שרשור משפטנים...

name5835

New member
מה? לא הבנתי... :(

בוא נניח שהרשימה שהתקבלה היא לפי סדר העדיפויות שלי ממש: כלומר - הרשומה הראשונה למעלה זה הקורס שאני הכי רוצה עד לרשומה התחתונה, שאותה אני רוצה הכי פחות.... אם אני עושה העברה אוטו' זה יעביר לקורס שברשומה מתחת וכל פעם ימשיך ככה? או שיבחר באקראיות מכל אלה שהם בניקוד אפס? (הרי נתתי נק' רק לזה שאני הכי רוצה) ואם אני עושה לפי בחירה - אז מה אמורים לעשות בקורס ה"אחרון" - שאין כבר למי להעביר אחריו? משאירה אותו ריק? מצטערת שאני קרצייה עם שאלות פעורות... ;)
 
אם אין לך שום עניין של עדיפויות

כלומר, כל החוגים הם חוגים שונים ואין שום חוג שיש לך אליו עדיפות ראשונה ועדיפות שנייה (מבחינת שעות), אז אין לך מה לבחור העברה ידנית. אם יש חוג כלשהו שהעדיפות הראשונה שלך היא ביום X בשעה X, והעדיפות השנייה ביום Y בשעה Y, אז את צריכה לסדר ידנית שהנקודות של העדיפות הראשונה יעברו לעדיפות השנייה של אותו הקורס. לעדיפות הראשונה את נותנת את הנקודות שאת רוצה לתת, ולשנייה 0 נקודות. אם לראשונה לא תתקבלי, הנקודות יעברו לעדיפות השנייה וינסו להכניס אותך לשם.
 

name5835

New member
הממ...

אוקיי הבנתי... ניראה לי. אז נגיד ויש לי 3 חוגים ואני רוצה למיין ל-3 עדיפויות שונות, כל פעם אני צריכה לעשות העברה לחוג שהוא "הבא בתור" בעדיפות שלי? ועוד שאלה היא מה קורה בחוג השלישי (והאחרון) שהוא מה שנקרא ברירת המחדל שלי - כלומר הקורס האחרון... את המשבצת של הרשומה שלו אני צריכה להשאיר ריקה? כי כאילו אין עוד אופצ' אחריו... אין למי להעביר... נכון? זה צריך להיראות משהו כזה (בהנחה שחוג א' אני הכי רוצה, אחריו ב', ואחריו ג'...): (1) חוג א' ----- 5 נקודות ----- רושמת "העברה ל2" (2) חוג ב' ----- 0 נקודות ----- רושמת "העברה ל3" (3) חוג ג' ----- 0 נקודות ----- משאירה ריק (כי אין עוד קורסים) שוב המווון המון תודה ומצטערת על הקרצייתיות!!! :)
 

sacrament

New member
כן, ככה בדיוק זה יוצא...

אם תסתבכי אז אני אעשה לך צילום מסך של מה שאני בחרתי...וככה תראי איך זה הולך. בהצלחה!
 

name5835

New member
והאמת אני עדיין

בהתלבטויות, לא ממש סגורה, אבל מנסה קודם להבין את הבידינג המעיק הזה :/
 

BlackUnicorn

New member
למה את לא מחכה ליום המפגש ב- 9/10

וב- 10/10 שם יהיו הסברים?? אגב גם אני מתחילה שם, שיהיה בהצלחה :)
 

name5835

New member
כי אני לא אהיה בארץ

וצריכה למלא את זה עכשיו ומסתבכת עם זה... אוף תעזרו לי :( וכמובן בהצלחה גם לך!!!!!!
 
היי גם אני במשפטים א' באת"א

וכבר נפגשתי עם המזכירה לגבי המערכת, היא הסבירה לי שמסלול 2 מתאים למי שלומד דו חוגי בכלכלה, חשבונאות מינהל וגם בחוגים אחרים (בדקתי בפסיכולוגיה וזה גם בכלל לא מתנגש) מסלול 1 יש בו שמות מפוצצים (לפי הנחיות של סטודנטים מהפורום) ומסלול שלוש , אהממ חושבת שזה יותר מתפרס על השבוע ואין לימודים אחרי הצהריים, אני בכל אופן בחרתי מסלול אחד. בהצלחה לכולם
אורטל
 

הייבי

New member
לפי הדפים שהם שלחו מסלול 1

זה לסטודנטים לכלכלה ומסלול 2 זה לסטודנטים במנהל וחשבונאות משהו השתנה ולא ידעתי? גם מתחילה באת"א שנה א'...
 

liquid01

New member
היי...אני מתחיל שם שנה ג'

אם זה עוד רלוונטי ואני יכול לעזור לכם איכשהו עם הבידינג, ובכלל, אתם מוזמנים לפנות במסרים או באיציק... בהצלחה ושבוע טוב, יונתן:)
 
צריכה עזרה בהחלט!

היי! אני גם מאלה המתחילים משפטים באת"א. תוכל בבקשה לייעץ לי איזה מסלול לבחור בעדיפות ראשונה (שמעתי שהראשון בולט במרצים משובחים אך הוא שנתי וזה יכול להיות מלחיץ בסוף שנה).ואיזה קורס לקחת במטא משפטי עם איזה מרצה? לצורך העניין אני אלמד רק משפטים... תודה רבה! אשמח על כל פיסת אינפורמציה
 

liquid01

New member
../images/Emo41.gif סקירת הבידינג השלמה ../images/Emo41.gif

הסתכלתי עכשיו על המערכות של המסלולים, וקשה לי מאוד לנפק לך המלצה בקשר למרצים...אבל נעשה סקירה קצרצרה... במסלול א': גרוסקופף נחשב כמרצה טוב ומיטיב עם הבריות, וגם דפנה ברק-ארז היא מהשמות הגדולים בפקולטה, והקורסים שלה נחשבים לידידותיים למשתמש; פורת, שהוא גם הדיקן, קצת טרחני ואוהב ללמד את השטויות שהוא ממציא בתחום הנזיקין, ועד כמה שאני יודע, בזמנו לפחות הוא היה עושה בחני פתע; שי לביא הוא טיפוס קצת לא שגרתי, אבל משעשע ומעניין בד"כ; וחיים גנז-הייתי מעדיף לוותר על אחת מהידיים שלי מאשר ללמוד איתו:) מסלול ב': גרוס לא מציאה, לדעתי...בילסקי בסדר, לפי מה ששמעתי, היא אוהבת לדבר הרבה על פמיניזם...בני שמואלי הוא חתיכת טיפוס מעצבן...יחסית צעיר, דוקטור די טרי, הוא מגיע מהפרקטיקה והוא ממש לא משהו בתור מרצה, וזה ממש מצער שהפקולטה שיבצה מרצה כזה, שבשנה שעברה לימד קורס קטן וזניח באיזה שבע בערב, בקורס רציני כמו נזיקין....אבלללל, מני מאוטנר הוא המרצה הכי טוב בפקולטה הזאת לדעתי...באמת בנאדם מדהים! מסלול ג': בנבנשתי בסדר גמור, לפי מה ששמעתי מאנשים שלמדו איתו מש' בינ"ל, על אבירם הדר ודוד שור מעולם לא שמעתי...כנראה שהם חדשים...ומיגל דויטש הוא מאושיות הפקולטה...סמכות גדולה בחוזים...הבעיה היא שהוא לתת את הספרים שלו בתור חומר לעבודות וזה קצת מעצבן...אבל לא משהו נוראי אז כמו שאת מבינה, המרצים הטובים די מעורבבים, למרות שיש ריכוז מכובד במסלול הראשון, אבל יש גם חסרונות. אני במקומך הייתי בוחר לפי המערכת שעות-מה שיותר נח לך. ואל תתרגשי מזה שהקורסים שנתיים-ככה זה מרוכז, עם מרווחים שפויים ומסיימים עם זה מהר מבלי לבזבז את כל החופש, וככה גם יהיה לך חופש די ארוך בסוף הסמ' הראשון, בלי איזה חמישה מבחנים בשבוע... בקשר למטא משפטי- אני ממליץ על מש', חברה ותרבות עם רונן שמיר...קורס בלי עבודות ובחנים שבאמת אין צורך להגיע אליו וקל לקבל בו ציונים טובים. אם יש עוד שאלות, את מוזמנת... בהצלחה רבה, יונתן:)
 
אם בענייני עזרה והמלצות עסקינן, מה

אתה אומר על מיכל שקד שלימדה שנה שעברה דיני עבודה? יש לי עד יום ג' בבוקר לשנות את בחירתי, תודה
 

liquid01

New member
:)

אני אף פעם לא למדתי איתה, אני מצטער שאני לא יכול לעזור... השנה אני אלמד עבודה עם טליה פישר, שגם אותה אני לא מכיר...אבל זה מה שמסתדר לי במערכת.
 

ororas

New member
עבודה?

יש שמועות רעות על מיכל שקד? תחלקי! לגבי המסלולים, יונתן בהחלט נתן סקירה מלאה מקיפה ונכונה. מסלול 1 מעולה פרט לתורת המשפט. מסלול 2 טוב אך לא קל (דויטש ובילסקי למשל מעולים אבל דורשים הרבה) ומסלול 3 הוא סוג של נעלם בגלל מרצים חדשים או פושרים. לגבי מטא אכן רונן שמיר הוא המלצה טובה.
 

t o m e r 3

New member
במסלול 3 יש מרצים טובים!

דויטש ובנבנישתי הם בכלל לא פושרים ונחשבים מקצועיים בתחומם.
 

ororas

New member
אז זהו שלא בטוח בכלל

דויטש מקצוען אין ספק, אבל כמרצה העביד קשה את תלמידי הקניין שנה שעברה, עם עבודות ארוכות הן באורכן והן בחומר הקריאה להן ומבחנים קשים וקיבל את המקום האחרון בסקר הוראה בין מרצי הקניין ואולי למול שנה א' זה עוד יהיה יותר "שוק" בשבילם. ולגבי בנבנישתי שמעתי דעות לשני הצדדים.
 

t o m e r 3

New member
המרצים הטובים מעבידים קשה..

אין מה לעשות. מה תגיד על גרוסקופף? אומרים שהוא מרצה בחסד אבל שהדרישות שלו גבוהות בצורה בלתי רגילה (חמרי קריאה, קושי של עבודות, קושי של מבחנים וכו'). בקיצור- זה לא קריטריון. דויטש הוא מראשי וועדת ניסוח הקודקס האזרחי, כך שללמוד אצלו מקצוע מרכזי כמו חוזים זה יכול לתת הרבה יתרון בהמשך, כאשר בעתיד הדי קרוב יוחלפו כל החוקים האזרחיים בקודקס אחד מרכזי. בנבנישתי הוא מומחה למשפט בינלאומי ונחשב לרכש מוצלח במיוחד שיובא מהפקולטה בירושלים, כך שללמוד אצלו חוקתי נשמע לי חוויה, וגם שמעתי שאנשים שלמדו אצלו בינלאומי נהנו.
 
למעלה