ליגת האלופות - ההכרעות

cobainos

New member
האנטיליברפול שלך מעוור אותך פשוט, הא?

בניגוד אליך אני לא מנסה להצחיק. מי זיהה את קושי ההתמודדות של טורס בצד ימין והעביר אותו צד ופתאום הוא כבר לא היה משותק? בניטז. מי זיהה את חוסר הריכוז והעייפות בהגנת ארסנל וידע להכניס שחקן מהיר ודריבליסט שידע לפרוץ את זה? בניטז. אני כבר חזר על עצמי בקטע של החילוף המבריק ובלה בלה בלה...אבל בכייאת, תתפכח קצת.
 

Puskas

New member
אוי תעשה לי טובה..

היותר מדי ליברפול שלך מעוור אותך! אתה יודע מה השורה התחתונה? שליברפול עלתה עם 2 שערי מזליקי וזה הכל... זה מקרה קלאסי של ארסנל הפסידה את המשחק במו ידיה..שום דבר לא היה בשליטת ליברפול.. הם קיבלו 2 חתיכות בבית..אני בטוח שהתוכנית משחק של בניטז כללה ניצחון בסקור נמוך והביתה.. אז על הגול הרביעי אני בכלל לא מדבר..זה גם מכבי הרצליה היתה כובשת..לבעוט כדור סטמי מההגנה ושבמקרה שחקן שלך עומד שם לבד מול שחקן אחד בהגנה (שהוא גם במקרה לא מגן בכלל..) זה גם בית"ר לוד עושה... הגול השלישי זה נטו חוסק ריכוז של ארסנל,אין פה שום ניהול משחק טוב ושום גאונות... אז טורס כבר לא היה משותק? אז מה.. אז באבל נכנס בפיגור 2-1? נו מה זה עזר? עדיין הם קיבלו 2-2 איתו על המגרש ושמו 2 גולים שהיו מגיעים גם אם טורס היה עומד במקומו או אם בניון היה עומד במקומו... פעם אחת תודה שליברפול עלתה עם מזל ולא עם יכולת ושבניטז איבד לגמריי שליטה על המשחק ונהנה מטמטום של ארסנל בפנדל החובבני הזה וכמובן הגול הרביעי שארסנל שלחה את כולם למעלה..
 

Anfield

New member
והגולים שלהם זה חוסר ריכוז שלנו

אם תחפש תמצא שכל גול נובע מטעות הגנה כלשהיא. תמיד כשאנחנו עולים זה מזל, אם זה נגד אינטר וארסנל העונה או בכל הקמפיין של 07 ו05, הכל מזל.
 

Puskas

New member
חוסר ריכוז?

הגול של וולקוט זה חוסר ריכוז? הוא פירפר את כל הקבוצה! הם היו מאוד מרוכזים אבל לא יכלו לעצור אותו בכלל... קיצר עד כמה שאני שונא את יונייטד,השנה אני מקווה שהם יזכו (כמובן בתנאי שרומא לא יפתיעו אותם היום ואז אני ממשיך עם רומא) כי הם משחקים הכי יפה וכלום שם לא מקרי..כל ניצחון הוא חד משמעי וכל הופעה על הדשא היא ההצגה הכי טובה במפעל!
 

Anfield

New member
זה חוסר ריכוז

כי אורליו היה צריך להוריד אותו עוד בחצי של ארסנל. כשג'ררארד פספס את הוולה היינו 5 בהגנה נגד 5 של ארסנל והוא התחיל לרוץ כמו משוגע, אורליו היה צמוד ומשום מה לא טרח לשים רגל.
 

Puskas

New member
לדעתי הוא לא שם רגל

כי הוא לא רצה לקבל אדום ויש סיכוי שהוא היה מקבל על עבירה מכוערת מאחור... או שפשוט הוא לא רצה לשבור לו ת'רגל.. כך או כך..למה ארבעת השחקנים הבאים לא הפילו אותו? כנראה שלא ממש יכלו..
 

Anfield

New member
אדום?

תסתכל שוב על המהלך, אני מדבר על תחילתו, לשים רגל היה מתבקש, זה אפילו לא צהוב בטוח. 4 האחרים באמת לא יכלו לעצור אותו, בגלל זה היה צריך להפיל אותו כשרואים שהוא מתקרב אל עבר הגנה דלילה שכרגע כולם עלו לקרן, זאת עבירה מתבקשת.
 

cobainos

New member
את השורה התחתונה שלך הבנתי

אתה לא הבנת את שלי...אתה קורא חצי עם ראש אטום וגישה שונאת. אתה לא שם לב למה שאני כותב, קורא 2 מילים וישר צועק, אז תמשיך לצעוק ולקשקש ולהתבאס על ה"מזל" שיש לליברפול בשנים האחרונות...עוד מעט גם תגיד ש21 שערי הליגה של טורס ו5 השערים שלו בליגת האלופות הם מזל ושהוא שחקן ברמה של חנן פדידה או משהו כזה, כי ככה אתה נשמע.
 

Puskas

New member
טורס וסטיבי ג'י

הם 2 השחקנים היחידים בליברפול שהם דרג ראשון באירופה.
 

Anfield

New member
בחלק הקדמי נכון

בחלק האחורי, מאסצ'ראנו וקאררגר ויש שיגידו שגם הופייה הם דרג ראשון.
 

Puskas

New member
בתור אוהד ארגנטינה

הלוואי שמסצ' יהיה דרג ראשון יום אחד.. כרגע הוא עדיין לא שם אבל הוא כשרוני בהחלט.. קראגר..לא ממש האמת..הוא לוחם ושחקן נשמה אבל כשאני חושב דרג ראשון אני ישר חושב על נסטה...וקראגר אפילו לא קנאברו.. הופייה? שמע הוא בן 34 או קצת יותר..לא סתם ליברפול החתימו ת'סלובקי הזה.. כנראה ששנה הבאה הוא ואגר יהיו מרכז ההגנה שלהם..אז הופיה כבר די אחרי השיא.. אבל אם יש אחד שראוי לאיזכור זה פפה ריינה שהוא לדעתי בין 10 השוערים הטובים בעולם.
 

ricki kaka

New member
רק לא עוד פעם צ'לסי-ליברפול בחצי!

בעולם מתוקן, ארסנל היו עולים אחרי שער העונה של וולקוט (אדביור). אם התלהבו כל כך מסללום של מסי, אז הסללום הזה פי כמה יותר מרשים ויפה, מה גם שפה זה ברבע גמר ליגת האלופות. שער כזה, במעמד כזה רואים אולי פעם בעשור. חבל... כבר לא נראה לי שלמישהו יש ספק מי הוא החלוץ הטוב בעולם כיום (אלא אם כן מחשיבים את כריסטיאנו חלוץ) פשוט אדיר!
 

אריאל5

New member
כל כך רציתי שפנר יעלו...

א. אני לא אוהב את הקבוצות האנגליות וכמו שזה נראה עכשיו יש עוד חשש לגמר אנגלי ב. אני לא אוהב את אברם גרנט ג. אולי הסיבה הפחות חשובה פנר מייצגת את הכדורגל היפה ולא את כדורגל הבונקר של צ'לסי שזה בעצם הכדורגל של אברם עוד מהבית ולכן מעולם לא אהבתי אותו כמאמן..
 

Puskas

New member
אתה יודע מה קרה

בפעם האחרונה שגרנט שיחק פתוח? הוא קיבל 5-0 ממכבי חיפה במשחק הכי גדול של חיפה בהיסטוריה (שמח להגיד שהייתי שם :) )
 

cobainos

New member
לתיאו וולקוט יש דרך ארוכה

עד שיוכתר ל"חלוץ הטוב בעולם" ויש לו הרבה ללמוד ולהתייצב. כשרון אדיר שנתן היום מבצע מרשים מאד אבל כבר ראינו כאלה: הסללום של מסי היה מרשים יותר מכיוון שהוא עבר יותר שחקנים ואת השוער וסיים בעצמו בשער, אבל זה לא היה מול קבוצה ברמה גבוהה כמו ליברפול. היה גם השער של מייקל אואן מול ארגנטינה ב98 והיה מבצע אדיר של קאקה בעונה שעברה בשלב הבתים. מבצע מדהים אבל לא צריך להגזים בעניין "החלוץ הטוב בעולם כיום" בקשר לליברפול-צ'לסי: ליברפול משחקת מצויין העונה בבית ואברם ירצה להבקיע אצלו ככה שהשנה נראה משחק טוב יותר (אגב, גם בעונה שעברה במפגש הראשון ראינו משחק לא רע בכלל) ליברפול היום, החל מהדקה ה30 שיחקה טוב מאד, נחוש ומהיר ורק היה חסר מעט דיוק במסירות אחרונות(מה שלא הפריע בסוף)
 

ricki kaka

New member
עכשיו שאני קורא שוב את ההודעה שלי

ראיתי שלא עשיתי מספיק רווח בין הפיסקאות ולא ציינתי שהתכוונתי לטורס, וזה אכן נראה כאילו התכוונתי לוולקוט
 

ThEgReEnKiNg

New member
הוא לא חלוץ הוא שחקן אגף.

אומנם הוא נקנה כחולוץ , אבל במקצוענים הוא שחקן כנף נטו.
 
למעלה