כיתה 406

ג ב ש ו ש

New member
../images/Emo88.gif../images/Emo41.gifכיתה 406../images/Emo41.gif../images/Emo44.gif../images/Emo124.gif

התמונה היומית כמו תמיד
הסיכום שלי מקווה שתאהבו
:
פלומה אומרת לסוס שפרצ'ו מנסה להתחיל איתה
היא משחקת אותה כאילו פרצ'ו באמת מתחיל איתה ומנסה לנצל אותה וקרלוס מאמין לה עוד..איזה דפוק
גבי ואריק משוחחים על העורך דין ולנסואלה
לא מצא חן בעיניי אריק שגבי הלכה לדבר עם ולנסואלה הזה
היא מספרת לו על השיחה בנייהם
מאורסיו ומרסה אוכלים יחד..חואנצ'ו מצטרף אלייהם לשולחן ומרסה ישר מנסה לריב איתו חח
אלעזר מנסה להגיד לחתול שיתחיל עם פלומה
חואנדויד ומרסה שוב רבים
חבל אוף...
פלומה רומזת שוב לסוס על מה שקרה עם םפרצ'ו בזמן שטטיס מגיעה..
ג'סי מבקשת סליחה מקיקה על הויכוח שהיה להם
קיקה מזכיר את עניין המגורים..
מאורסיו שואל את מרסה אם מאחורי כל הכעס שלה על חואנדויד יש עוד משהו
אדון ולנסואלה והעו"ד שלו משוחחים על גבי
גבי משוחחת על מרגריטה בנושא התיק שלה נגד ולנסואלה וגבי אומרת לה שאין ממש חדש בקשר לזה..
ג'סי מתקשרת לטטיס ומבקשת ממנה עזרה בקשר לקיקה..הן קובעות להפגש בבית של טטיס לדבר.
טטיס ופרצ'ו חמודים
גבי ו
מדברים
גבי שואלת אותו אם הוא ראה את אלבריחה הוא אמר לה שלא
ג'סיקה מתכננת משהו סופר מדליק לקיקה
סרנדה לכבוד קיקה
איזה יופי חמודהה
מקדישה לו שיר יפה ונראה שהוא אהב את זה
הם מתנשקים
התפייסו סוף סוף יופיייייי
סמסארה מתקשרת לבית של דניאלה ומבקשת את הטלפון של מנואל
המשרתת מביאה לה את הפלאפון של מנואל אוףף
פילי מנסה להביא רעיונות לקידום הקריירה של סוס
חבריו לעבודה של קיקה מעצבנים אותו
סמסארה מתקשרת למנואל
היא מספרת לו שהיא הייתה סוכרת סמים ושהבוס והמאהב שלה היה ג'ובאני פרר
ושהיא הייתה במוסד לקיטינים
היא מסבפרת לו שפדריקו יודע הכל
ומנתקת..מפגרתתתתתת
קיקה וחבר שלו לעבודה מתווכחים..הוא מספר להם שהוא התאהב בבחורה עשירה והם חושבים שהיא מפרנסת אותו..
פרדי אומר לחואנדויד ולפרצ'ו שפלומה לא מוצאת חן בעיניו..לפחות הוא חושד בה..רק הוא וג'סי צודקים
ג'סי מבקשת מהדוקטור שלה להפגש כמה שיותר מהר..היא נוסעת אליו
מנואל מגיע לפדריקו ושאול אותו לגבי דניאלה
וואיי פדריקו מספר לו שהוא ידע על כך
ומספר לו על מה שקרה ביום שהם אכלו ביחד
פדריקו אומר למנואל שלא סיפר לו כדי לא לפגוע בו..
ג'סי מספרת לדוקטור על קיקה..שהיא חושבת שהוא רוצה לעזוב את הבית
דניאלה מספרת לאמא שלה שהיא החליטה לספר למנואל על הכל
קצת מאוחר חומד
מנואל מספר לפדריקו על כך שדניאלה פגשה מישהי מוזרה כשהם היו בירח הדבש שלהם ומתחיל להעלות חשדות..פדרקיו מספר למנואל על הבדיקות של דניאלה של האיידס
מנואל נלחץ ומתעצבן
וואי..
קיקה רוצה לעבור גם ג'סי לבית קטן יותר
קיקה מבקש ממנה שהוא ידאג לזה והיא מסכימה..חח בטח איזה בית יהיה
סמסארה מייאשת עוד יותר את פרצ'ו בעניין העבודה..היא תמיד מזכירה לו שהוא נכה והיא בכלל לא חיפשה לו עבודה איזזה מכוערת
מנואל מודה לפדריקו על שסיפר לו על דניאלה
פדריקו אומר למנואל שיחשוב ברצינות מה לעשות עם דניאלה כי זה יכול לסבך אותו
מרסה חושבת על מאורסיו
אלעזר פוגש את סמסארה הוא מספר לה שהוא דיברר עם החתול עלייה..
היא רוצה להתחילאיתו
מנואל צועק על דניאלה על זה שלא סיפרה לו על עברה
 

nini15

New member
../images/Emo63.gif406666666../images/Emo63.gif

איזה פרקקקקקק מדליק קודם הסרנדה סוף הדרך איזה חמודה גסי אבל אין טטיאנה אני מתה עליה איזו חמודה היא חחחח הרגה אותי איך היא צועקת כמו ילדה אין היא כזאת חמודה השחקנית הזאת כזאת מהממת חואנצו ומרסה כבר שחכתי איזה כיף זה לראות אותם ביחד אפילו שהם רבים אני מתה עליהםםםםםםםם חחח חכם המאורסיו הזה חחח איך הוא עלה עליה אהבתי שמרסה ייבשה את חואנצו חחח החזירה לו על מה שהוא אמר לה אז בחדר מאז שהוא הסתפר הוא כזה יפהההה יותר מפעם אפילו
אני חולה לו על הטוסיק ובקשר לפלומה הז**** איזו כלבה איזה אידיוטים סוס ופרצו , סוס כי מה הוא מאמין לכלבה הזאת ופרצו כאילו בנ אדם היא יורדת עליך בפרצוף מבאסת לך את הצורה ואתה עדיין בוטח בה ומעריץ אותה כאילו מה נסגר איתו
דניאלה ומנואל - האמת הוא יעשה לה רק טובה אם הוא יעזוב אותה כאילטו הוא כזה חרא של בן אדם מאז שהם יתחתנו מה היא צריכה אותו היא גם ככה לא מאושרת איתו
וזהו היה סופר פרקקק נ.ב חחחח אהבתי את מרסליטה חשבה על חואנצו
 

סוכריה16

New member
וווווווואייייייייייי

כפרה עליווווווו ניני!! טסים לפגוש אותו ררררררררר.....
 

nini15

New member
חחח יאללה ../images/Emo8.gif טסים ../images/Emo160.gif

אוףףף אני רוצה אבל שיהיה פרק שרק על חואנצו ומרסלה או לפחות רובו כי לאחרונה רוב הפרקים הם על גבי וגטו או דניאלה ומנואל או הפלומה המעצבנת הזאת
נמאס כבר
"איך הוא שר איך הוא שר......."
 

סוכריה16

New member
פרק שכולו

על חואני ..... חסר חסר...... שהוא היה עם קלרה וכל העניין של ג'ון דיוויד הוא היה מה זה בולט......רררררררר...... עכשיו מראים אותו מעט יחסית אבל אפילו כשמראים אותו ככה הוא שולטטטט..... כי הוא מלךךךךךךך אבל יאללה בתכלס הקצב שם איטי בינו לבין מרסלה........ צריך להזיז תענינים!
 

nini15

New member
איכססססס אל תזכירי לי שהוא

היה עם קלרה
לא יכולתי לסבול את הפרקים האלה הם היו כל כך לא מתאימים בעעעעעעעעע
אפילו שהפרקים רובם היו איתו לא אהבתי אותם רק בגללה (ושוב זה לא משהו אישי נגדה אלא פשוט היא לא מתאימה לו הסבתא )
 

סוכריה16

New member
את

רעההההההה חחחחחחחח היא לא הייתה סבתא..... קרועה אחת1 הוא חלה עלייה ואהבתי אבל לא לא מגיע לו עדיין היחס של מרסלה זה כאילו היא נהנית לריבבבבבב....... יאלללללה חואני ומרסלה אני כבר עצבנית..... עד מתי אפשר לריב!? גם אני רוצה שיראו לי אותו יותר! איזה חמוד הולך לנהל קפטריה ררררררררררררררררררררררר.......
 

nini15

New member
קודם כל מגיע לו ובגדול היחס של מרסה

כי הוא היה פשוט מגעיל אליה אם כבר תהיי פארית מה קרה היום פתאום התחשק לו להיות נחמד אז גם היא צריכה להיות נחמדה ממש לא אחרי שהיא נחמה אותו ורצה להיות ידידה שלו והוא ככה ירד עליה מגיע לו כל מה שהיא אומרת לו כי היא צודקת ופגועה ממנו ..... רציתי לענות לך בקשר למה שרשמת על קלרה (הסבתא) וחואנצו אבל אני מוותרת כי אני לא נכנסת יותר לויכוח הזה חחח
 

סוכריה16

New member
חחחחחחחחחחחח

התווכחנו על זה מספיק אה!? חפיף... כל אחד ודעתו............ אני פארית ..... כי מרסלה גם מאוד לא פארית........ חחחחחחחחח איזה משפטטטט היא גם עשתה לו דברים ואחד אמר על השני דברים מגעילים את צודקת בזה שאת אומרת "מה הוא משנה את האופי אז גם היא צריכה" את צודקת..... אבל נמאס לו הוא השתנה.... והיא כבר הציקה לו אז כמה אפשר? ואני חושבת .... שהוא זה שהיה צריך לקום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קרע אותי שהוא נשאר וחייך איזה חמווווד!!! הייתי בטוחה שהוא יעשה "טוב אני הולך" חחחח והוא נשאר.....
 

nini15

New member
כי הוא חולה עליהההה איזה חמוד

נראה לי עד שהם יהיו ביחד הם יוציאו לי את המיץ חחחחחח אבל יהיו מלא דברים שלהם ביחד את זה אני יודעת אז זאת נחמה איפשהו
וכן מרסלה גם הציקה לו אבל היא לא היתה אכזרית אליו כמו שהוא אליה חוץ מזה שהיא עזבה אותו לטובת צאצו חחח אבל כל כך אהבתי לראות אותו בוכה אז חח אני מתה על גברים שבוכים מאהבה
איזו רעה אני
אבל הוא כזה יפה שהוא בוכה
 

סוכריה16

New member
חחחחחח

חחחחחחחחח אין קרעת אותייי מה זה נראה לי הם עוד יהיו ביחד!? שיפסיקו להוציא תמיץ!! שיהיו כבר כמה שיותר מהרררר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה שהיא עזבה אותו לטובת צאצו לא משתווה לשום מילה שהוא אמר לה אבל חפיףףף...... וגם זה שהיא זרקה לו תפלא למים, גררה את קלרה (סורי שהזכרתי) כדי שלא תשמע לתירוצים שלו למה הוא היה עם הבנות במועדון, אממ כל מיני כאלה..... תמיד היא חייבת להיות אחרונה......... יאללה אולי מחר הם יחד? מחרתיים1? אני חייבת לראות אותם כזוג..........
 

nini15

New member
אבל כל הקטעים שהיא עשתה לו היו

מאהבה ואילו היו קטעים חמודים ומצחיקים חחח כמו הקטע במועדון שהזכרת חחח הדברים שהוא אמר לה היו ממש מרושעים לא אהבתי לא אכפת לי שיציק לה אבל שלא יהיה רשע הוא לא יפה שהוא רע חח
חחח ההתנצלות מתקבלת חח
 

סוכריה16

New member
חחחח

כן הוא באמת היה רע...... אבל יפה כן......:p:p בקיצור הם רבים כמו שני ילדים קטנים אני אל אוהבת שהם מבואסים אחד מהשני...... למה היא אמרה למאוריסיו שהוא החבר הראשון הרשמי שלה? מה עם קיקה!? מה הוא- עז?
 

nini15

New member
חחחח היא שכחה ממנו כל כך הרבה

עבר מאז דילן צאצו חואנצו וכו' חחחח אין אני חולה עליה גם היא כזאת חמודההה גם השחקנית עצמה קראתי את הכתבה עליה בויוה פלוס והמראיינת אמרה שם שהשם ממש מתאים לה כי היא מתוקה וחמודה בדיוק כמו השם שלה דולסה
היא גם כזאת יפה
 
למעלה