גנים ושושנים

בעיות בגן מה עושים?

הי לכולם. אני בבעיה וזקוקה לעצתכם. שי כבר שנתיים בגן פרטי. אני די מרוצה מהגן . שי אוהבת אותו מאוד.מחוברת מאוד לילדים ולגננות בצורה מאוד קרובה. כבר חודשיים שמתבצעות עבודות בניה בגן מעל הראש של הילדים. הילדים משחקים בחצר תוך כדיי מהלך העבודות.מלבד זה הם צבעו את ריצפת החצר בצבע בורדו שנדבק לבגדים ולנעליים ולא ניתן להסיר. כשראיתי שזה נמשך יותר מידיי זמן התלוננתי ואמרו שלא ניתן לעצור את העבודות ושהילדים לא בסכנה. לפני כשבוע החלו שמועות רבות שמשתמשים בבניה בחומר אסבסט.גם קרה שאתמול ראיתי את הפועלים עומדים ליד לוחות (לא ברור לי מה זה) אך הבנתי שהם מדברים על אסבסט ולכן יש לי חשש שזה מה שזה היה כי אין לי מושג איך אסבסט נראה. אין לי מושג למה אבל ההורים לא עשו שום דבר בענין אך אותי זה מאוד הדאיג. השארתי את הילדה בבית התקשרתי למנהל כעסתי ודרשתי אסיפת הורים. הוא התחמק בכל מיניי דרכים לא דיבר לענין.כל הורה שדיבר איתו קיבל תשובה מתחמקת.בסופו של דבר הוא הודיע שיש אסיפה ביום שישי הקרוב אך היא לא קשורה לענין.. אלא לפעילות בשנה הבאה (הזוי משו) אך אנחנו ההורים החלטנו שבאסיפה כן נפתח את הענין.(האסיפה תתקיים יום שישי).מישהי דיברה עם המנהל הוא אמר לה שאין לו עדיין אישורי בניה ושהוא ישלח את הטפסים מחר.. בינתיים פניתי לאיכות הסביבה שפנו לעיריה שפנו לאיגוד ההרים ( או משו כזה) . איגוד ההרים שלח מישהו לבדוק את הגן ואת הבניה. אותו פקח שנשלח אומר שיש אסבסט בגן אך הוא שלם וכפי הנראה היה שם לפני שנהיה שם גן.וכל עוד הוא שלם אין סיכון.ושבעבודות הם מצפים את האסבסט כך שאין מה לדאוג. מה דעתכם?מה לעשות?האם יש מקום בכל זאת לדאגה?האם להחזיר את שי לגן?ממש מוטרדת ואין עם מי לדבר...:( ושי כל כך מתגעגעת לגן...
 

shani74

New member
רק רציתי לחלוק שהיום התקשרו אליי מהגן

כדי לבוא להוציא צימוק מהאף של נגה (בת שנתיים)
. איזה חוויות עוברים כשנהיים הורים, אה?
 

b o t t e n

New member
אז ככה ובסדר הזה:

1. לחפש גן אחר. 2. לפנות גם לתמ"ת כי מעונות היום כולם כפופים ומפוקחים על ידו. 3. לדרוש מהגן את הכסף על הבגדים שנהרסו. ואגב, ללמוד באתר בנייה נראה לי תמוה ומסוכן, בעיקר לילדים.
 

mAmA MiSiSiPi

New member
ויצא?

לאחותי יש בעיות באף כבר שנים מאז שהכניסה בגן חתיכת ספוג לאף ולא סיפרה לאף אחד במשך חודש.
 

shani74

New member
כן, באתי עם פינצטה לגן

כשהגעתי היא ישנה על הידיים של הגננת. אז השכבנו אותה באחד החדרים, וברגע שהשכבנו אותה היא התחילה להתעורר ולבכות - והבכי פתח קצת את הנחיר ודחף את הצימוק קצת למעלה, אז הצלחתי די בקלות לשלוף אותו. הגננת הודתה לי, וזה היה ממש מוזר - כי זאת הבת שלי, לא? על מה היא מודה לי, על זה שעזרתי לבת שלי? אז אמרתי לה תודה שקראת לי. מצטערת לשמוע על הבעייה של אחותך - לא נעים. אני מקווה שהבת שלי תפסיק לדחוף דברים לאף...
היא עכשיו בגיל שנתיים ובשלב שבו אם נגיד לה אל תדחפי דברים לאף זה פשוט יגרום לה כן לדחוף אותם לאף, אז אני סתם יושבת לי פה ומקווה.
 

חמודבה

New member
../images/Emo13.gif סטף טוב הכל טוב

שאני הייתי בת שלוש דחפתי פנדה תכלת לאף
 

efratga

New member
מן הסתם מודה לך שהצלת אותה מבעיית רשלנות

מה בכלל עשה צימוק ליד ילדה בת שנתיים? אסור לתת פרות יבשים ופיצוחים בגיל הזה. אם היא דוחפת דברים לאף צריך להמשיך למנוע ממנה גישה לעצמים קטנים, ושימי לב שעל כל הצעצועים כתוב שחלקים קטנים לא מתאים תחת גיל 3.
 

dasi9

New member
אתמול הוצאתי מדבקה מהאף

הבן שלי הדביק מדבקות ואחת הוכנסה לאף. מיד הובאה הפינצטה והמדבקה נשלפה. מזל שזה לא הגיע לאוזן...
 

פלגיה

New member
מה זאת אומרת "למה"?

כי ילדים דוחפים דברים לאף, וקשה להשגיח ב-700 עיניים שזה לא יקרה. ונכון. זה ממש מסוכן
 

shani74

New member
והעיקר שהגננות שמו לב שהיא עשתה את זה

כי בקלות אפשר היה לפספס, ואז זה היה נשאר שם - כי ממש קשה היה לראות שיש שם משהו, גם כשיודעים שיש - זה פשוט נראה כמו החור של הנחיר בצד השני.
 

פלגיה

New member
../images/Emo10.gif

היה פעם סיפור של ילד בפורום להיות הורים על ילד עם המון דימומים מהאף. בסוף עשו לו ניתוח ואז הוציאו פלסטר שהוא דחף לאף שנה קודם לכן.
 

פלגיה

New member
לא

יש על זה התוויה של עד גיל שנה (כי הם נוטים להתנפח בקיבה) אבל הם לא מה"חונקים".
 

shani74

New member
אני שמתי את הצימוקים בתיק האוכל ../images/Emo4.gif

בבית היא לא מכניסה אותם לאף, והיא יודעת ללעוס צימוקים. אני דווקא מאוד מקפידה בנושא של מה שחונק ומה לא (והאמת שלא שלחתי צימוקים עד שראיתי שאין לה בעיה איתם - אבל לזה לא ציפיתי...).
 
אל דאגה - פלגיה הרגיעה ../images/Emo13.gif

האמת שגם אצלי הוא אוכל, והאמת שגם דברים יותר מסוכנים... (אני לא אגיד לך מה הוא לא עושה, כי מרפי מיותר לי לחלוטין בימים אלה
)
 

טלטוש

New member
הן נורמליות? למה הן לא הוציאו את זה לבד?

למה הן חיכו? שזה יהפך ליין?
 

shani74

New member
האמת שהן התקשרו אליי כדי שאני אקח אותה למרפאה

הן פחדו לקחת סיכון - ואני חושבת שהן צדקו - מה אם הן היו פוצעות אותה? או הצימוק היה נכנס יותר פנימה? ובסך הכל היא לא הייתה בסכנת חיים. אני העדפתי לקחת את הסיכון ולנסות לעשות את זה בעצמי, אבל האמת שלא הייתי רוצה שהן תעשינה זאת.
 

פלגיה

New member
וגם אם היית לוקחת למרפאה

יכול להיות שהאחיות לא היו לוקחות סיכון - והיו שולחים אותך למיון. כל הכבוד שעשית את זה בעצמך, והעיקר שנגמר טוב.
 
למעלה