לאימוץ

Benjamin Turner

New member
יום האימוץ בשישי הולך כך:

את מגיעה, נרשמת, מפקידה בסביבות 100 ש"ח (חלק מהם ישמש כתרומה לSOS במידה והגורה תימסר), נותנת את הגור עם החפצים הדרושים לו (ורצוי גם פתק אל המאמצים, אם יהיו כאלה, כדי שיצרו אתך קשר וידווחו לך איך הולך) למתנדבים, ו... הולכת. בסביבות שלוש-ארבע את מתבקשת להתקשר ולבדוק אם הגור אומץ. במידה ולא-עליך לחזור ולקחת אותו. בימי שבת (למקרה שתצליחי איכשהו לארגן טרמפ-אולי מישהו מהאיזור שלך מתכוון לבוא?) את מגיעה, נרשמת, מפקידה 200 ש"ח+מפתחות ונשארת עם הגור במתחם. מאמצים מגיעים והולכים בתכיפות שמשתנה משבת לשבת, ובמידה ויש קליק, אתם פונים לסככת ה"משרד" על מנת לבצע אימוץ רשמי. אנא שימי
לעובדה שSOS לא מחייבים סירוס זכרים, ודאגי לבקש התחייבות לסירוס כתנאי למסירה (אני מקווה שהם לא יעשו בעיות-עד כה מסרתי דרכם רק נקבות כך שלא דיסקסתי את הנושא אתם). אחרת הצלת את הגורון המתוק הספציפי הזה, אולם הרעת לאוכלוסיית החתולים בכללותה.
 

דנההההה

New member
אז גם אני!

ג'ינג'ית קטנה, מתוקה, חכמה ונעימה!!!! בת 3-4 חודשים, רוצה בית חם!
 
היא מדהימה!

ממש בובה! אני לא יודעת למה אבל בעיני חתולים שאינם גזעיים יפים יותר, ובכלל זה לא משנה העיקר שהם מדהימים כמו כל החתולים שלי (בבית וברחוב!!)
 

ShaniZ

New member
תודה! רק לא הבנתי את הקשר בינה

להערה על החתולים גזעים?
 

ShaniZ

New member
ועוד 4 אחרים ../images/Emo54.gif

אחד מהם בצבע כחול, יש לו כנראה בעיות עיניים ועוד שנים לבנים עם עיניים כחולות וקצוות זנב ואוזניים בצבע אפור, כנראה מהורים גזעים שנזרקו לרחוב.
 

ShaniZ

New member
וזאת פיצי מקסימה, גורה שינקתי

מאד מתוקה, אופי מדהים
 
מתוק אמיתי זקוק לבית חם

בן 11 חודשים בערך,מסורס ומחוסן. מאוד תלותי ואוהב אדם,חכם,נאמן, צמא לאהבה ומגע. ייסתדר נפלא בבית עם ילדים קטנים מכיוון ששום הצקה שבעולם לא תגרום לא לשלוף ציפורניים, חתול מאוד נוח ומתמסר.הוא גם אוהב כלבים ומתחבר איתם מיוזמתו. חתול באמת מקסים וכובש שמאוד צריך בית בגלל תכונות האופי שלו שהופכות אותו לפגיע ברחוב.
 

bonita30

New member
טוטי ,טורטית מקסימה ושובבה לאימוץ

טוטולינה בת חודשיים, נמצאה בודדה ומייללת בתחנת דלק. היא פיקחית אמיתית ושובבה גדולה
טוטי מחפשת אנשים בעלי ניסיון בגידול חתולים שיאהבו אותה ויתנו לה בית חם לכל חייה למעוניינים, ניתן לשלוח מייל ל [email protected]
 

סיביון

New member
אוליב מחפשת בית חם ../images/Emo99.gif

אוליב היא גורה מדהימה ומשעשעת בת 3 חודשים, מראה הרבה אהבה. אוהבת להיות לי על הכתפיים או על הברכיים ולגרגר בעדינות. מסתדרת עם כל החתולים. בעלת פרווה קטיפתית ונעימה.
 

סיביון

New member
פלוטו מחפש בית ../images/Emo99.gif

פלוטו הוא גור מקסים ושובב בן 3 חודשים. בעל הרבה מרץ ויודע גם לשעשע את עצמו אם אין אף אחד שמוכן לשחק איתו בסביבה. יש לו פרווה מבריקה, חלקה ונעימה מאוד. כאשר הוא מנסה ללכוד את תשומת ליבי הןוא מדבר אליי ביללות מתוקות.
 
למעלה