מפגש אופנועים חיפה

המאלכיות של צ´ארלי בפול גז ../images/Emo70.gif ../images/Emo41.gif

עידכון אמצע השבוע מבולשיט דוט קום
: מתחם עופר אבניר - המחירים עולים פוקוס: המסלול בחרז, ספרד תאונות 2002 - משרד התחבו-רע מסכם
המלאכיות של צ´ארלי ב " פול גז " בשטח !
GP: סוזוקי - רועדים מהתרגשות מהGSV-R החדש יוצאים לרכב: עידן הקרח - ג´ילרה ICE (בתמונה
)
שמועה חדשה בשוק : טריומף בונה קרוזר סופרקרוס - קרמייקל חוזר לנצח שטח: אירוע השטח של פתיחת 2003 שטח: טראביס פסטרנה נפצע
WSBK: רג´יס לקוני חתם בקבוצת סופרבייק ל2003 שטח: שידור הסופרקרוס ברשת - שבר שיאים! (מי אמר שהאינטרנט מת?) הונדה חושפת - היכל חלומות משלה
(ומצטרפת לקאווסקי..) יוצאים לרכב: אלוף העולם - הונדה SP2
מומלץ! תהנו !
 

Phangan

New member
../images/Emo85.gif מפגש אופנועים חיפה ../images/Emo85.gif

צהריים טווווווווווב! ואיזה יום היום ילדים? ומה יש בימי שלישי ב22:00? כל הכבוד! היום, ב22:00 נפגשים בפונדק הדב, מרכז הכרמל...בשביל מה? בשביל להנות מהחברה הנעימה, בשביל לדבר על כל מיני נושאים (וגם קצת על אופנועים), בשביל להכיר את הפנים והאנשים שמאחורי הכינויים...ובשביל להנות מהאוכל של ה"דובים" של המפגש איך מגיעים?(מכיוון כפר סבא\הוד השרון) נוסעים לחיפה למרכז הכרמל. המקום מול תחנת הדלק ליד האורדיטוריום. שפע חנייה קרובה לאופנועים! בקיצור, נא לרשום ביומנים ולהתייצב בשעה היעודה...ובהצלחה לכל הסטודנטים שביננו בתקופת המבחנים! תגובות נא לא לרשום כאן, אלא בסאגה (קישור לא מצורף). תודה!
 

gesus

New member
אני דופק הופעה היום../images/Emo124.gif../images/Emo54.gif

אבל תגיעו!!!
 
../images/Emo124.gif מי עוד בא???

גם נוAה תהייה שם...
פנגאן, אין עלייך!
מעכשיו אתה אחראי על הפרסום השבועי!!!
 

Fat Custom

New member
פנגאן|אייקון של אצבע מתופפת בעצבנות

| אני מחכה לקרדיט
 
אתם חייבים לבוא!

שבוע הבא מארגנים משהו מיוחד כי זה יום שבתון. היה היום מאוד נחמד
אוהבת את כולכם, חוץ מאחד
 

6טוס

New member
וואלה , יום שלישי לא עובדים !!!

עכשיו רק נשאר להפטר מהגשם הזה !!!
 

ransnow

New member
../images/Emo45.gif אולי באיחור קל...לימודים.

אם אראה את שחר מסתובב פה בטכניון, אני אגרור אותו. בכל זאת, היום נגמר עוד סמסטר...
 

pixiER

New member
ביקשת - קיבלת : סיכום מפגש

וכל מה שרצינו בעצם לומר פה - כדי שיותר אנשים שמבלים את לילותיהם באזור חיפה והצפון הקרוב לה, יבואו זה ככה: אצלנו אף אחד לא בורח לאכול קציצות/המבורגר/לשחק באולינג אחרי רבע שעה, אנחנו מקבלים כל אחד בזרועות פתוחות (ואפילו התקלחנו לפני זה) ותדמינו לעצמכם מה קורה כשפורום אופנועים ופורום סקס נפגשים לערב אחד בשבוע... (טוב, למען ההגינות אני חייבת לומר שכמה יחידי סגולה דיברו על פיזיקה, חוזק חומרים ואופנועים - אבל הם באמת מיוחדים מאד
) ולסיום
אנחנו עדיין מחכים לביאת המשיח (לתשומת ליבך GESUS...
) בקיצור, שבוע הבא - במקום לצפות במדגם הבחירות - הצטרפו לחבורה הנעלה...
 

ביג שחר

New member
יופי.. תראי מה עשית...

עכשיו כל פורום סקס.. סליחה, פורום אופנועים (אה רגע זה בעצם אותו הדבר??
) ירצו לבוא למפגשים.. לא זכור לי שראיתי מיטות בדב..
 

pixiER

New member
מי צריך מיטות כשיש לנו שירותים?../images/Emo8.gif

נכון
הבין מי שהיה צריך להבין
והוא גם זה שרצה לפתות עוד אנשים... (אופפפס, לא, לא לזה התכוונת...) תפנה אליו...
 
למעלה