שיר השבוע

../images/Emo79.gifשיר השבוע../images/Emo79.gif

ומה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) איזו להקה עשתה לכם את השבוע? איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) מי האמן שעשה לכם את השבוע? איזה שיר נתקע לכם היום בראש? איזה שיר אתם שומעים עכשיו? בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? מה הייתה התחפושת הכי מקורית בפורים? צטוט השבוע? קליפ השבוע? איש השבוע? התחדשות השבוע? הדבר הכי טוב שקרה השבוע? תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם)
 

sweet shir

New member
נושא להודעה~

ומה השיר שעשה לכם את השבוע? האהבה תנצח למרות הכל - דוד ותקווה Wannabe - Spice Girls Chasing Cars - Snow Patrol איזו להקה עשתה לכם את השבוע? מקפליי, מכר. איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? -- האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) ד'ה בלאק פרייד - מכר. שמעתי עם חברות שלי אחרי שלא שמעתי שנה. XD מי האמן שעשה לכם את השבוע? מיקה? איזה שיר נתקע לכם היום בראש? אימו קיד איזה שיר אתם שומעים עכשיו? לא שומעת בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? איןלי כוח מה הייתה התחפושת הכי מקורית בפורים? פאקמן, הביטלס ומלך האריות
צטוט השבוע? איןלי כוח קליפ השבוע? של הכי גאים שיש ביוטיוב. איש השבוע? חתיכי התחדשות השבוע? משלוח מנות ותחפושת? XD הדבר הכי טוב שקרה השבוע? פורים תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם) אני וחברה שלי מתחרפנות בעת התנחלות באוזן השלישית.
 

mulon1984

New member
וואו!

תראו כמה קומיקס יש באוזן! פעם היה להם ממש מעט. למרות שאני לא מבין למה לקנות שם קומיקס, כששתי מטר משם יש חנות הרבה יותר גדולה, עם הרבה יותר מגוון והיא גם הרבה יותר זולה.
 

sweet shir

New member
חחחחחחחחח אחלה פרסומת סמוייה. ../images/Emo6.gif

וזה האוזן השלישית ברעננה, שני מטר משם יש סופר-פארם.
 

mulon1984

New member
וואלה? גם שם יש קומיקס? מוזר...

אבל בקומיקס וירקות יש המון מבצעים. עדיף לקנות בת"א.
 

sweet shir

New member
אני בכלל לא קוראת קומיקס, התנחלנו שם רק כי

יש פופים ענקיים ומוזיקה. XD
 

פלאפאל

New member
שיר שלא אשמע יותר בחיים - החדש של מיקה.

מה זה הזוועה הזאת?
פוי על גלגלצ, גם כשבטעות מגיעים אליהם הם שמים את האיכסה הכי גדולה שיש. ולאב טודיי היה כל כך חמוד! למה הוא הדרדר כל כך.
 

PerfectSP

New member
זה לא איזה משהו עם הולדינג?../images/Emo12.gif ../images/Emo190.gif

><"
 

sweet shir

New member
Happy Ending? זה שיר מושלם! ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

אבל הוא לא חדש, הוא יצא לפני איזה 3 חודשים אם לא יותר.
או שזה היה רק בבריטניה?
 

PerfectSP

New member
רק בבריטניה../images/Emo12.gif ../images/Emo190.gif

הוא יצא רק איזה השבוע><"
 

sweet shir

New member
באמת? O:

וואי איזה דיליי. XD הוא יצא באיזה אוקטובר נראה לי!
 

Down And Away

New member
|ג'ייד|../images/Emo112.gif יש שעה של אימו באמטיוי 2

רוצו לראות ותחתכו ורידים מול איימ נוט אוקיי של מכר !!!!!!! [אופס, הוא בדיוק נגמר.] הא כן. ומה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) הו. אממ. Tears Dont Fall- BFMV איזו להקה עשתה לכם את השבוע? AFI, דההההה. איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? נמפ אין. חחח האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) הקודם של מכר, לא בלאק פרייד. זה שלפניו. [אין לי כוח לשם שלו עכשיו. ><] מי האמן שעשה לכם את השבוע? נמ לאדעת. איזה שיר נתקע לכם היום בראש? התקווה. ולנושא אחרררררר ......... איזה שיר אתם שומעים עכשיו? משהו מהטלויזיה [שעת אימו. אנערף] בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? The only way out is to die מסקרים,איימ,פייר. מה הייתה התחפושת הכי מקורית בפורים? חחחחח היו 2 של שני ידידים שלי. אחד שם על עצמו לוח שעם עם המערכת שעות שלנו ופתקים כמו "לעשן את השיח" וכל מיני כאלה וכל היום אנשים רשמו עליו חחח וזה. ואממ השנייה הייתה ילד ששם חולצה לבנה קרועה כזו וג'ינס ושם על עצמו קרטון שרשום עליו "אין תקציב לתחפושת" ציטוט השבוע? "בלבזור במחזור עומד ברמזור" קליפ השבוע? נמפ. נגיד שאיימ נוט אוקיי של מכר ? זה האחרון שראיתי. איש השבוע? הו. אין. התחדשות השבוע? נו די אני לא זוכרת
הדבר הכי טוב שקרה השבוע? שראיתי שיש את הדיסק החדשחדש של AFI בצליל בכפ''ס. אבל לא היה לי כסף לקנות אותו. אבל היום במוצאי שבת אני הולכת לשם, הם שמרו לי אותו [כפרעליייייהם] תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם):
 

Down And Away

New member
|ג'ייד|../images/Emo112.gif התמונה ../images/Emo122.gif

יצאתי ממש ממש מכוער, אבל שימו לב לשיער הכתום [!] שלי ולתחפושת המגניבה של זה שלידי.
 

PerfectSP

New member
אני<: ../images/Emo190.gif

ומה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) המ כל Under My Skin של אבריל..
איזו להקה עשתה לכם את השבוע? נה
איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? המ
האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) Under My Skin בהחלט חרישות מטורפות
מי האמן שעשה לכם את השבוע? אבריל
איזה שיר נתקע לכם היום בראש? אפחד^^
איזה שיר אתם שומעים עכשיו? Slipped Away - Avril
בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? To be on the edge of breaking down and no ones there to save you..
מה הייתה התחפושת הכי מקורית בפורים? רדבול ווודקה אבסולוט!!!!XDDDDD
צטוט השבוע? המ לא זוכרת
קליפ השבוע? לא כל שבוע אני רואה קליפים אתם יודעים..
איש השבוע? אמ..
התחדשות השבוע? הממ נההה
הדבר הכי טוב שקרה השבוע? המסיבה
חחחחחח ערסים זחושבים את עצמם שיכורים זה מצחיקXDDDD
תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם) שגאיה תעלה כבר את התמונות!@#
 

Billy Shirs

New member
נמנמנמנמ

ומה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) I'm No Good - Amy Winehouse איזו להקה עשתה לכם את השבוע? התפוחים איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) לא אלבום ספציפי. מי האמן שעשה לכם את השבוע? איימי ויינהאוס איזה שיר נתקע לכם היום בראש? Benzedrine - התפוחים איזה שיר אתם שומעים עכשיו? Fight Rebel Sun - קולולוש בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? מה הייתה התחפושת הכי מקורית בפורים? האנשים האלה של היין צטוט השבוע? "טוב, זה לא... נחש מטבעות... יפני מצוי ללא זנב התלתן." קליפ השבוע? מי רואה קליפים בימינו? איש השבוע? המחנך, אני מניחה. התחדשות השבוע? הרבה אספקה לטיול. הדבר הכי טוב שקרה השבוע? טיולשנתי. תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם)
 
למעלה