אז מי צריך להיות/יהיה מאמן הנבחרת?

ronko

New member
../images/Emo88.gif אז מי צריך להיות/יהיה מאמן הנבחרת?

1. ברקוביץ' 2. דונדוני 3. פתיח טרים 4. קומאן 5. רביבו 6. שפיגלר 7. אחר אם 7 אז מי? דעתי - 7. שזה אומר גוטמן למשל ואני מתכוון לצריך. לא צריך מאמן זר לדעתי. דעתכם רבותיי.
רונקו
 
אלישע לוי או אלי גוטמן או ברקוביץ'.

איך אפשר להביא מאמן בעשרים מיליון בזמן שאין נייר טואלט במגרשי כדורגל ואני לא מדבר על מתקנים ראוים,להשקיע בדור העתיד,מאמנים של ילדים בארץ מרוויחים 1500 שקל בחודש הם לא מקצועניים כי אין להם תנאים זו עבודה שנייה שלהם,אז למה להביא מאמן זר שיגזול את הכסף שלנו ידפוק בוחטה יעבוד 13 יום בשנה ובזמנו הפנוי ישתכשך בג'קוזי בוילה שלו בפיתוח או בקיסריה.
 

Puskas

New member
גיא לוי

או גיא לוזון או ראובן עטר עדיף גיא לוי
 

Xavies6

New member
"ככה או ככה לא נעלה".

שוב אנשים חושבים שנבחרת ישראל היא מיוחדת מכל השאר, ואין עוד 1,000 נבחרות, חלק עצום מהן משתווה ואף טוב יותר מנבחרת ישראל, שגם הן "ככה או ככה לא יעלו". זה לא אומר שעל הנבחרות האלה, נבחרות בכל העולם, משתינים. לוקחים אותן ברצינות, יש מקרי ברקוביץ' שמתרחשים במקומות אחרים וזה גרוע מספיק. ואני חוזר ואומר - אין מה לבזבז יותר את הזמן בלשקול אפילו את האפס האינפנטיל, הקאקר העלוב הזה, כמאמן לנבחרת. ואין כבר חשק לזכור את השמוק הזה כאיזשהו שחקן גדול. כי הוא שחקן גדול היה, מפרגנים המון, אבל הוא גם את זה פועל ועמל קשה מאוד בכדי להרוס. שב ואל תצא מהבית, חייזר דוחה שכמוך.
 
גם גרדיוולה קיבל את בארסה בלי ניסיון אז מה.

ומאמן הנבחרת הוא לא שר חינוך,אולי צריך מישהו עם מזג חם שילהיב את השחקקנים, גווארדיולה קיבל את הקבוצה הכי גדולה בעולם ללא כל ניסיון והביא אותה לשנה הכי מוצלחת בתולדות הכדורגל העולמי עם 6 תוארים. גם קלינסמן ורייקארד אימנו ללא כל ניסיון. ראינו מה עשו שלמה שרף - נילסן - גרנט וקשטו עם כל הניסיון שלהם. ברקו - אף שאי לא מת על ההתנהגות שלו - מבין בכל זאת קצת בכדורגל - מכיר את שחקני ישראל יותר טוב מכל המאמנים הזרים ויש בו את הרעב והליט שאין לאף אחד אחר - שווה לנסות - מקסימום גם ביורו הבא לא נהיה - אז מה - אפשר לחשוב שכל יורו אנחנו משתתפים.
 

Xavies6

New member
ברצלונה לא הייתה הגדולה בעולם אז, יונייטד כן.

ואפילו הוא אימן לפחות שנה אחת מזורגגת בקבוצה הצעירה לפני כן, והוא עשה זאת אחרי שנולד במועדון, גדל בו, זכה בתארים, היה הקפטן, המנהיג והמאמן על המגרש. במקרה שכאן מדובר בנבחרת, זה שונה לחלוטין, ולא מדובר כאן באיש שהיה צמוד ליוהאן קרוייף במשך כמה זמן בכדי ללמוד ממנו משהו. הוא לא מבין כלום ולא מכיר אף אחד, זה שהוא היה מבלבל לארבל את המוח בערוץ 10 זה לא אומר דבר. "ראינו מה עשו שלמה שרף, נילסן וגרנט". איזו מן טענה מוזרה זאת?! אז אתה תעדיף להשתין עוד יותר על הנבחרת? גם נבחרת אחרות באותו המעמד נכשלות, וזה יהיה מובן בעינינו ובעינהן שהן שוב יכשלו ויכשלו בדרך להגיע למונדיאל, וגם הן כבר לא היו שם שנים על גבי שנים וחלקן גם מעולם לא - ועדיין זו אינה סיבה לתת למאמן נטול נסיון אלא רק עם פה גדול וחזון חצוף ועלוב היות מאמן הנבחרת הבא. אין שום סיבה. ואני לא קונה את כל הטרנד החדש של היום, של לבוא ולהגיד: "לא נורא שאין לי נסיון, נביא עוזרי מאמן שיעבדו איתי". זה להכריז בפה מלא שאתה אפס ולא מגיע לך בכלל ג'וב שכזה כשיש מנוסים יותר וראויים יותר, ואם תהיה הצלחה זה לא בגללך אלא בגלל העוזרים, שלא יקבלו ולו טיפה של קרדיט. אבל מה שאמרתי הרגע לא רלוונטי, גם מה שאתה אומר הוא אינו רלוונטי, ההתבטאויות שלו מוחקות הכל, נקודה.
 
ברצלונה הרבה יותר גדולה מנבחרת ישראל.

היא מייצגת מחוז ענקי שזו בעצם מדינה קטאלוניה !!! גם ברקוביץ' היה קפטן מנהיג של נבחרת ישראל,להגיד עליו שהוא לא מבין דבר זו שטות שאין כדוגמתה,מאמן שהיה שחקן בקנה מידה כמוהו עולה בכל פרמטר על כל מאמן שלא לבש חולצת מימיי חייו,להשתין על הנבחרת מי ישמע איזה נבחרת,נבחרת פח זבל נשמה זה מה שאנחנו ותפנים זאת,בכל העולם זה עובד אין סיבה שכאן זה לא יעבוד,די ניסינו הכל מאמנים ישראליים מעוטרים הבאנו את אלוף אירופה אחד שהצליח להביא אליפות אירופה עם מדינה קטנה כמו דנמרק ונכשלנו,לא יקרה כלום אם ניתן לברקו,אז מקסימום לא נעלה ליורו סו וואט לפחות יהיה אקשן יהיה עניין כי כרגע השיווק של הנבחרת אפילו במצב קטסטרופה.
 

Xavies6

New member
"מי ישמע איזה נבחרת"

שוב, ישראל מיוחדת והנבחרות האחרות לא. פה אפשר להכשל עם כל דבר ובמקום אחר הכל בנאלי. פנינה נהדרת: "מאמן שהיה שחקן בקנה מידה כמוהו עולה בכל פרמטר על כל מאמן שלא לבש חולצת מימיי חייו". ערימה של שטויות. הוא לא עולה על כלום ושום דבר, אין לך שום הוכחה שתגבה את מה שאתה אומר, יותר מלעשות ברדק ובלאגן בתקשורת ובקרב אוהדים כמוך שמדברים עליו כאילו הוא הראה לך ניצוץ כלשהו של יכולת אימון, הוא עדיין לא עשה שום דבר. שיישב בשקט. "מדינה קטנה כמו דנמרק"? כלומר, אתה רציני או שאתה בכוונה אומר דברים מוזרים כאלה.
 
דנמרק מדינה קטנה 8 מיליון תושבים כמו ישראל.

קלינסמן קיבל בלי ניסיון את נבחרת גרמניה כנ''ל ואן באסטן,אלו עובדות.
 

Puskas

New member
אבל

ואן באסטן נכשל! איזה מן דוגמא הוא? וגם מראדונה כושל ומתאוס כשל ודונאדוני כשל אז מה העניין? שחקני עבר גדולים הם לא בהכרח מאמנים טובים! קלינסמן הוביל נבחרת גרמנית כשרונית בטורניר ביתי!!! עד חצי גמר כשבדרך הוא מדיח מעצמות על כגון פולין,קוסטה ריקה ואקוואדור וכמובן השבדים המפוארים של ימנו.. יודע מה? ארגנטינה הלוזרית זו הנבחרצ היחידה הרצינית שהם העיפו כל הטורניר (טורניר ביתי ונבחרת מוכשרת שים לב! נקודת הזינוק של קלינסי היתה לא רעה),בסופו של דבר במשחק מול נבחרת טקטית קשוחה רצינית הוא עף וזה היה בחצי.. ולגבי דונגה המבחן יהיה במונדיאל הקרוב (כשכמובן לאמן את ברזיל זה רק לבחור מבין מיליון כשרונות עם מי בא לך לשחק) ראייקרד הראתי לך שהוא די כשל כשקיבל ישר נבחרת.. אין קסמים וקיצורי דרך! להיות מאמן זה מקצוע מכובד וזה לא משהו שכל נאד נפוח יכול לעשות..מה שברקו עושה זה זילות מעמד המאמן ואם הוא יבחר אז אפשר לסגור את הנבחרת סופית כי זו תיהיה בושה שאין כדוגמתא!
 
אני חושב שאתה קצת מחמיר

הולנד של רייקארד שיחקה כדורגל טוב, ו... מה כבר יכול לעשות המאמן אם השחקנים שלו לא עומדים במתח ולא מסוגלים לשים פנדל, במשחק או בדו קרב? כן, אנשים יגידו שהמאמן אחראי להכל, וכו' וכו', אבל בסופו של דבר זה שחקן נגד שוער ובעיקר שחקן נגד עצמו. דבר אחד שקלינסמן עשה בגרמניה - אם כי יש כאלה שנותנים יותר קרדיט דווקא לעוזר שלו והמאמן הנוכחי לואב - זה להפוך אותה לנבחרת שמשחקת כדורגל חיובי. הסגל שלה לא נחשב עד כדי כך מציאה גדולה באותו מונדיאל ואני חושב שהיא היתה יותר מבסדר. לא לקחה, נכון. לא היו לה מכשולים ענקיים בדרך, נכון. אבל לא היו שם מבוכות. אני לא מתנגד באופן עקרוני למינוי של מאמן צעיר וחסר ניסיון לנבחרת. מאמן צעיר הוא סימן שאלה. אתה לא יודע בדיוק איך הכדורגל שלו ייראה, אם הוא יצליח לתרגם את המחשבות שלו למעשים, וכו'. מה שאתה כן מכיר את זה האופי שלו. והאופי של ברקוביץ' מחורבן, הוא לא מסוגל להסתדר עם אנשים לטווח ארוך. בעצם, גם לא לטווח קצר. בן אדם כזה לא יכול לקבל נבחרת בלי להוכיח את עצמו קודם במקום אחר. העובדה שברקוביץ' חושב שקמפיינים תקשורתיים ותקיפת אנשים אחרים הם הדרך לקבל את התפקיד, רק מדגישה כמה הוא הבן אדם הלא נכון. ה"פיטורים" התקשורתיים של שלמה שרף את רפי כהן אחרי ספרד הם כאין וכאפס למה שברקוביץ' מסוגל לעשות - ויעשה.
 

Puskas

New member
הכל נכון

אבל אין לי בעיה עם מאמן צעיר,אלא עם מאמן שבחיים לא אימן אפילו נוער ועוד שבה עם כזו שחצנות ופוזה של מינימום פרגי או ונגר.. אני חושב שקריטי שמאמן ינסה קודם לאמן במקום אחר לפני שיקח את העומס והציפיות של נבחרת. ברקו מתנהל כמו בהמה גסה בתקופה האחרונה וזה ניהיה פשוט מגעיל ומכוער..ההתנהגות שלו לאחרונה מביישת את ימיו כשחקן גדול..חבל מאוד.
 

Puskas

New member
תפריד בין דברים

1. גוארדיולה אימן בצעירה של ברסה לפני שקיבל את הבוגרת (שלא היתה אפילו בין שלושת הקבוצות הגדולות בעולם כשקיבל אותה,להזכירך רונאלדיניו השמן הזה הביא אווירה רעה ולא זז במגרש והבריז מאימונים,אטו גרם לאווירה מסריחה בחדר הלבשה ושאר הסגל כבר היה גמור חלקית,פפ בנה הרבה מחדש וקידם הרבה ילדים ששיחקו אצלו בצעירה {בוז'אן,פדרו וכו'}) 2. קלינסמן קיבל ג'וב ראשון בקריירה את גרמניה,הוא לא ניהל לה משחק רשמי אחד לפני המונדיאל כי המונדיאל היה אצלו בבית והוא קיבל נבחרת שעלתה אוטומטית..הוא נהנה ממשהו כמו שנה להכין אותה לטורניר ולא נאלץ להיכנס ישר לסיר לחץ של מוקדמות ודרישות.. מאז הנבחרת הוא כשל בבאיירן והיום הוא מועמד לנבחרת ישראל..תבין לבד מה הוא שווה..(לא אומר,אולי עוד כמה שנות אימון באמת יהפכו אותו למאמן טוב,סה"כ בן אדם אינטילגנט ונעים) ולגבי ראייקרד הוא קיבל כג'וב ראשון את הולנד ושוב פעם ביורו שהם ארחו! מה הוא עשה שם? לקח נבחרת מוכשרת בטירוף ועף בחצי בתצוגת הלוזריות הכי גדולה שראיתי מאז מופע האימים של פאלרמו מול קולומביה נדמה לי (החטיא 3 פנדלים במשחק אחד) ומה היה מאז? היה בספרטה רוטרדאם ואחרי זה בא לברסה עם כמה שנות ניסיון שם נתן 2 עונות טובות וגמר את הסוס.. 3. שרף נכשל חלקית,היה לו דור מאוד מוכשר והוא לא עלה אבל לפחות הגיע לפלייאוף..ב-98 וב-00 הוא יכל לעלות אבל בקטנה.. גרנט היה איום ונורא (והוא אגב לא היה כזה זקן כשהוא קיבל את הנבחרת אבל היה עם אמון ניסיון,מה שכן ניראה לי שהחמישייה שהוא קיבל ממכבי חיפה ב-94 גרמה לו לגמור עם כדורגל התקפי ופתוח לכל החיים ומאז הוא קצת הגנתי מדי) קשטן היה גרנט רק בלי מזל..אם לגרנט לא היה כזה מזל הוא היה מסיים כמו שקשטן סיים..
 

barakbl

New member
לדעתי

עדיפות גדולה למאמן זר. שמות שעולים לי לראש כוללים בין היתר את לואיס פרננדז ורייקרד (כן בטח). היתרון של פרנדדז זה שהוא מכיר קצת את הליגה והכדורגל הישראלי, הוא חם מזג (שזה מתאים ללבנט), וסביר להניח שאפשר להביא אותו בסכומים סבירים. מצד שני, הוא לא הראה הצלחות יוצאות דופן בתור מאמן בעולם, אבל עדין הוא יותר טוב מכל מה שיש לנו כאן. אם מאמן זר לא בא בחשבון אז לדעתי לחסוך וללכת על מישהו "סולידי" כמו ראובן עטר. הוא לא מאמן עטור תארים, אבל הוא אישיות חיובית לטעמי, שחקן עבר גדול, ובנאדם שבסה"כ יכול להנהיג את הנבחרת בצורה סבירה בלי שזה יעלה יותר מדי. הכי חשוב, לא משנה במה בוחרים זה להכנס לתוכנית רב שנתית כוללת, שבבסיסה הקמה של אקדמיות לכדורגל, הריסת האיצטדיון הלאומי המביש וטיפוח של הנבחרת הצעירות.ן.
 

Shaycus

New member
7

אני חושב שאולי תצחקו כולם אבל אברם גרנט הוא פחות או יותר המאמן היחיד שיכול להפיק משהו מהקמפיין הקרוב. הוא אמנם לא יסכים לבוא אבל זה מי שצריך לאמן את הנבחרת עצוב שאני אומר את זה אבל אני אשכרה מעדיף את ברקוביץ על מאמן זר, אז הבחירה השנייה שלי היא ברקוביץ
 

somone141

New member
רק ברקו!

די למאמנים מקומיים רדודים (אלישע לוי, גוטמן) שיבואו להתבנקר לנו על הנבחרת כמו שהם עושים בקבוצות שלהם. הם לא שונים מקשטן ואת הפרק מצינו וגם מאסנו. אם לא מביאים מאמן זר ברמה עולמית, לא צריך אחד כמו דונאדוני שנכשל בכל מקום בו היה. הנבחרת הזו רדומה ומשעממת, צריך אחד שירים אותה קודם כל מוראלית, ואין אחד טוב יותר מברקו כדי לעשות זאת.
 

ronko

New member
לא ברור לי. למה ברקו כשאין לו אפילו תעודות?

למה אתם חושבים שברקוביץ' יאמן בזמן שאין לו תעודת מאמן ואין לו תעודת פרו?! רונקו
 
צריך לתת לו צ'אנס משתי סיבות

א.הוא זול ב.הוא מאוד רוצה ואולי עוד סיבה שפשוט אין מה להפסיד וגם אם יכשלו לפחות יהיו צחוקים איתו
 
למעלה