טלויזיה בחדר שינה , בעד ונגד

7יעלה

New member
../images/Emo82.gifטלויזיה בחדר שינה , בעד ונגד

אני זוכרת שהיה שרשור לא מזמן , כמה בנות כתבו נחרצות נגד טלויזיה בחדר שינה. אשמח לשמוע מה רע בלנמנם מול סרט , כי אנחנו שוקלים קניה. דרך אגב , עזרתן מאוד מאוד בעיצוב , הארון נצבע בקרם ונראה נפלא , נקנה וילון ואני בדרך לקנות מנורות . נקנה כסוי מיטה . והחדר מרגיש צימרי . תודה למוחות הפורום .
 
נגד.

חדר שינה זה לסקס ולשינה, טלוויזיה נשארת בחוץ, כבודה במקומה מונח בסלון...
 

7יעלה

New member
אבל אני נרדמת על הספה

לא שאני כזו חובבת טלויזיה , אני רואה כוכב נולד ופינוקיו וזהו . אבל נראה לי נחמד לצרף די וי די ולראות סרט . ואז לישון בלי לקום וללכת 2 מטר .
 
כי כל החיים עוברים מול מסך

עבור לא מעט אנשים המציאות היא שחלק נכבד משעות העבודה עובר מול מסך מחשב, ואז חוזרים הביתה, ויש טלוויזיה דלוקה, ובודקים דברים באינטרנט, ובין לבין יש פלאפונים וזה הכל עוד ועוד רעש חיצוני. חדר שינה בעיני הוא מקום של שקט. כשהבחור ואני שם, אני יודעת שזה רק שנינו שם. אין הפרעות, אין הסחות, אין רעש. לפחות אצלנו, אין ולא תהיה כוונה להכניס טלוויזיה לחדר שינה, ואנחנו מנמנמים מול סרטים לא פעם. מנמנמים - אבל בסלון. ואז כשרואים ששפוכים לגמרי, אז קמים, מכבים את הטלוויזיה, מצחצחים שיניים, והולכים לישון, במקום שהוא שקט ורגוע. מה גם, שכבר על הספה נצפית הופעה ששנינו יכולים להיות שפוכים עד אימה, ועדיין לא נכבה את הטלוויזיה, ואפילו לא כי צופים במשהו מעניין. סתם כי זה נמתח. להכניס כאלו דפוסים לתוך חדר השינה זה משהו שאני פשוט יודעת שיפגם בסופו של דבר באיכות השינה. עכשיו כשאנחנו עייפים, כשנכנסים למיטה נרדמים כמעט מיד, ואני חושדת שאם היתה טלוויזיה, אז ההתניה הזו היתה נפגמת. תכלס, אני חושבת שאם לא עייפים, אז רואים בכיף סרטים או טלוויזיה בסלון, ואם עייפים - אז בשביל מה לגרוע שעות שינה בזפזופ חסר תוחלת?
 

7יעלה

New member
שכנעת אותי

תודה ! עכשיו יש לי 650 ש"ח לקנות בהם מתנות לעצמי !חחחחחחח
 
עכשיו תראי איזה נזק עשית

אני מתחילה לחשוב אולי באמת מגיע לי תגמול על כל העבודה הקשה
בנתיים מר בחור בחוץ, וכשהוא עזב ואני הקלדתי הוא ממש לא בנה על זה שהתוצאה תהיה עוד שופינג
 
אני לא נגד

קודם כל, לא יכולה להיות נגד טלויזיה.. דבר שני, כל דבר, כולל טלויזיה, אם נותנים לזה - זה יפריע. לדעתי ממש כיף להיות למיטה שפוכים להדליק את הטלויזיה, אני שוכבת בחיקו של בעלי היקר והריצוד ברקע מהדהד אולי אנחנו לא דוגמא, כי חייבים להרדם עם מוזיקה, וזה גם דרך הטלויזיה אצלנו, כך ששניה לפני ההירדמות מעבירים לתחנה של מוזיקה נעימה, שלא נקום בבוקר עם חשק לקנות איזה משהו הזוי כמו פיתה נינה (ע"ע הפרסומות של רדיו חיפה).
 

בקי30

New member
לנו היתה טלויזיה חדר שינה והוצאנו אותה

כדי.. לשים אותה בחדר אחר מול ההליכון ! וגם אם לא הולכים על ההליכון,,אלא בחוץ.. מבחינתנו זה היה הדבר הכי חכם ששינו בדירה הזאת ! מאז שהוצאנו את הטלויזיה אני ובעלי הולכים לישון ביחד ולא הוא יותר מאוחר בגלל שהוא ממשיך לראות את הסרט (אני נרדמת תוך דקה) יש לנו זמן איכות ביחד ולא רק לס&^$%*^# אלא גם שליחות לפני השינה או לקריאת ספר רחמנא ליצלן. לטלויזיה יש את הסלון וזה מקום מספיק נכבד... וגם כשיהיו ילדים זו לא דוגמא טובה לטלויזיה בחדר שינה..גם הם ירצו טלויזיה בחדר שינה וזה דבר שמרתיע אותי..ילד שסגור בחדר שלו שעות בגלל טלויזיה ומחשב...שזה כבר דיון אחר לגמרי.
 

ט ו ש ה

New member
נגד

1. זה זמן איכות לשיחה 2. זה זמן איכות גם לדברים אחרים
3. זו הזדמנות לקרא 4. לא אוהבת את הלנמנם מול הטלויזיה. אני חושבת שזה קצת מצב "זומבי" כזה, שבו הרביצה מול הטלויזיה היא מעין ברירת מחד, שבעיני אופציות 1-3 לוקחות אותה בהליכה
 

אגם גם

New member
ברור שנגד..

בחדר השינה עושים מה שמיצה אמרה. טלויזיה רואים בסלון. צ'מעי לי.
 

7יעלה

New member
את תמיד אומרת מה שמיצה אמרה

גם אם מיצה תגיד שהשמים ירוקים , את תגידי - מה שמיצה אמרה .
 
למעלה