מי מתכוון לעקוב אחר האח הגדול

דנה411

New member
../images/Emo82.gif../images/Emo221.gifמי מתכוון לעקוב אחר האח הגדול

ולא יכול להמתין עוד עד שהעונה תתחיל?
 

randomalia

New member
הייתי רוצה לעקוב

אבל אני בדר"כ נופלת שדודה למיטה בשעות האלה
 

דנה411

New member
../images/Emo221.gifביום א' וג' זה ב-21:00 בערוץ2

ויש לך שידורים חיים באינטרנט באתר מאקו 24 שעות ביממה.
 

randomalia

New member
הא, חשבתי שזה כמו בעונה הקודמת

שבערך ב23:00 מתחילות החפירות של ארז טל רק... יש מצב שאני אראה באינטרנט.
 

דנה411

New member
תקשיבי../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif

הם ממש חצפצופים לדרוש תשלום על ערוץ 20. גם ככה משלמים להם דמי מנוי חודשיים. ממש גזל של המנויים שלהם. פרינציפ לא משלמת להם אגורה. גם אני אראה באינטרנט
 

דנה411

New member
כן,אך בעונה הראשונה לא שילמנו../images/Emo3.gif

מסתבר, שבגלל שבעונה הראשונה בגלל שהערוץ היה ללא תשלום אז הוט דיווח על הפסדים שלהם,כי האנשים היו מחוברים לערוץ 20 ולא היו מזמינים ב-VOD סרטים. בגלל זה בעונה השניה הם לא הסכימו וגבו כסף על הצפייה.
 

Rיקושט

New member
תמימות...

יש מוצר שנקרא האח הגדול 24/7 , זה "תוסף" לתוכנית. התוכנית עצמה משודרת חינם בערוץ 2 , לא גובים ממך כסף בכדי לראותה. יש לYES ולכבלים את כל הלגיטימציה בעולם לדרוש תשלום (סימלי ממש, 10 ש"ח) על המוצר הזה שהם מציעים. יש פה שימוש בתשתיות שלהם, שלא לדבר על זה שהרבה מאוד אנשים מחוברים לערוץ הזה והרייטינג של כמעט הכל יורד. בעונה הראשונה, לא ידעו מה יהיה גורלו של האח הגדול, יתפוס, לא יתפוס וההפקה התחננה לHOT שתרכוש את הערוץ הזה מהם כאשר HOT קפצה על ההזדמנות ולקחה "סיכון" כביכול שהשתלם לה מאוד כי אנשים אשכרה עברו לHOT בגלל האח הגדול. לכן גם לא היה תשלום נפרד כדי לראות את הערוץ. בVIP, המצב כבר היה הפוך. ההפקה דרשה סכומים הרבה יותר גבוהים וסחטה את HOT על סמך ההצלחה האדירה של העונה הראשונה. הפעם, בעונה הזאת ההפקה יודעת שיש להם מוצר מצליח ביד והם סחטו גם את YES וגם את HOT. אז אין כאן "גזל" של המנויים שלהם. זאת פשוט תפישת עולם תמימה מצידך. ואת יודעת מה, עזבי אותך מהסברים כאלו. שורה תחתונה, 10 ש"ח בחודש תמורת משהו שאת משתמשת בו המון. מה זה 10 ש"ח? בקושי טיפ למלצר בקפה.
 

דנה411

New member
זה העקרון../images/Emo3.gif

מה תמימה? הייתה על זה כתבה וזה מה שהוט טענו. טענו, שהם הפסידו בגלל שאנשים היו כל היום עם ערוצץ 20 וההזמנות של ערוץ ה-וי או די ירדו משמעותית. מה כבר מראים לנו בשידורים בערוץ 2 בימי א' וג'? זה כלום לעומת מה שהולך שם 24 שע' ביממה. זה ממש תמצית מתומצתת ולא יותר. אני יכולה לראות את אותה התוכנית באינטרנט ולא לשלם 30 ש"ח וזו האפשרות היותר טובה לדעתי. הם יכלו לעשות, שגם המנויים של הוט בדיוק כמו בעונה ה-1 יקבלו את הערוץ בחינם ומנויי יס ישלמו. תדע לך, שהרבה מאוד אנשים, שמנויים להוט מתרעמים על החלטה זו וכעקרון לא מזמינים את הערוץ הזה.
 

Rיקושט

New member
עקרונות לחוד ומעשים לחוד.

תסלחי לי, אבל על 10 ש"ח אני לא מתכוון לבכות. במיוחד לא על תוכנית TV שאף אחד לא מכריח אותי לראות. זה עניין של נוחות, לי באופן אישי יש מחשב שמחובר לTV, עונה קודמת פשוט נכנסתי לMAKO וראיתי את השידור במחשב-TV שלי. הפעם, הם התחכמו ועשו את כל תהליך החיבור לשידורים שלהם מסורבל יותר ואין לי כח לשטויות האלו שלהם, אז 10 ש"ח וגמרנו. ערוץ 20. ודרך אגב, לא שילמתי עדיין כי אני לא יודע אם זה יעניין אותי, יש חינם עד יום שני הבא. אז נחליט.
 

שני 192

New member
תאמיני לי- התשלום הזה יעשה טוב להרבה משפחות

ככה ההורים יוכלו לשלוט: א- גם במספר השעות שהילדים שלהם שורפים מול הטלוויזיה ב- גם על התכנים (כי יש דברים שיעברו סינון לפני שהם מגיעים לערוץ 2, שהוא לא בתשלום מעבר לחבילה). אני כל כך שמחה שהאחיות שלי לא ידבקו לטלוויזיה בגלל זה.
 

דנה411

New member
../images/Emo6.gifפחחח השכנים הבובלילים ש'ך

בתור שכנים גמאני לא הייתי רוצה שכנים בובלילים, אבל בטי וי
מה 'כיפת לי?! הם גורמים לי לצחוקים וגוט טיים
 

Rיקושט

New member
התנשאות...

הצפיה בבובלילים החדשים רק גורמת לי להרגיש סופר-חכם.
 

דנה411

New member
../images/Emo163.gifמולטי חכם אפילו

לא להאמין, שקיימים פול אנשים טיפשים במדינה שלנו.
 

Rיקושט

New member
האמת שאני לא חושב שהם טיפשים...

אני פשוט חושב שהם גדלו בסביבה...הממ... "לא משהו". אני מאמין שהמשפחה היא הגורם המרכזי להווצרות של "אנשים כאלו". ואם נעשה שניה מעבר להשרדות... למשל ליעד, איך בחורה כזאת מתהוות? פשוט לצריך להעיף מבט על המשפחה שלה ואני מניח שהכל יהיה מובן אז.
 
למעלה