שיר השבוע

Billy Shirs

New member
למה?

אני קוראת עכשיו את "הבטיחי לי" וזה דווקא ספר לא רע בכלל.
 

פלאפאל

New member
או, כן, אחר כך תקראי את הנעלמים.

זה בדיוק אותו ספר לא רע בכלל
פאקינג עשר פעמים! (או שמאז הוא הוציא עוד אחד?) וזה מטומטם. כמו אושן 11, רק יותר דבילי. "תראו, הנה כסף, הנה אנחנו, אנחנו הולכים לכסף, אנחנו בכלא. בום~! הכסף אצלנו. שכחנו לספר לכם ששמנו את ההוא בתוך הזה. אופס, סורי". משהו כזה.
 

פלאפאל

New member
לא נכון! ../images/Emo2.gif

ממש הקפדתי לא להרוס את הסוף של אף אחד מהם! אני לא יכולה להרוס לך את הבטיחי לי כי לא טרחתי לקרוא אותו, ואת אושן 11 לא הרסתי כי לא אמרתי שום דבר שלא היה ברור מראש!
 

PerfectSP

New member
שבוע זוועתיייייייייייייייייייייי ../images/Emo190.gif

ברמות שלא ייאמנו. ואני בדר"כ בנאדם צוהל
אבל היום היה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף סופסופD: מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) I Can Wait Forever - Simple Plan אבל בטירוף!!!!! איזו להקה עשתה לכם את השבוע? זימבל בלאן!!!!XDDDDDDDDDDDDDD איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? Oם האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) אוונג'ד סוונפולד - אוונג'ד סבנפולד^^ מי האמן שעשה לכם את השבוע? זימבל בלאן! D: משהו טוב/רע שקרה השבוע? להתחיל?!(ברע
) לא,לא בא לי ציטוט השבוע? "במבה זה גם לימניים וגם לשמאליים!!!" וואו,והיו לי עוד מלאאאא יציאות מפגרותXDDD התחדשות השבוע? אפשר אבדת השבוע?
קליפ השבוע? Oם איזה שיר נתקע לכם היום בראש? כרגע היי ווזנט D: איזה שיר אתם שומעים עכשיו? קריטיקל אקליים של אוונג'ד
לייק מי מות'ר פאקר!!!@#$%DDDD: בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? Like me motherfucker!!!!!!!!!!!!!!!!!! פשוט שורה טובה
אני יכולה לצרוח אותה זה כזה כיף!@#$%^ תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם) נה
 

MajorWinters

New member
קיפוד

מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) Humble Pie - Every Mother' Son איזו להקה עשתה לכם את השבוע? Kansas איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? אין כזה השבוע האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) Jackson Browne - Running on Empty מי האמן שעשה לכם את השבוע? Jackson Browne משהו טוב/רע שקרה השבוע? כתבו על בימו בוואלה ציטוט השבוע? "אם משהו נפל אל תרים אותו, ככה הוא לא ייפול שוב" התחדשות השבוע? קליפ השבוע? לא ממש רואה קליפים איזה שיר נתקע לכם היום בראש? בטח משהו של הארקטיק מנקיז, כרגע לא תקוע כלום. איזה שיר אתם שומעים עכשיו? Television - See No Evil בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? Cause we can't take our eyes off the t-shirt and ties combination (מתוך Brianstorm של הארקטיק מנקיז)
 
למעלה