והעיקר והעיקר

kolargol

New member
../images/Emo86.gif והעיקר והעיקר ../images/Emo31.gif

אז נכון שסיכומים עושים בסוף, אבל לפחות מנקודת מבטי, אני יכול להרשות לעצמי לומר שהמונדיאל הזה הוא אחד העלובים. זה יפה שנבחרות צנועות כדוגמאת סנגל, טורקיה, דרום קוריאה, יפן, ארה"ב ועוד כמה הצליחו להפיק מעצמם את המקסימום ואולי אף מעבר. זה יפה גם לראות את הקהל האסיאתי הססגוני מצליח להתחבר לספורט שעד עכשיו היה נחלת כולם חוץ מהם. הצבעים יפים, המגרשים יפים, המתח, הדרמה... מה שתרצו. דבר אחד היה חסר לי במנודיאל הזה וזה בעצם מה שהופך אותו לאכזבה מבחינתי. הדבר הזה נקרא כדורגל... ולשמו, תנו לי לבשר לכם, התכנסנו כאן. לא זכור לי משחק אחד שאפשר להגיד עליו שהיה ממש טוב. לא זכור לי יותר מדי התקפות עם יותר מ-3 מסירות רצופות. רמת הכדורגל שהמונדיאל הזה מציג היא בהחלט ירודה. לא הייתי מתפלא, לצורך העניין, אם קבוצה בליגת-העל שלנו כמו מכבי חיפה או הפועל ת"א, היתה משחקת נגד נבחרת קוריאה או ארה"ב והיתה מנצחת אותן בלי כל קושי. כ"כ סימלי יהיה אם גרמניה תיקח בסופו של דבר את הגביע. כי אין מילה טובה יותר להגדיר את המונדיאל הזה חוץ מאשר המילה "גרמניה". כל שנותר לקוות על מנת להציל את כבודו האבוד של המונדיאל הזה הוא שברזיל תיקח את הגביע.
 

ARIBBA ASHKENAZ

New member
ברזיל היא היחידה שעוד עלולה להציל

את האירוע הזה משיממון טוטאלי וזה גם כן בסימן שאלה גדול אבל לומר שאחת האפיזודות אצלנו היתה מסוגלת לנצח את ארה"ב ועוד "ללא קושי" היא מופרכת ומוגזמת
 

rafi k

New member
זה היה כל כך ברור שברגע שגרמניה...

עולה לגמר רק אז תתעוררו ותגידו שהמונדיאל הזה עלוב למה הקוריאנים היו היום יותר טובים?! בגלל השופטים הפסיכים האלו לא קיבלנו גרמניה - ספרד או גרמניה - איטליה
 
קוריאה לא היו יותר טובים

אבל הם אנדרדוג ולא נאצים, כך שאנשים מעדיפים אותם. אגב, אם אתה חושב שאיטליה-גרמניה או ספרד-גרמניה היה מתעלה לרמה גבוהה יותר אתה טועה ובגדול.
 
לא אהבתי את קוריאה בכלל

לרוב צריך לאהוב את האנדרדוג שמשחק יפה ומפתיע, לא את "גרמניה 2" בצורה קטנה ומלוכסנת, שמשחקת מגעיל, נעזרת בטעויות שופטים ב2 משחקים, מנצחת מגול מטעות יריב ברחבה, ואיך לא, מנגיחה בדקה האחרונה של זמן ופציעות, ועוד יותר טוב... בפנדלים..... משחקת דוחה כל השמינית רבע וחצי , לא יוצרת חצי הזדמנות נגד גרמניה ומשחקת יותר גרוע ממנה , למרות שמי חשב שזה אפשרי - איזה מזל שיש גרמנים.
 
למעלה