שרשור משפטנים...

nicetry

New member
משפטים באוני' העברית

יש קורסים ששווים נ"ז אחת. מבחינת שעות שבועיות, משקיעים אותו דבר כמו קורס של 2 נ"ז רק שאין מבחן בסוף ומקבלים ציון "השתתפות פעילה" על הגעה לכל השיעורים. השאלה שלי, איך הדבר משפיע על הממוצע בסופו של דבר. הרי אין לקורס הזה ציון. האם הדבר פוגע בי או מיטיב אתי או אף אחד מהשניים? והאם בכלל הייתם ממליצים על זה? מה הסיפור; קיבלתי קורס שאני לא רוצה בו, בן 4 נ"ז וכדי לא "להידפק" ע"י המרתו בשני קורסים בני 2 נ"ז כל אחד שגם יתנו לי שני מבחנים, אני רוצה לקחת קורס אחד של 2 נ"ז ועוד שני קורסים של 1 נ"ז בלי מבחנים. הקורס בן ה- 4 נ"ז הוא "אתיקה, פילוסופיה פוליטית ומשפט" והקרוסים שאני רוצה לקחת במקום הם: "הדין המסחרי של הקהילה האירופית" [2 נ"ז], ההסטוריה של הדין של ארה"ב [1 נ"ז], סחר חוץ של ארה"ב [1 נ"ז]. גם למישהו יש מוזג האם יש איזו חשיבות לכך שבתעודה מופיעים מספר קורסים של נקודה אחת בלי מבחן ובלי ציון? תודה רבה לעונים.
 

net17

New member
גם אני!!!!!!!

יש פה מישהו שמתחיל ללמוד השנה משפטים בבר אילן - או יותר נכון מתחיל ללמוד ביום ראשון הקרוב?!?!? (מבוא למשפטים) בכל מקרה אם יש פה כאלה אז שיהיה לכם המון המון בהצלחה ונתראה ביום ראשון!!!
 

שירלי1235

New member
המשמעות היא

שאם לקורס אין מבחן ואין ציון אז מן הסתם הוא לא נכנס לממוצע.. אני לא לומדת בעברית אבל ההגיון אומר לי שכדאי שתברר אם בכלל אפשר להמיר קורס עם מבחן לקורס בלי מבחן ובלי ציון חוץ מזה, למה אתה כ"כ סולד מ"אתיקה, פילוסופיה פוליטית ומשפט"? זה דווקא די מעניין,אני משערת שמה שתלמדו זה פחות או יותר מה שלומדים בפקולטות אחרות בקורס מן הסוג הזה: לומדים על אפלטון, אריסטו, אח"כ עוברים לקאנט ודקארט עד שמגיעים להוגים של ימינו וזה די נחמד, מאוד מעניין ובד"כ בקורסים מהסוג הזה אם לומדים ממש טוב (ז"א קוראים ומכירים לעומק את מחברת הבחינה) אז גם זה לא סיפור להוציא ציון טוב.... בקשר לדין המסחרי של הקהילה האירופאית: למדתי קורס דומה על האיחוד האירופאי ואני יכולה להגיד לך שזה ממש ממש משעמם.. אבל ממש.. וגם לא ממש תורם משהו חוץ מידע כללי..לא הייתי ממליצה. אם כבר אז ההמלצה היתה: להתרחק, ומהר!
 
גמני..

היי אנשים, גמני מתחילה ללמוד משפטים בבר אילן :) בהצלחה לכווווווווווווווולם!
 

nicetry

New member
כי פילוסופיה פוליטית

טחנו עד דק בקורס תורת המשפט, וזה לא היה הכי מעניין... יכול להיות שאת צודקת לגבי הקורס על הדין המסחרי של הקהילה האירופית, אם כי הדבר תלוי בעיקר בתכנית הלימודים ובמרצה. לא למדתי עד עכשיו שום דבר שקשור למשב"ל. אפשר להמיר כי ההרשמה עוד לא נסגרה ואני יכול לבטל הרשמה לקורס אחד ולהירשם לקורס אחר...
 

שירלי1235

New member
דווקא

משב"ל פומבי זה מעניין (למדתי השנה)- יש כאלה שמתים על זה ויש כאלה שלא סובלים את זה. אני מהקבוצה ה-1. אבל כל מה שקשור לאיחוד האירופאי- להתרחק!!!!
 

kobik15

New member
גם אני חשבתי לקחת את הקורס הזה של

הפילוסופיה והחלטתי שלא... אם אני אצטרך לשמוע עוד פעם הובס, דבורקין וכאלה אני לא אעמוד בזה... לדעתי הדין המסחרי של הקבילה האירופאית יכול להיות מעניין וזה גם חשוב בכל משרד מסחרי אחרי זה אז אולי שווה להכיר קצת...
 

sacrament

New member
איפה אתה מתחיל ללמוד?

אני מתחילה באת"א, וגם אני פוחדת זה מאוד טבעי להתרגש...יהיה בסדר. עברנו את כיתה א'- נעבור גם את זה...P-:
 
אין לכם ממה לפחד ../images/Emo13.gif

מהר מאוד מתרגלים לשגרה החדשה קצת לומדים, קצת מבלים ועוד הרבה לומדים ונגמר הסמסטר בלי ששמים לב
 

name5835

New member
תעזרו לי עם הבידינג בבקשה :(

היי, אני גם מתחילה משפטים בת"א... ואני לא מבינה שם משהו... בשלב בחירת אופן העברת הנקודות: אם אני בוחרת "אוטומטי", זה יעביר אוטומטית לקורס שמתחתיו? ואם אני בוחרת "לפי בחירה", אז אני כל פעם רושמת את המס' הסידורי של הקורס שאני מעבירה אליו? כשבקורס האחרון שנשאר אני משאירה ריק? תודה ושנה טובה לכולם :)
 
בדיוק

בצורה הזאתאץ יכולה לסדר שההעברה תהיה לפי עדיפויות. אם לקורס שבמספר סידורי 1 יש עדיפות שנייה והוא במספר סידורי 7, אז את העברת הנקודות את אמורה לעשות לקורס 7.
 
למעלה