שבועות בפתח , מי יודע, מי שמע...

../images/Emo80.gifשבועות בפתח , מי יודע, מי שמע...

מוצרי חלב חדשים, או כל מה שקשור לאותם מתכונים מופלאים שיככבו השנה שוב על שולחננו ... יאללה בוא נדבר לבן (ולא הלבן שזוהר ארגוב זצ"ל אהב...). המלצות על חברות, מוצרים, מתכונים, טיפים, מארזים, כל מה שאתם יודעים וכל מה שהייתם רוצים לדעת... מזמינה את כולכם לקחת חלק. זה חשוב לכולנו.
 

דורי56

New member
אצלי ב../images/Emo82.gif בשבועות

בצהרי החג אני מכינה ארוחה חלבים שבני הבית מאוד אוהבים : פיצות, לזניה, בורקיטס, בלינצס, שורה שורה - כך אנחנו קוראים ל שורה תפוחי אדמה שורה גבינות שורה ביצים שורה פיטריות מסימים בתפוחי אדמה ומעל שמנת לבישול ולתנור. מאוד טעים. וכמובן פלטת ירקות גדולה עם ירקות טריים. אני מכינה עוגות גבינה אבל בשבועות אנחנו אוהבים את ערכת העוגה של השף הלבן (זו ללא אפיה). חג שמיח וטעים לכולם!
 

noa555555

New member
מה זה העוגה הזאת? הערכה של השף הלבן?

אשמח לפירוט על הענין. מה היא מכילה? כמה עולה? אצלנו אוהבים עוגות ביסקויטים או עוגה דמויית טירמיסו שאני מכינה. מעולה וקלה מאוד להכנה. טעימה בטירוף ולא מתוקה מדי, כמו שאני אוהבת. מן הסתם אקנה גם גבינה מעולה כלשהי לפינוק. משהו שגם הילדות יאכלו. יש פה חגיגת שבועות במושב, מענין איך יהיה.
 

דורי56

New member
ערכת עוגה

זו קופסה מפלסטיק על הקופסה יש תמונה של עגה עם ציפוי אדום. בתוך הקופסה יש את תערובת הפירורים לתחתית. יש את תערובת הגבינות בשקית וצנצנת קטנה עם הציפוי האדום ( כנראה אוכמניות). צריך להוסיף שמנת מתוקה וג'לטין בתוך הקופסה יש מתכונים מדויקים לעוגה ללא אפיה וגם לעוגה עם אפיה. המחיר אני לא יודעת כי אני קונה פעם בשנה ולא זוכרת כמה עלה לפני שנה (הגיל. הגיל) שכאלך לסופר השבוע אסתכל ואני ארשום לך. בוקר מקסים לך.
 

דורי56

New member
מחיר ערכת העוגה

הי, כרגע חזרתי מהסופר וכמובן קניתי גם את הערכה לעוגה רק שלא היה עם ציפוי אוכמניות אלא עם פירורים. המחיר 24.50 . ערב טוב לכולם.
 
אוהבת לעשות לבד עוגות לא יודעת אם יותר זול

מרשמים לעו גת פירורים מהאינטרנט עוגת גבינה עם פירורים בצק: 1 כוס ביסקוויטים מפוררים או עוגיות חמאה או פירורים של בצק פריך אפוי 4 כפות חמאה מומסת לערבב את הפירורים עם החמאה ולהדק לתבנית. מלית: 500 גרם גבינה לבנה (אפשר בהחלט להשתמש ב- 5%, אין צורך ביותר) 1 שמנת חמוצה ½ כוס סוכר 2 ביצים 1 כפית תמצית וניל 2 כפות קמח רגיל לערבב את כל חומרי המלית, להניח על הבסיס ולאפות כ- 20 דקות. להוציא ולמרוח בזהירות את הציפוי. ציפוי: 1 שמנת חמוצה 2 כפות סוכר 1 כפית תמצית וניל לאפות עם הציפוי עוד 5 דקות בחום חזק. ועוד מתכון שלעוגת פירורים לבסיס: 250 גר' פירורי ביסקוויטים (אני מועכת עם מערוך ומשאירה חתיכות גדולות יחסית)- אני מעדיפה ביסקוויטים בטעם שוקולד ! ¾ חב' מרגרינה 2 כפות סוכר 3 כפות ליקר - להמיס הכל במחבת, לערבב ולהדק לתבנית. לעוגה: (1) 1 שמנת מתוקה 1 אינסטנט פודינג וניל 1 כוס חלב - להקציף לפודינג (2) 1 כוס חלב חם 14 גר' ג'לטין - להמיס את הג'לטין בחלב ולקרר (3) 3 גביעים גבינת 9% (גם 5% טובה מאד) ¾ כוס סוכר תמצית וניל - להרכבת העוגה - לערבב חלב+ג'לטין עם הגבינות והסוכר, לאחד עם האינסטנט ולשפוך על הפירורים. - לקרר כמה שעות - עד שהעוגה יציבה. * תבנית 28 מתאימה - יוצאת עוגה גדולה וגבוהה. בתיאבון
 

דורי56

New member
כל הכבוד אטי!

|גם אני יודעת להכין עוגות גבינה מצוינות ואני בשלנית טובה מאוד (כך אומרים כל מכירי ומשפחתי) אבל העוגה הזו היא מצוינת ופעם בשנה קונים אותה. אז בעוגות הזו אני לא מסתכלת על המחיר (ולא נראה לי שיוצא יותר יקר). בוקר נפלא לך
 

kdr

New member
בקיבוצים מסביב

עושים עדיין טקסים. אפילו מקבלים דוגמית שוקולד חלב בסיור ברפת. יש את טקס מצעד התינוקות: בני אנוש, גדיים, טלאים, עגלים, כלבלבים בקיצור כל הילודים של הקיבוץ. הילדים רודפים אחרי הטרקטורים המעוטרים ומוסיקה של פעם מושמעת ברקע. כשהילדים היו קטנים הלכנו לשם, בעיקר לפינות הליטוף האטרקטיביות. היום, אני מסתפק בשמחה והתרגשות מהמיני מצעד של עגלות הטרקטורים עם העגלים וכו' שעובר ברחובות קרית ביאליק ואחריה הטקס בכפר ביאליק. יש גם את הכרכרה עם הסוס שמעוטרת במיוחד (אפשר לעשות סיבוב בקריה בכרכרה כמו פעם). מה שמפריע, אלה בעלי הטרקטורונים שעדיין לא הבנתי מה חלקם. אז מי שרוצה לחטוף שפריץ של מים, יאללה לשכונה.
 
למעלה