הימורים,חברים,הימורים

../images/Emo86.gifהימורים,חברים,הימורים../images/Emo86.gif

מי מהמר ועל מי? הימור שלי - 2:2
 
4-0 לאירלנד

האירים משחקים פיזי מאוד, בניון השברירי לא יעמוד בזה ויפצע דיי מהר, כתוצאה מזה ההתקפה של ישראל תתייבש מחוסר אספקה ותשאר על ה-0. המנטליות הדפוקה של גרנט תביא אותו להורות לבחורים להתבנקר והאירים יחגגו על זה.
 

0צחי0

New member
ההימור שלי:

2-1 אירלנד. למרות שאישית אני מאמין שהמתח הרב שהנבחרת מצויה בו יועיל לתיקו.
 

barakbl

New member
6:2 לישראל.

סתם, הנבואה ניתנה לשוטים, ואין לי מושג מה הולך להיות (זה מה שיפה בכדורגל). כל תוצאה פרט לניצחון לא שווה כלום, והיות וכולם מבינים את זה, והאווירה מחשמלת (הסתובבתי מקודם קצת ברמת גן, במסגרת הצעידה היומית שלי, ויש פשוט אווירה מדהימה), הנבחרת צריכה ללכת על כל הקופה. כל האנרגיות והמתח, יחד עם האווירה באצטדיון, אמורים לחשמל את הנבחרת ולדעתי יהיה אחד משניים: ניצחון מזהיר או אכזבה עצומה. צריך לראות מה השחקנים ישכילו לעשות על הדשא. זה סוג של משחקים שיש מצב להתעלות בהם.
 

גל שון

New member
../images/Emo106.gifכרגיל רק 14% דיוק, אבל

עדיין משהו... ומי שראה את המשחק מבין היטב למה זה 1:1 לישראל מחצית ראשונה - שכונה!! אבל סוף טוב הכל טוב
 

barakbl

New member
זה לא סוף טוב הכל טוב,

זה תיקו שהוא די הפסד, מבחינת המצב של ישראל בטבלה, אבל התיקו מוצדק מאוד, ולנוכח היתרון של האירים לאורך המשחק אי אפשר להתלונן. בניון אגב, היה לדעתי אחד החלשים במגרש. בסה"כ, אי אפשר לבוא בתלונות לנבחרת. מול נבחרת עדיפה בהרבה, הנבחרת לא הסתגרה, ועשתה את המקסימום שאפשר לצפות מנבחרת ישראלית מול הקבוצה האירית.
 

גל שון

New member
זה עדיין לא שולל את זה

שבמחצית הראשונה ישראל שיחקה - שכונה אגב, אני בכלל לא מבין מאיפה הטענות האלו כלפייך שאתה מציג תמיד את הצד "שלא מסכים" ממש הוצאת דיבה חסרת שחר
 

barakbl

New member
נכון? ../images/Emo8.gif

אני לא תמיד מייצג את הצד שלא מסכים, אבל אני בד"כ מוסיף את דבריי והצד שלי כשאני לא מסכים, אחרת זה די משעמם. כלומר, מה הטעם שאני אומר את דבריי, אם כולם מסכימים איתי?
 

גל שון

New member
אתה מספר את זה למישהו שאחד מסיפורי

הילדים שהוא הכי אהב הוא ה-
לא לא אחלא סיפור !
 

המעגל

New member
בושה וחרפה

לא הגיע הזמן שילמדו לרוץ,אני רץ מהר מהם ,מה שהכי מענין שנראה שגם בחום של 40 מעלות האירים ינצחו וירוצו כמו שדים
 

NadavG

New member
וזו עוד בעיה. מה יקרה מהדקה ה 70..

לנו ייגמר הכוח, הם ירוצו באותו קצב. יש ניחושים?
 

המעגל

New member
קו דמות לשחקן

הישראלי מי אני? יהודי גאה ,ישראלי גאה , מזרחי גאה ,אשכנזי גאה !? ומהו ההמנון שלי? וכמה סטקים אני דופק לפני משחק חשוב שכבר ידוע מה תהיה התוצאה ואז אומר שהתקשורת לחצה אותי מי אני הכדורגלן הישראלי?
 

barakbl

New member
קו דמות לאוהד הישראלי.

בכיין, קוטר, בכיין ושוב קוטר. אני לא מבין על מה הביקורת הקשה על הנבחרת מצד כמה אנשים היום. הנבחרת היתה ראויה לשיוויון, ותיקו מול הנבחרת שממוקמת במקום ה 12 בעולם, זו תוצאה מכובדת מאוד.
 

barakbl

New member
לא בושה ולא חרפה.

למה כל הזמן צריך להיות דרמטיים? משחק לא רע בכלל של הנבחרת מבחינות מסוימות. אירלנד נבחרת טובה בהרבה מישראל, ועל המגרש זה כמעט ולא נראה. עמרי אפק עשה את הטעות שהביאה לגול הדבילי, ובכלל, הוא משחק ממש רע. מעניין אם זה יוביל לספסולו מול צרפת.
 
למעלה