שיר השבוע

../images/Emo79.gifשיר השבוע

שאלה פה (http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2237&MessageId=148221555) דרדסית וקנדסון על בחירת השירים המלווים את הסדרה. בתור חובבת מוסיקה ישראלית בכלל ומילים בפרט אני מרגישה שמי שבחר את השירים בחר לעומק. השיר שליווה את הפרק הראשון : שמש, שמש / אריאל זילבר (http://www.shiron.net/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=162&wrkid=3101) תקראו את המילים. חזקות. מתאימות מאוד לפרק, לנושא: "...יש רוחות רעות על פני הים, ובהרים עוד רבה הדרך, והאנשים הו, קשים. בוא ונעבור על השנים בוא ונדלג על הימים בוא ונכנס למערות קרות שלא לראות. בוא נביט בשמש, היא יודעת מה קורה איך אפשר לזרוח כשהים מלא, ים חולה. נעצום עיניים רק ליום שלא נראה איך גואים המים איך חכם טועה הו, הו..." (מילים: רותי נוי). השיר שליווה את הפרק השני: ציפי פרימו / גזוז (http://www.shiron.net/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=223&wrkid=3678) כל השיר (מילים - דני סנדרסון) עלציפי פרימו מחולון (לון לון) שכל הסיפור שלה הוא סיפור של חיפוש במקום הלא נכון עד שהיא חוזרת הביתה ומתעמתת עם האמת. מעניין איזה שיר ילווה את הפרק שישודר היום.
 
../images/Emo79.gifבואו נכנס למערות קרות שלא לראות../images/Emo79.gif

השבוע נסעתי עם יואבי (ה PDD שלי) באוטו ושמענו שיר של עוז זהבי מהפסטיגל. שאלתי אותו אם כשהוא שומע שיר הוא גם מקשיב טוב למילים. השיר שליווה את הפרק הראשון ממש מדבר בעיני על זה שהמשפחה מסרבת לראות את הבעיה וציפי פרימו בפרק השני מאלצת אותם להסתכל למציאות בעיניים ולהתחיל להתמודד. גם אני סקרנית לראות איזה שיר ילווה את הפרק הערב.
 
ילד מיוחד משמיים

בפגישה שנערכה, אי שם ברקיע, הוחלט שזמן לעוד לידה הגיע. לחשו המלאכים באזני האל, זה ילד שצריך הרבה אהבה לקבל. אולי הוא יתקדם בצעדים איטיים, והישגיו אולי לא יהיו בולטים. הוא יהיה זקוק לטיפול מסור וחם, מידי בני האדם שיפגוש למטה בעולם. הוא לא יוכל אולי לשחק ולצחוק, ואולי לפעמים ייראה מרוחק ורחוק. מבחינות רבות לא יסתגל כלל וכלל, ורבים יראו בו רק ילד מוגבל. צריך לחשוב היטב לאן אותו שולחים, כדי שיהיו לו חיים טובים ונוחים. בבקשה ממך האל,מצא לו אם ואב, שיעשו וייתנו את המרב והמיטב. הם לא יבינו עכשיו, אולי רק בעתיד, את התפקיד שהאל להם הועיד. עם ילד כזה, הנשלח ממרום, יבואו אמונה, אהבה וחום. ועד מהרה יבינו שקיבלו, מתנה משמיים, ובה יטפלו. ואז ידעו בלבם השניים, שזהו ילד מיוחד משמיים.
 

netab02

New member
השיר של הפרק השלישי

"עירומים, - לדעתי התאים, כי הם ניסו להסתיר וממש לא הצליחו. ממש כאילו הם הלכו "עירומים".
 
למעלה