גנים ושושנים

memko

New member
זה לא נשמע טוב. תדרשו תשובות

ותביאו בוחן מהעירייה, אם אין אסבסט והשיפוץ לא מפריע לילדים, אז עזבי.
 

b o t t e n

New member
היא כתבה בפירוש שהשיפות נעשה מעל הראש

של הילדים כשהם משחקים בחצר.
 

merime

New member
יש פה המון שאלות קריטיות...

1. האם לא הודיעו לכם על השיפוצים בתחילת השנה? מה אופי השיפוץ ומתי הוא מסתיים??? 2. האם יש לגן אישורי בניה מהעירייה. כי אם לא זה חמור ביותר!!! ואין פיקוח. חשוב לבדוק את זה. בכל זאת זה גן והוא אמור להיות מאושר מבחינת תקנות בטיחות... על כל שינוי הכי קטן יש להודיע לרשות המפקחת. 3. מה אומר מנהל הגן כתגובה טענות ההורים??? אני מציעה לאיים שתוציאו את כל הילדים ולראות איך הוא מגיב 4. אם שום דבר לא עוזר הייתי מעבירה גן.
 

צולילי

New member
../images/Emo207.gifגיליתי שאנחנו משלמים לגן יותר מאחרים...

לפני כמה ימים הסתבר לי משתי אמהות בגן שהם משלמות לגן כל חודש 100 ש"ח פחות ממה שאנחנו משלמים. אני לא יודעת למה חוץ מששתיהם רשמו את הילדים ברגע האחרון בעוד שאני רשמתי את הבן שלי כמה חודשים מראש, אבל לא נראה לי הגיוני שזה סיבה לשלם יותר. הילדים מקבלים במשך השנה בדיוק את אותו היחס. בסך הכל אני מרוצה מהגן ורוצה לרשום אותו לשם גם לשנה הבאה אבל זה עושה לי תחושה מאוד לא טובה ואני לא יודעת מה לעשות אם זה. באיזה גישה לבוא לבעלים, אני לא רוצה לבוא בכעס. גם ככה זה גן פרטי מאוד יקר ומצבנו הכספי לא ממש טוב כרגע אז כסף זה נושא מאוד רגיש עכשיו ולקחתי את זה מאוד אישית. אשמח לשמוע את דעתכן מה כדאי לעשות בנידון. תודה מראש
 

merime

New member
כנראה שהן התמקחו ואת לא ../images/Emo13.gif

וכן, גם בגן מתמקחים על המחיר, במיוחד עם המחירים האסטרונומיים של הגנים הפרטיים (לפחות איפה שאני גרה). הצעה שלי, לפנות אל הגננת ולהסביר את המצב שלכם בבית. ולבקש ממנה הנחה על החודשים הבאים או אולי אולי לא לשלם על השבוע הבודד באוגוסט. לא לבוא בכעס, לא להעלות את העובדה שיש אחרות שמשלמות פחות, אלא לבוא בבקשה ממנה להתחשב בכם ולעשות הנחה.
 

בוליפלג

New member
בקשה שכזו אכן יכולה לעבוד. אני, אגב, אם הייתי

ממשיכה עם אותה מסגרת בשנה הבאה, כן הייתי מעלה את העניין מול הגננת...
 

צולילי

New member
תודה על התשובה

אף פעם לא חשבתי להתמקח על מחיר בגן, אני כל כך לא טובה בדברים האלה. אולי באמת אם נסביר לה את המצב... תודה:)
 

נאגטס

New member
../images/Emo26.gif../images/Emo26.gifגן דניאל ברמה"ש../images/Emo206.gif

עבור חברה שעוברת לרמה"ש ומתלבטת לגבי גן עבור בן שנתיים.. מישהי מכירה / שמעה? למיטב הבנתי זה גן אנטרופוסופי... תודה!
 

shirifd

New member
לא מכירה את הגן אבל המלצות על אחרים ברמה"ש:

הבית של סיגל גן סילבי לילדים בלבד
 

מתוקלי

New member
תינוקיית ניצני חן בחולון או תינוקיה אחרת....

היי, אשמח להמלצות אם מישהי מכירה או תינוקיה אחרת בחולון תודה
 
הבית של יעל חולון

בוקר טוב אשמח לקבל חוות דעת כנה ואמיתית על גן הבית של יעל בחולון תודה
 

תושה

New member
מחפשת משפחתון בלב תל אביב - נווה צדק../images/Emo41.gif

(אני קופצת לבקר מפורום אחר) ג'ינג'י בן 8 חודשים מחפש משפחתון אוהב ועוטף - אני אשמח לשמוע המלצות. המון תודה
 
המלצות

כמה המלצות, חלקן מנסיון ולקן משמיעה... - המשפחתון של לירון, על גבול נוו"צ וכלבו שלום, בהחלט חם ועוטף. אאל"ט כבר אין מקום, אבל שווה לבדוק. אם תרצי יותר פרטים אז במסר - משפחתון מרים - גם בנוו"צ, שומעת רק דברים טובים, התרשמתי שהוא מרווח ונעים, מאוד מפורסם באזור, בטח שמעת... - יש את הגן בשיטת מונטוסורי, בין נוו"צ לשוק הכרמל, אאל"ט יש שם גם קבוצת קטנים ושכנות שלי ממליצות בחום בהצלחה
 

Ani15

New member
קצת סדר

זה איגוד ערים לאיכות הסביבה, ולא איגוד ההרים לגבי הסכנות באזבסט, תקראי בקישור. בקצרה, סיבי אסבסט (ורק הם) יכולים לגרום למחלות ריאה חמורות, שיכולות לצוץ זמן רב אחרי החשיפה לסיבים האלה. אם הלוחות קיימים במבנה שלכם, אבל לא עובדים בהם (קודחים, מפרקים, מרכיבים וכל עבודה שעשויה לשחרר מהם סיבים), והם צבועים כמו שצריך, אז הם לא מסוכנים. אם כן עושים בהם עבודות כאלה - אני לא הייתי שולחת ילד לגן הזה. יש תקנות מאוד מסודרות לגבי אישור העבודה והקבלן שמותר לו לעבוד עם אסבסט. לפי מה שאמרת, אם אין למנהל הגן שלכם אישורים כאלה, אתם יכולים ממש לסגור לו את הגן. מעבר לנושא האסבסט, זה נשמע לי מאוד לא בטיחותי לעבוד ליד ילדים עם כלי עבודה, צבע טרי וכו'. מה יקרה עם ילד יפעיל מקדחה שנשכחה בטעות, יבלע בורג או צבע?
 
למעלה