ביטוח EMI......

asaf0266

New member
../images/Emo82.gifביטוח EMI......

אני לפני קנית דירה עם רק 15% מערך הדירה והבנק מסכים רק עם הביטוח הזה שעולה יותר ממאתיים ש' בחודש מה זה אומר ? ומה ההשלכות בהמשך? כמו למשל במחזור בבנק אחר בעוד שנה למשל? תודה!!!!!!!!
 

asaf0266

New member
כנראה שאף אחד לא יודע../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

ה ק פ צ ה !
 
תשובה

ביטוח אשראי מבוצע בחברת ביטוח EMII בלבד. חברה בלעדית לביטוח משכנתא. לרוב תא תוכל לבצע מחזור בבנק אחר כל עוד המימון שלך יהיה גבוה וגם בבנק זה לא יהיה הכי פשוט. במימון כה גבוה אין לך אלטרנטיבה אחרת לרכוש נכס.
 
תשובה

זה אומר שבמידה ובעוד שנה תרצה למחזר את משכנתא ועדיין יידרש ביטוח EMI, תצטרך להיעזר בביטוח EMI מחדש (בדיוק כמו בהלוואת מקור) ולמחזר את כל הסכום (כולל יתר החוב בחלק משכנתא, אשר נועד לתשלום ביטוח זה). מכיוון שמחזור הוא בעצם סילוק מלא של משכנתא קיימת - תפרע לגמרי את גם את סכום בגין EMI וכתוצאה מכך תקבל החזר חלקי של הפרמייה, כ-50%, זאת אומרת כסף ממש יוחזר/יעבור לחשבון הבנק שלך. אבל מכיוון שבמשכנתא חדשה תצטרך לשלם מחדש את מלאו הפרמייה - 100%, תפסיד כ-50% כתוצאה מתהליך זה.
 
למעלה