שיר השבוע

../images/Emo79.gifשיר השבוע../images/Emo79.gif

אני פותחת היום כי אין מצב שאני אוכל מחר.. מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) איזו להקה עשתה לכם את השבוע? איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) מי האמן שעשה לכם את השבוע? איזה שיר נתקע לכם היום בראש? איזה שיר אתם שומעים עכשיו? בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם)
 

PerfectSP

New member
שאלה נוספת!! ../images/Emo190.gif

[תהיו מקוריים
אם פורים שבוע הבא,תוסיפו שאלת בונוס לשבוע
] למה אתם מתחפשים?D: ~תוסיפו לשאלון הסיכום כזה בסוף~ לא לסקול
 

PerfectSP

New member
!@#$%../images/Emo98.gif ../images/Emo190.gif

מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) וואי,אמ
Don't Tell Me - Avril Lavigne.. אוליD:
איזו להקה עשתה לכם את השבוע? Stretch Arm Strong\Simple Plan\Avril Lavigne
איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? אויי היה כזה!! לא זוכרת איזה
האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) השבוע הייתי סתם חסרת מצב רוחOם
מי האמן שעשה לכם את השבוע? לא יודעת..><"
איזה שיר נתקע לכם היום בראש? don't tell me
איזה שיר אתם שומעים עכשיו? Things I'll Never Say-Avril Lavigne
בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? It's Like Everytime I Turn Around, I See Your Face
מהשיר I Can Wait Forever של סימפלD:
תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם) מהירה~
למה אתפ מתחפשים? סנטה קלאוסD: סתם עם כובע וכזה,לא איזה משהו מושקעD:
 

sweet shir

New member
~~~

מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) Far Away - Nickelback איזו להקה עשתה לכם את השבוע? סימפל פלאן איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? -- האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) SP - SP. מי האמן שעשה לכם את השבוע? עברי לידר.
איזה שיר נתקע לכם היום בראש? של דוד ותקווה XD איזה שיר אתם שומעים עכשיו? שומעת אותו ^ בראש
בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? * "האהבה תנצח למרות הכל, אני רוצה ממך ילד, דוד אבל אני לא יכול! זה נופל" * "ובעוד כמה שנים שנהיה זקנים, אני רוצה למות בזרועותיך. אני רוצה שתמותי בזרועותי, רק תגידי מתי!" חולה על אסי וגורי D: תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם) איןלי כוח.
 

MispIaced

New member
להלהלהלהלה

מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) לא יודע איזו להקה עשתה לכם את השבוע? סליפנוט איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) מי האמן שעשה לכם את השבוע? אליס קופר איזה שיר נתקע לכם היום בראש? Virus of life- slipknot איזה שיר אתם שומעים עכשיו? שום בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? Burn honey, burn, let the fire eat away, I never liked the look of this town. Burn it down now. תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם) לא
 

Billy Shirs

New member
נמנמ

מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) Keep the Faith- Apples איזו להקה עשתה לכם את השבוע? המכשפות איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? לא יודעת... האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) המכשפות - האוסף הכפול מי האמן שעשה לכם את השבוע? מה הקטע של השאלה הזאת? לא שומעת אמנים בודדים
איזה שיר נתקע לכם היום בראש? סולו סקסופון מBenzedrine איזה שיר אתם שומעים עכשיו? Pain - Three Days Grace בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? You made me forget myself, I thought I was someone else, someone good (מתוך Perfect Day של לו ריד) תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם)
 
למעלה