ליגת האלופות - ההכרעות

Thierry Henry

New member
לאאא אדבאיוור ללאאאאאאאאאא

אני לא מאמין.. ההבדל בין קבוצה שלוקחת צ'מפיונס לקבוצה שעפה , אדבאיור. איזה ביזיון של החמצה
 
אני מוכן להשבע שזוהר צריך פסיכיאטר

אלף פעם הוא מתפעל מהקצב,הבנו סתום כבר!בחיים לא ראית כדורגל אנגלי?!
 

Oren G

New member
קצב, ברמות האלו, אוו

זה פחות או יותר ממצה את הלקסיקון של זוהר.
 

cobainos

New member
זוהר דווקא הפתיע אותי היום

ואמר שני דברים לא שטחיים ושקופים כמו בד"כ. 1 על השוויון של הופייה (בלם צריך להסתכל על הכדור ולא על השחקן ועוד כמה דברים) ועוד משהו שאני לא זוכר. קצת פחות נורא מבד"כ, מה שכן ההתפעמות הזאת מהקצב כבר מאוסה וה "כל הכבוד לבניון שמשחק ברמות האלו למרות שהוא על הספסל" שחוזר על עצמו כל פעם באמת מעצבן.
 

Anfield

New member
הוא גם אמר

ב1-1, שאסור לנו לספוג כי אנחנו לא מספיק טובים לכבוש עוד 2 שערים נגד ארסנל.
 

cobainos

New member
כן, זאת הייתה אמירה טיפשית

מהסוג הרגיל שלו. גם היה נבדל ברור של אדבאיור (שנגמר בידיים של ריינה) והוא אמר שלא היה...אבל אנחנו רגילים לשטויות.
 

kraz11

New member
קודם כל- תענוג

דבר שני אני באמת מרחם על אוהדי ארסנל עכשיו - זה הזכיר לי את הרבע הגמר ההוא של אייאקס מול מילאן כשאינזאגי כבש בתוספת זמן אחרי שאייאקס השוו פעמיים איזה מבצע של וולקוט...וואו אני מבסוט מבאבל שהביא כמה דקות אדירות ואחראי על העליה של ליברפול אבל בגדול הגיע לליברפול כי ארסנל הייתה מאוד אנמית מהדקה ה30 (עד אז נראה לי המשחק הכי טוב של קבוצה מאז ההצגה של מילאן מול מנצ'סטר) באסה שנראה שוב את ליברפול-צ'לסי בחצי גמר
 

Sir Terry Wogan

New member
אין מה לרחם

כשאין הגנה, אין הגנה. ראו את זה לאורך כל המחצית השנייה. קולו טורה בדצמבר לא היה מאבד את באבל בחיים, גם אם הוא תופקד כמגן ימני ולא כבלם, זה פשוט עניין של כושר אישי. סנדרוס התמוטט היום בשלב מסוים, הוא לא יכל יותר כי אלה המגבלות שלו. מרכז השדה התפורר עם הפציעה של פלאמיני והכניסה של האסון האנושי ז'ילברטו, ואלה התוצאות. ואם לפחות היינו שותפים לכזו תצוגת כדורגל (והיינו יותר משותפים), אפשר גם לא לרצות ברחמים כי גם לעוף בסטייל זה לא בושה... עכשיו אפשר רק לחשוב על העונה הבאה, בתקווה שיגיע חיזוק אמיתי להגנה לפני הכל.
 

ThEgReEnKiNg

New member
איך אפשר לחטוף בליברפול 4?

אפילו קבוצות אשפה ותחתית בליגה האנגלית לא חטפו מהם 4 , בכל מקרה. ריאן באבל תותח , ממש רציתי שארסנל תביא אותו בקיץ והיא הייתה קרובה , אבל כרגיל נתנה לעוד תותח לחמוק מבין הידיים. נראה שהמלך של ארסנל מיצה את עצמו , והגיע הזמן שונגר יעבור לעמדה יותר גבוה במועדון ויבוא מאמן חדש. רצוי מסע רכש עצבני בשנה הבאה , ולזרוק את סנדרוס לליגה ד' הוא אפס מאופס , שלא מגיע לו לשחק בקבוצה כמו ארסנל. כל הכבוד לליברפול , למרות שהם לא שיחקו טוב , ואני עד עכשיו מנסה להבין איך לעזאזל הם הכניסו 4 שערים , איך זה קרה? O_O.
 
יהיה לנו סוף סוף נציג בגמר גביע האלופות

סוף סוף אחרי 20 שנה , מאז שאלי אוחנה זכה עם מכלן בגביע למחזיקות גביע , יהיה לנו נציג ישראלי בגמר גביע אירופה לאלופות , יוסי בניון עם ליברפול או אברהם גרנט וטל בן חיים עם צ'לסי
 

cobainos

New member
אכן, תחת ישראלי יחמם את הספסל במוסקווה.

השאלה אם זה יהיה בניון או בן-חיים וגרנט.
 

Sir Terry Wogan

New member
אוי ואבוי לנו עם מחשבות כאלה

ונגר כבר עכשיו נמצא בעמדה הכי גבוהה במועדון, אי אפשר לדחוק אותו למעלה. הוא האיש הכי חזק, הכי משפיע, הכי דומיננטי. ואין טוב ומתאים ממנו. ולטובת מי? מה זה יעזור? ההתלהמות הזו לא לעניין. לא צריך מסע רכש "עצבני", זו לא שיטה. אנחנו לא קבוצה בסוף דרכה שצריכה מהפכה. צריך רכש חכם- קודם כל לחזק את ההגנה (שני בלמים חדשים, לא פחות. רצוי שאחד מהם יהיה דומיננטי ברגל ימין והשני ברגל שמאל), ואחר כך להשקיע בשחקן התקפי אחד, ולהתמקד בכשרונות צעירים חדשים כמו ולה, לנסברי ומרידה (כנראה). וכמובן להשתדל לשמור על כל מה שטוב בקבוצה.
 

ThEgReEnKiNg

New member
חסר לך לפחות 3 שחקנים

בכדי להתמודד עם צ'לסי ומנצ'סטר לעונה שלמה , החזקנו מעמד נהדר חצי עונה ואז התפרקות טוטאלית , בגלל שהסגל כבר לא יכל יותר , ואי אפשר להאשים פציעות. אומנם זה נוח , אבל זה לא הסיבה. כאילו שצ'לסי לא היו פצועים. חסר שחקן כנף ברמה גבוה חלוץ מרכזי ברמה גבוה ובלם מחליף ברמה טובה. לא חושב שטורה או גאלאס צריכים לרדת לספסל , הם בלמים ברמה גבוה , טורה כמגן זה ידוע לכולם שזה עמד שהוא לא טוב בה .לא מבין למה אבואה לא שיחק כמגן וולקוט כפותח , רק ונגר יודע. אני חושב שונגר מיצה את עצמו , נראה שהוא איבד את החשק שלו. אני מקווה שאני טועה , אבל זה לא נראה טוב בכל מקרה. נקווה שהרכש יבוא וששנה הבאה כן ארסנל תעשה את הצעד הנוסף בשביל לזכות סוף סוף בתואר
.
 

Sir Terry Wogan

New member
ונגר עשה טעויות בבניית הסגל

ובעיקר לא זיהה נכון את הצורך לחזק את הקבוצה בינואר. אני לא מאשים את הפציעות- זה הסגל בכללותו שלא מספיק רחב וחסר עומק, בהחלט. אתה צודק, חסרים 2-3 שחקנים כדי להשלים סגל של קבוצה שרוצה לזכות בתארים. אני חושב שהדבר האחרון שאפשר להגיד על ונגר זה שהוא "איבד את החשק שלו", דווקא ההפך. כשהוא יאבד את החשק הוא יילך הביתה ולא ישקיע בפיתוח השחקנים שלו. מי שממצה את עצמו לא בונה בקדחתנות עוד ועוד שחקנים... מה גם שאני לא רואה איזה מאמן פנוי יש שיכול להביא אותנו למקומות יותר גבוהים. רק אל תציע לי את בניטז. גאלאס לא צריך לרדת לספסל, גאלאס יכול גם ללכת הביתה מצדי. גאלאס הוא אולי הסיבה מס' 1 לכך שקרסנו מנטלית בצורה כ"כ מביכה בחודשיים האחרונים, הוא הראה מנהיגות של טירון, הציג מופעי בכיינות שלא הולמים קפטן (!!) ושחקן עם כ"כ הרבה ניסיון ברמות הגבוהות, יותר מכולם ביחד בקבוצה. ההתנהגות שלו אף פעם לא הייתה לרוחי, והוא גם כן נמצא בירידה (מה גם שבמשך שנתיים הוא עדיין לא יצר שותפות אמיתית במרכז ההגנה עם טורה), צר לי לומר אבל הוא רחוק מלהיות הבלם התותח של צ'לסי בימי מוריניו, חלק מהגנת ברזל. עם זאת, הסיבה הכי משמעותית לכך שההגנה שלנו נראית כמו שהיא נראית בתקופה האחרונה היא הירידה הדרסטית בכושר של קולו טורה אחרי אליפות אפריקה- מגן ימני או בלם, בדצמבר הוא לא היה מתרגש בכלל מהפריצה של באבל. אני אומר שאנחנו צריכים קודם כל חיזוק משמעותי בהגנה, ולא יהיה קל למצוא חיזוק כזה. אגב, אני דווקא מצדיק את הבחירה של ונגר בקולו טורה כמגן ימני. לא הייתה ברירה. יותר משאבואה חסר תועלת בהתקפה הוא פוטנציאל לאסון בהגנה (במילים אחרות- לך הביתה!!), ראינו את זה היטב במחצית השנייה של העונה שעברה (במיוחד המשחק הנורא באנפילד), את הויט אתה לא מעלה ברבע גמר צ'מפיונס כשאין לך ברירה. הבעייה הייתה פחות בתפקוד הטקטי, ויותר בכך שטורה פשוט איבד את עצמו מאז הפציעה. לא אותו שחקן.
 

cobainos

New member
קבוצות אשפה קיבלו כבר 6

אבל זה לא העניין. ריאן באבל תותח? כן, ואני מאמין מאד שבעונה שעברה הוא יהיה טוב בהרבה (משחקים סטייל היום יהיו דבר שבשגרה) ותוך עונה-2 הוא יהיה שחקן של טופ-עולמי אם הוא יתפתח ויתקדם כמו שצריך ללטש יהלום כמוהו. כ"כ הרבה כשרון, כח ומהירות ורק צריך לדעת לשחרר כדור ולעבוד על המסירות שלו ואז הוא יהיה פשוט מדהים (אני לא רוצה להשוות לשמות כרגע) סנדרוס באמת לא מתאים לארסנל, לפחות לא ברמות האלו, אולי לסגל ולרוטציה. ליברפול שיחקה טוב מאד היום. החל מהדקה ה30.
 

pgprince

New member
ארסנל קבוצה כל כך מוכשרת ולוזרית ברמות

מטורפות. ליברפול פוקסיונרית הייתה ופוקסיונרית נשארה. מקווה שבחצי גרנט יתן להם בראש.
 

Puskas

New member
גרנט יתן בראש?

שמע..אם 1-0 נחשב לתת בראש אז כן יש מצב שהוא יתן להם בראש.. אבל אני מהמר שגרנט יוביל את צ'לסקי להצגה אדירה של 0-0 התקפי!
 

cobainos

New member
המילה "פוקס" מייצגת בורות.

לקרוא לניהול המבריק של בניטז במחצית השנייה ובכללי לתצוגות שלו באירופה (לצערי רק באירופה) "פוקס" מעיד על חוסר הבנה וקשיי התמודדות עם ההצלחה של ליברפול שכ"כ הרבה שונאים משום מה (האמת? לא אכפת לי) דיברתי על שיתוק של טורס? בניטז החליף לו צד ובום, הוא כובש שער יפה. ההגנה של ארסנל הראתה סימני עייפות, ובאבל המהיר והחזק נכנס ומנצח את המשחק, חילוף גאוני ביותר. טיפת מזל לא הייתה כאן.
 

Puskas

New member
ניהול משחק?..

אל תיהיה מצחיק בבקשה... חוסר ריכוז של ארסנל הוא שהביא לפנדל שהעלה את ליברפול... והגול הרביעי אני כמובן לא יתייחס כי זה לא ניהול משחק..זה ארסנל עולה עם כל השחקנים ופברגאס נישאר כבלם אחרון... אז בוא תסביר איך אחרי שליברפול עולה עם 2 גולים שאין בהם שום ניהול משחק אתה קובע שרפה העלה אותם עם ניהול משחק מבריק בחצי שני?
 
מה אתה ענית ומה הוא שאל?

אין לי כוח להכנס לויכוח (המיותר) הזה, הרי בסופו של דבר רפא הוא זה שהכניס את באבל למשחק (במצב של 2:1 לליברפול), והרי הקבוצה שלו היא זאת שניצחה בסיכום שני המשחקים, גם באמירויות ארסנל לא הצליחו לנצח למרות השליטה במשחק. והשורה התחתונה היא: בניטז מאמן את ליברפול 4 עונות: היא הגיע 3 פעמים לחצי הגמר, פעמיים לגמר, וזכתה פעם אחת. אסור לשכוח גם שהוא זכה עם ולנסיה בגביע אופ"א (ואני לא מצליח להזכר אם הוא כבר היה המאמן שלהם כשהם הפסידו בגמר לריאל). ואם המאמן הזה לא יודע לנהל משחק, מי כן?
 
למעלה