שאיבות וחלב שאוב

דסי11

New member
שאלה בקשר לשאיבת חלב

שאבתי חלב היום בכדי שבעלי ייתן לו הלילה בבקבוק כדי שאוכל לישון לילה אחד נורמלי. העיניין הוא שאין לי מושג כמה הוא אוכל עד עכשיו הוא רק ינק. (הוא בן 6 שבועות). בקיצור אם אחלק לו את החלב השאוב למנות של 60 והוא לא יסיים את זה בקימה הראשונה של הלילה האם אפשר להשתמש בחלב שבבקבוק לארוחה הבאה שהיא בערך שעתיים או שלוש אחרי? כמובן שלא אחזיר למקרר ואחמם שוב. זה אני יודעת שאסור לעשות, השאלה היא רק כמה זמן אחרי סיום הארוחה עוד אפשר להשתמש בחלב שבבקבוק. תודה ושנה טובה.
 
שאלה מהפורום השכן לגבי משאבה

מנסיונכן.. איזו משאבת חלב מומלצת לרכישה ...ידנית / חשמלית.. מה ההבדלים? איזה חברה עדיפה ? מישהי יכולה לעשות לי סדר בענינים שאני אדע מה לקנות / לשכור ..?
 

Ayelet CA

New member
מהחדר למקרר ולמקפיא

האם זה בסדר שחלב שאוב יהיה שעה בחוץ ואז כמה שעות במקרר ורק אז יוקפא?
 

ב נ ה

New member
שעתיים שלוש מחוץ למקרר זה המון זמן

נדמה לי שמותר עד שעה בטמפ חדר.
 

ליאת 0212

New member
אני קניתי את החשמלית של ספקטרה

עדיין לא ממש משתמשת בה, כי אין לי צורך, אבל היא שקטה, ושואבת מצוין וגם יש אפשרות להפוך אותה לדו צדדית. עךתה לי 560 ש"ח.
 

g a n i

New member
תלוי מה הטמפ' בחדר../images/Emo42.gif../images/Emo186.gif

לא מומלץ כשגרה, כמובן, אבל אני הייתי מסמנת את המנה ובודקת בזהירות יתר אחרי ההפשרה. שמעתי שריח של חלב אם מקולקל אי אפשר לפספס. אני מבית הלל - לא שופכת עד שלא הוכח באותות ובמופתים שחמוץ. קשה מדי לשאוב...
 

Ayelet CA

New member
העניין הוא שאני שואבת בבוקר מוקדם

וממשיכה לנמנם כמה שאני יכולה, כך שהחלב נשאר תמיד כשעה ומשהו בחוץ בטמפרטורה שנמוכה מ-22 מעלות. אח"כ אני שמה במקרר ומקפיאה כשיש לי זמן מאוחר יותר באותו היום.
 

u z a

New member
תלוי מה יהיה השימוש שלך בה

יש במאמרים מאמר מצויין על משאבות, אך קודם תגדירי לעצמך לאיזו מטרה את שואבת, מה תהיה תדירות השאיבה וכו'.
 

tookmy

New member
יש לי אנטי המלצה

מאד לא ממליצה על המיני אלקטריק של מדלה. אמנם אני שואבת איתה, אבל קניתי אותה כשהייתי בלחץ אחרי הלידה והתינוקת לא ינקה ואכלה שאוב, לא הייתי קונה אותה יום: היא רועשת מאד (בגיל שבויים זה לא מפריע, שאבתי לה מעל הראש, בגיל כמה חודשים זה עלול להיעשות בלתי אפשרי לשאוב איתה ליד תינוק) היא מחזיקה מעמד רק כמאה שעות שאיבה, היא אמנם יחסי זולה אבל היא פשוט לא שווה את זה לדעתי, למרות שלא ניסיתי אחרות.
 

כתומה30

New member
מצטרפת לכל מילה

גם אני קניתי אחרי הלידה עם ההנחה של כללית ולפני שידעתי משהו על אופציות אחרות. עברתי לאמדה דוצ שבשבילי היא הרבה יותר טובה.
 
משאבת חלב

הי, אני שאבתי בחודשים הראשונים בחשמלית של יד שרה, שהבנתי היום שיועצות הנקה מאוד לא ממליצות כי היא פוגעת בשד, לאחר חזרתי לעבודה למשרה מלאה פלוס ממש לא התאים לי לשאוב בה כי היא מרעישה ומסורבלת לנשיאה לעבודה, ואז התחלתי להשתמש במשאבה של אוונט הידנית עם המלצות רבות בפורום ומחברות ולמרות החשש שלי כי שאבתי 3-4 פעמים ביום היא פשוט שירתה אותי נאמנה ושאבה לי אותה כמות חלב באותו הזמן כמו החשמלית. מבחינת הכאב אין מה להשוות לחשמלית כי היא עדינה וקלה לנשיאה. נאלצתי אפילו לנסוע לחו"ל לנסיעת עבודה ולקחתי איתי את המשאבה, ובמשך שבוע שאבתי שם (רק בשביל לשמור על החלב)ו ביתי אכלה את החלב הקפוא ששאבתי לה בארץ. בקיצור מומלצת ביותר. אגב היא נמצאת ברוב תחנות טיפות החלב כך שאפשר גם לנסות. בהצלחה
 

סטיוויה

New member
גם אני מתבאסת ממנה

וקניתי אותה רק בגלל ההנחה של הכללית מושלם וזה מה שהיה לקנות כאן. למזלי אני זקוקה למעט שאיבות יחסית, אז יצאתי בזול. אבל היא מרעישה מאד ולא נעימה באופן כללי.
 

michal@gal

Active member
מנהל
אני דווקא מרוצה מהמיני אלקטריק

אמנם עושה רעש של טרקטור, אבל שואבת טוב, ומספיק קטנה שאני יכולה לקחת אותה איתי לכל מקום, ופועלת גם על בטריות אם אין אפשרות לחבר לחשמל, וכמובן, היא מאד זולה.
 

b a b y b l u e

New member
בחלבאם יכול להיות עד 5 שעות בחוץ

בטמפרטורת החדר/מזגן (לא בשמש כמובן). ראי מאמרים למעלה
 

orly p

New member
../images/Emo41.gif|שמאהאם ניתן לערבב בין שתי שקיות

של חלב שאוב מוקפא? כמה צריך לאכול תינוק בין 5 שבועות. שאבתי היום ויצא לי 80*. האם זה מספיק??
 

orly p

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo26.gifמקפיצה לתשובה../images/Emo36.gif../images/Emo41.gif

מ ק פ י צ צ צ ה
 

yoyo10

New member
אני למדתי שרק ניסוי ותהייה זה

המתכון הנכון אף פעם זה לא עובד לפי הנוסחה כמו שאת לפעמים יותר רעבה ולפעמים פחות
 
כן, אפשר לערבב

יש נוסחה לחישוב הכמות. זה יתן לך מושג. לא רוצה להטעות, אז חפשי בשאלות נפוצות.
 
80 נראית לי כמות יפה מאוד

אפשר לערבב, אבל עדיף לתת במנות קטנות, כי לא יודעים בדיוק כמה התינוק ירצה לאכול באותה ארוחה. נניח שערבבת 2 שקיות של 80, ויש לך מנה מכובדת של 160, והתינוק אכל רק 20 מזה. 140 צריכים ללכת לפח אחרי שעתיים
. לכן עדיף לשמור ולתת במנות קטנות (50-60).
 
למעלה