. איך לספר/מה לעשות?'
 
למעלה