מינוי פוליטי ראשון...

שביט איש יקר אתה, אך נאיבי.

קבל את ברכותיי לבחירתך, אך את הנאיביות תשאיר בבקשה מחוץ לחדר הישיבות של המועצה כי גם אתה יודע את דרך פעילות המועצה ואת דרכו של העומד בראשה. לא סתם נזרקו שמות לאוויר , בלון ניסוי קוראים לזה על מנת לחוש את שעובר על חברי המועצה הנבחרת. הרי יודע אתה שראש המועצה ליבו ופיו לא שווים, לא היו, ולא יהיו, ולכן פונים אליך תושבים בבקשה תן דעתך על הקורה כבר במחוזותיינו.
 

shavitmass

New member
תודה על הברכות

תמים ....אני ??
בכל זאת אני מעדיף להמתין ולהגיב, מאשר להגיב ולהמתין... יום נפלא לכולם, שביט
 

Master Stav

New member
שביט יקר

מנכ"ל מועצה הוא תפקיד של אמון ....ולא תלוי מכרז ..... צר לי על כך אבל זו המציאות וגולברי יכול היה למנות את החתול שלו למנכ"ל והדבר לא היה מרע את פעילות המועצה בכהוא זה ...נוכח 5 השנים האחרונות ....
 

klm1357

New member
איזה רוח

תפסת על ישי לוי הוא עוד יעוף לתעלה חפרת עליו הסטוריה שלמה מה את עובדת מועצה במקרה? או קרובת משפחה? אולי בכלל משהו אחר? אבל כזו רוח , צריך להחזיק עמוד חשמל ישי אהבתי את ה75 מליון רק הריבית שווה הרבה אפילו במיתון
 

shavitmass

New member
ישי לוי זה זמר לו?../images/Emo8.gif

ישי יצחקי
מספיק עם הספקולציות תנו כמה ימים של חסד
....!
 
באם יש מנכ"ל טוב לא צריך סגן בשכר.

על פי התבוננות באינטרנט הנה הצעה: חזון, יוזמה וחשיבה עסקית עם איסטרטגיה ניהולית - כל אלה יאפיינו את אופן הניהול של מועצת קדימה צורן. תהליכי קבלת ההחלטות במועצה, יתבצעו בשיתוף התושבים ובשקיפות מוחלטת, תוך הדגשת המנהל והניהול התקין. המועצה המקומית קדימה צורן רואה עצמה כרשות מוניציפאלית חלוצה בניהול איכותי ומוביל. המועצה יוזמת תהליכי איכות והתייעלות בשיתוף מלא עם תושביה. מנכ"ל המועצה ינווט את התהליך תוך יעוץ מתמיד עם ראש המועצה ולאחר אישור מועצת הישוב. על מנכ"ל המועצה מוטלת האחריות הכוללת על הפעילות השוטפת של המועצה, באמצעות מנהלי המחלקות. אחריות זו כוללת: 1. אחריות על הפעילות התקינה של מחלקות המועצה - תיאום, פיקוח ובקרה. 2. אחריות על הפעלת המנגנון המורחב של המועצה, כולל כוח אדם, שכר וציוד. 3. אחריות על הפעילות התקינה של מליאת המועצה והוועדות. 4. אחריות על הטיפול בפניות הציבור. 5. אחריות על פרויקטים מיוחדים. מנכ"ל המועצה קדימה צורן ידאג לתהליכים שיביאו את המבדקים של מכון התקנים הישראלי לקראת הסמכה לתקן מערכת ניהול סביבתי. במסגרת הליך ההסמכה תגבש המועצה המקומית ספר נהלים, המסדיר את אופן עבודתה בהתאם לקריטריונים סביבתיים. סדרת התקנים של 14000 ISO היא משפחת תקנים המקנה כלים לניהול סביבתי יומיומי, בתחומים בהם לארגון יש השפעה על סביבתו. מערכת לניהול איכות במועצה, תשים דגש על חמישה נושאי עיקריים: 1. בקרה ניהולית וכספית מתמדת. 2. הגדרת המטרות והיעדים של המועצה. 3. הצבת כלים ומדדים הבוחנים השגת היעדים. 4. תכניות עבודה הנגזרות מהיעדים. 5. שקיפות כל התהליכים והצגתם במערך האינטרנט היישובי. נתקלת בבעיה? לא נמצאה במועצה כתובת לבעייתך? נפלת בין הכיסאות? לא קיבלת מענה לפנייתך? פנה למנכ"ל המועצה אשר ידאג שהגורם האמון על הנושא יטפל בך כראוי.
 
אילן המל, איש יקר

אנו חיים הישוב ששמו קדימה צורן, ולצערי זכרונך קצר. נכון, יגידו החברים תן סיכוי ,רק אתמול הסתיימו להן הבחירות , אך היהפוך נמר עורו??? אתה מכיר את ראש המועצה לא פחות טוב ממני, הלכת כיברת דרך אם הגב' זוארץ, אכלתם חצץ מראש המועצה, נראה לך שהאיש בנוי היום להתחיל ולבנות מחדש את מה שהרס במשך 5 שנים??? את התוכנית שכתבת הייתי מציע לתל מונד, אבו יהודה, ופרדסייה, שם אני בטוח יש אוזן קשבת לתושבים אשר מעוניינים לתת כתף לראש הרשות על מנת לעזור בפיתוח הישוב , אך כאן.... בקדימה צורן??? קשה לי להאמין שמישהו מעוניין להרים את הכפפה.
 

ofer1niv

New member
אילן

איש חכם מאוד והתכנית שלא לפי מה שקראתי לא משוללת לחלוטין . אולי שווה בדיקה מעמיקה לפני שפוסלים הרי האיש מנהל פקולטה מכובדת עד מאוד יותר מיומיים! אילן הרי אתה איש בעל דיעה אז הצע לראש המועצה עזרה אני בטוח שלא יסרב לקבל אותה
 
פעילות ישובית

עופר שלום אני רצתי עם מיקי. הישוב לא רצה אותנו - אני מכבד זאת. החלטתי לפעול חזרה ברמה ארצית במה שאני יודע היטב. את דעותי והשגותי אציג בפורום המכובד הזה. אני בטוח שיש מספר אנשים בין חברי המועצה עם ניסיון ניהולי רב. יש להם מנדט מכולנו לעבוד. לשם כך הם נבחרו. ההחלטה החשובה שעליהם לקחת "איזה יישוב הם רוצים לתת לנו בסוף הקדנציה". אני מקווה שלא יכשלו. אנו נכנסים לתקופה שבא הממשל יתנתק מהתחייבויות לאזרח - מי שנבחר יצטרך למלא את החלל. לכן צריך מנכ"ל מקצועי אמיתי. אסור לפוליטיקאי למלא את הניהול ברמה של סגן בשכר. תפקיד ראש המועצה להנהיג, תפקיד המנכ"ל לבצע את המטלות כמו שהצגתי אותם. כל החלטה של המנהיגות חייבת להיות מבוקרת היטב. לכן אני תקווה שלא תהיה קואליציה מקיר לקיר אלה אופוזיציה (2-3 חברי מועצה) שתבקר את התהליכים כל הזמן. על פי חוק רק לחברי מועצה יש זכות לראות את כל הפרוטוקולים ולכן חובה שתהיה בקרה פנימית. במועצה הקודמת הייתי חבר ועדת החינוך. לא ראיתי מנהיגות בכיוון זה צומחת בישוב. הגדלת הישוב באלפי משפחות בתוך חמש שנים היא מהפך שלא ברור לי שנצליח בה. חייבים מנכ"ל עם מעוף ויכולת הצלחה מוכחת. ניהול התהליכים שהישוב הולך לקראתם מחייב החלטות מיידיות. החלטה ראשונה - שוברים את הכלים. מקפיאים את כל התהליכים ועושים בדק בית אמיתי למשך חודש עד חודשיים. מגייסים את האנשים הנכונים ואז רק מתחילים העבודה במקביל תוך תיקונים בתנועה. עשיתי הערכה כספית שתוך מספר שנים מועט התקציב יעבור את 100 מיליון ש"ח בקצב הגדילה שמתוכנן ולכן הגרעון התקציבי יעלה משמעותית. האם המנהיגות החדשה תדע לתת לכך תשובה. עליה להוכיח זאת בהתארגנות העכשווית. שיהיה להם בהצלחה - הכישלון יהיה של כולנו אחרת.
 

ofer1niv

New member
לארצית

מאחל לך בהצלחה אני יכול להעיד בגאווה שהייתה לי יד לכך שבחרת לגור בצורן דברר שבהחלט גורם לי הרבה מצב רוח טוב אבל ארצית זה כבר ליגה אחרת אז קדימה לדרך, מקבל את הסברך אפילו אם יש לי אולי כמה חילוקי דעות אבל יש כמה דברים מעניינים בכול זאת עופר
 
דוד צלניק

רחל את צודקת - דוגמא נהדרת לאדם שהחליט לעזוב את המערכת הישובית ועושה עבודה נהדרת בבניה מחדש של מערכות יישוביות לא שלנו. הוא בטח יכול לייעץ הרבה יותר טוב ממני. הלוואי ויקבל תפקיד כמו יו"ר ועדת חיפוש לבעלי תפקידים. דרך אגב במערכות אוניברסיטאיות לאחר הדיקאן, לדעתי, יש שני ראשי ועדות חשובים ביותר יו"ר ועדת חיפוש ויו"ר ועדת מינויים. הראשון אחראי על העתיד ואילו השני על בקרת האיכות. ולכן אני מקווה שתהיה אופוזיציה אמיתית ויצירתית בכל יישוב בארץ. כאשר הייתי ראש בית ספר נשאלתי מדוע מיניתי לתפקידם אנשים דעתניים. התשובה שלי שלא יפחדו לאמר את האמת. אני מאחל לנו שזו הנבחרת שהישוב בחר עבורנו. ימים יגידו.
 
מנכ"ל העומד בקריטריונים הנדרשים,לא לסגן בשכר

ישנם מקצוענים אשר מכירים את תפקיד המנכ"ל , כאלה שממלאים את התפקיד בפועל, ולא כאלה שהיו מזכירים או עוזרים למיניהם. המנכ"ל יכול בהחלט למלא את תפקידו נאמנה,ובכך לחסוך מיליונים לקופת המועצה. אך מנתוח אישיותו של ראש המועצה, לא ניתן למצוא בקירבתו אדם חזק אשר יחלוק על דעותיו , אין בנמצא אחד שכזה , ולכן הוא בוחר לו רקיקים לידו.
 

ע ארד

New member
אני בעד מנכל"ית

חבל שאף אשה לא התמודדה על ראשות המועצה אבל יש לי מועמדת טובה שתוכל להיות מנכ"לית. העניין הוא שטרם שאלתי את דעתה בעניין הזה ויש סיכוי שתסרב(לא בגלל סנוביזם-היא ההפך מכזאת)
 
עולים לרגל ללישכתו של ראש המועצה בעניין המנכ"

עד כמה שידוע לי ישנם פניות של תושבים הממליצים בפני ראש המועצה על מועמדים כאלה ואחרים. בו בזמן אני יודע גם על מספר מועמדים אשר שוחחו עם ראש המועצה על אפשרות לקבל את התפקיד. אישה יכולה להיות מועמדת ראוייה ולא מאיימת על ראש המועצה. נסה לשכנע אותה.
 

ע ארד

New member
אישה בראשות המועצה

אין שום סיבה הגיונית שלא תיבחר אישה לראשות המועצה. את הסוגייה הזאת ראוי לשים בצד כרגע כיוון שבחירות לא תהיינה ככל הנראה בחודש הקרוב. מה באשר למנכלו"ת המועצה? לפי דעתי מדובר בתפקיד מקצועי שצריך להינתן בידי בעל/ת היכולת למלא אותו טוב ככל האפשר ואין קשר לעובדה שמדובר בגבר או באישה.
 
למעלה