"שנה עברה, שנה חלפה, אני כפיי ארימה"

עלה קטן1

New member
עוד לא חלפה לגמרי אבל מריחים סוף

בשתיי מילים, שנה מאתגרת!
אני מודה לה' על כל הדברים שקרו אבל בעיקר שהבנות עברו ביה"ס שהתחלנו ללמוד (בעלי ואני) על התמיכה מהמשפחה של בעלי
לקראת פתיחת השנה החדשה אני רוצה (בשורות מזל שהגבלת ב3
) לפניי שאיפותיי שאיפת העם כולו גאולה אמיתית ושלימה שתתפתח תקשורת תקינה בין שתיי הגדולות שלי. הריון בריא ותקין עם תינוק בריא ברכה בפרנסה
 
עם לימודים כמו שלך

בעז"ה בטוח שיהיה הריון טוב עם לידה טובה! נחת מכל המשיפוחה, ברכה והצלחה בגשמיות וברוחניות, ורק טוב! (אפשר לאחל לך שנה שבה לא תעברו דירה?
) (אגב, מכירה את הספר "אחים ללא יריבות"? זה מהסדרה של "איך לדבר כך שהילדים יקשיבו, ולהקשיב כך שהילדים ידברו")
 
מנסה לענות

|כוכב|ככה ככה-התחילה לא כל כך טוב מסתיימת מצויין. התחילה בגרידה ומסתיימת בהריון.
שלושה דברים להודות עליהם? יש לי יותר אבל, ננסה שלושה: ההריון. החצי שלי. שאני בריאה כי היו כמה ראשי שנים שהייתי בהם חולה.
שלוש שאיפות להגשים השנה: ללדת ילד בריא. למצוא חוג תחביב, לאהוב אותו ולהתמיד בו. להיות יותר רגועה. שנה טובה ומתוקה, כתיבה וחתימה טובה לכולם. תשע"ב הם ראשי התיבות של: תהא שנה עתירת ברכות.
 

פרומית1

New member
ממתינונת,הרבה בריאות ובשורות טובות

אני ממשיכה להתרגש בשבילך,שנה טובה
 
ממתינונתתתת ../images/Emo24.gif

אין לך מושג ,הסתובבתי בזכותך עם חיוך כמה ימים.. מאחלת לך שכל משאלותייך יתגשמו לטובה בע"ה והריון קל,לידה קלה ותינוק בריא ושלם בע"ה!
 

עלה קטן1

New member
איזה יופי !!! שמחה לקרוא

גם כאן...(קראתי אותך בפורום אחר) מתרגשת בשבילכם שה' יזכה אתכן בעז"ה בהריון קל ובריא עם תינוק בריא. חוגים יש הרבה השאלה באיזה תחום. אני יכולה להגיד לך שבהריון זה קשה למצוא תחביב יש קפיצים כאלו לא מובנים. אני מציעה לך ללמוד משהו שתוכלי גם להינות ממנו וגם לעסוק בו. לדוגמא: מזכירות רפואית, הנה"ח 1+2, מזכירה בכירה או בתחום האומנות (אבל זה עולה הרבה) ברשהייר (ציר קיר בעזרת אקדח),אומנות בעץ, פיסול בפלסטלינה וכדו' ובע"ה אחרי שתלדי תהיי רגועה יותר את כרגע במתח.
 

שרונס21

New member
מנסה...

עברתי שנה טובה. ואני מודה לה' על כך. תודה על הבעל שלצידי. תודה על הילדים שלי. תודה על התמיכה מההורים והאחים. ואם נהיה יותר ממוקדים: תודה שה' זכה אותי ללדת בזמן השנה בן בריא ומדהים. עילאי שלי הכניס לי הרבה אושר וסבלנות (מה שלא היה בגידול הגדולים שלי) תודה למשפחה שלי שיודעים לתת כתף שצריך. אני מרגישה את הנוכחות שלהם בחיים שלי. ותודה על ההצלחה שאני חווה בעבודה. המשאלות שלי לשנה הקרובה: בריאות, הצלחה ונחת מהילדים מעבר לחשמונאים או לכל מקום אחר שה' ינחה אותי ושנחוש שזו הבחירה הטובה בשבילנו. וזהו... בחורה צנועה, נכון???
 
שרונסוששששששש../images/Emo140.gif

פשוט תענוג לקרוא אותך.. ותגידי מה שתגידי אין כמו לגדל תינוק אחרי כמה שנים כשהגדולים כבר יותר גדולים.. וכשאת מחכה ורוצה... ראיתי את זה במעיין ..איתה אני פשוט אמא אחרת.. בכל אופן בהצלחה בכל..
 

שרונס21

New member
מסכימה.

הגעגוע לזה+ הרצון לתינוק בבית מוציא ממך הרבה שלוה ורוגע. קבלתי כל דבר בפרופורציה וזרמתי.... מאחלת לך שמשאלותיך יתגשמו השנה... ואל תשכחי להזמין אותי לברית
 
צנועה?

כל עוד אין בקשת מימון אז באמת בקשותייך צנועות
שתמצאו את מקומכם בכל מקום שתבחרו, הרבה סיעתא דישמיא בהחלטות! וכמובן- לכולנו- בריאות, הצלחה ונחת מהילדים, בדיוק כמו שכתבת!
 
למעלה