Brian: I want my girls to call Mark 'D

Jamey X

../images/Emo85.gif Brian: I want my girls to call Mark 'D

Brian: I want my girls to call Mark 'Daddy' From the Irish News of the World. Brian puts kids first. Singer Brian Mcfadden wants his beloved daughters to call another man daddy. The former Westlife singer has made the selfless sacrifice so that Molly, 6 and Lily,4, can lead normal lives. Now that his ex wife Kerry Katona has married Mark Croft, Brian has welcomed the former cabbie into the girls lives. In an exclusive interview with the irish news of the world, Brian 27, says I think its good if the girls call Mark daddy. "To me it shows they are happy living with him and feel comfortable and safe with him. Having a full time second dad around is much better than Kerry going out dating and bringing different men around them. And when they are at shool it is just easier to call Kerry and mark, mammy and daddy." "But they both know im their father and its fine if they call us both daddy. All that matters to me id their happiness and security." Three years after the couples acrimonious split, Brian insists he and Kerry are at peace. he said, 'shes moved on with her life and ive moved on with mine. we dont speak that much because we dont really need to. When the girls come to stay with me, its my mum who arranges it, but when kerry and i do speak its fine." "I havent met the girls new little sister yet but its geat news and i wish them all the best". Despite the fact thay kerry has remarried, Brian is not plannaing on doing the same with new love Delta- just yet. He says, " Im so happy with delta but we havent discussed marriage. She has practically become one of the family already- my parents love her and we spend a lot of time in Dublin." Brians latest single, Like Only a Woman Can, was released on friday and he admnitted his stunning girlfriend inspired it. he said, "delta was in my mind and so was my mother and sister susan. Its about all women and how they can change your life" i taken this from thecommitted all credit goes to "Shane+Nickys_Angel"

Born To Try1

אני לא מבינה...איך לעזאזל??

הוא אומר שם שהן יודעות שהוא אבא שלהם אבל זה בסדר שהן יקראו למארק "אבא" כי זה יותר קל בשבילם וזה בסדר מבחינתו וזה מראה שהן מרגישות נוח עם מארק...נו באמת!! מה הוא נורמלי?? זה לא בסדר!! אסור לו להרשות את זה! אז שיקראו לו "דוד מארק" או משו בסגנון אבל רק למישהו אחד הן יכולות לקרוא "אבא" וזה רק בריאן!
אוףף מה יהיה איתו??

יש בזה משו מוזר

אבל אם לו ולבנות נוח עם זה אז חיים שלהם... אפשר גם להבין את זה... איך ילדה בגיל של לילי תסביר לחברים שלה למה היא לא קוראת לגבר שגר איתם וחי עם אמא שלה אבא...?

TheBlackParade

אבל את האמת שאני גם די יכולה להבין אותו

אני למשל להורים שלי לא קוראת "אמא" או "אבא" אני קוראת בשמות שלהם

Born To Try1

היא לא תסביר כי החברים שלה הם

בודאי בסביבות הגיל שלה כך שהם קטנים מידיי להבין. אבל כשהיא תהיה יותר גדולה והיא תשאל את זה את אמא או אבא שלה הם יסבירו לה שאמא ואבא לא הסתדרו ביחד ולכן חיים בנפרד. ואת זה היא תוכל להגיד לחברים שלה. אבל זה בטח לא אומר שהן צריכות לקורא לבעלה של אמא שלהן אבא! איך בריאן יכול להרשות את זה?? אני פשוט לא יכולה להבין את זה. מילא להגיד שהוא שמח שהן חיות עם דמות אב שניה, מישהו שדואג להם. אבל לחלוק בתואר הזה?! אבא יש רק אחד. ונכון, אולי הוא לא גר איתם אבל הוא האבא שלהן ואך ורק לו הן צריכות לקרוא אבא. זאת דעתי לפחות.

הם קטנים מדי כדי להבין

וגם היא קטנה כדי להסביר אבל לילד קטן כן נראה מוזר שמישו לא קורא לאבא שלו אבא אני מניחה שזה גם יעבוד הפוך ויום אחד הם גם יקראו לדלתה אמא אז זה יכול להיות די צודק איפשהו

Born To Try1

אני לא מאמינה שיש סיכוי בעולם שהן

יקראו לדלתה "אמא". אבל נניח...נניח שכן, את קרי זה בטוח ירתיח ובצדק. וכן, זה נראה להם מוזר אבל אני לא חושבת שילדים בגיל של לילי שמים דגש על דברים כאלה. אולי בגיל של מולי זה יותר רלוונטי ויתעוררו יותר שאלות ויהיו מבטים מוזרים. בכל מקרה, מה זה משנה? הרי הן קוראות למארק הזה "אבא" כך שלא יהיו הערות או שאלות. טוב...אלא אם כן הם מודעים לזה שהן הבנות של בריאן מקפאדן ואז יהיה להם יותר מוזר שהן קוראות למארק "אבא"

חחחחחחח יש בזה משו

ולילי תגיע לגיל של מולי מתישהו
ושקרי תרתח עד מחר... תכלס קשה לי להאמין שיצא לה להסתובבב יותר מדי עם בריאן ודלתה...אז גם ככה לא יצא לה לשמוע את זה יותר מדי איכ השעה 3 בבוקר ואני צריכה להגיש מחר איזה עבודה דבילית בביצפר ולא התחלתי עדיין כי הייתי שקועה בווסטלייף

למעלה