שירשור פסנתרים של חברי הפורום!!

Jinx007

New member
../images/Emo79.gifשירשור פסנתרים של חברי הפורום!!

שירשור זה נפתח ע"י המלצתו של |זויברג|
(מקווה שרשמתי את זה נכון...) אוקיי, כל אחד פה מוזמן להעלות תמונה של הפסנתר/אורגן או כל דבר אחר שהוא מנגן עליו
בין אם זה פסנתר 30 קומות או אורגן מלפני 40 שנה...הכול יתקבל בברכה
. לא להתקמצן..תעלו אפילו יותר מתמונה אחת...
 

Jinx007

New member
YAMAHA PSR - 290

טוב, זו הבובה שלי...אמנם לא פסנתר אבל אני אוהבת אותה בכל מקרה... קיבלתי אותה ליומולדת 15 לפני איזה חצי שנה אחרי שנה של בקשות...
 

fphrpkhhar

New member
גם לי יש אוגן ופסנתר של yamaha.

אבל לא בדיוק אורגן כמו שלך....
 

ofir_y

New member
אבל בעוד כמה ימים....

מגיע מחו"ל הפסנתר הזה Rd170 גם הוא של רולנד
 

jonigat

New member
הפסנתר שלי... ../images/Emo99.gif

רוברט ווגל בן 70 ומשהו. פסנתר גבוה ואיכותי. מדהים... שוב סליחה על האיכות.
 

בנגלה

New member
באמת מדהים!!

חבל שאין איכות טובה יותר.. הוא ממש נראה עתיק ויפה!! מישום מה היה נדמה לי שיש לך אורגן בבית. אולי בגלל שלפי מה שהבנתי ממך אתה ידעתי עד לא מזמן רק מפתח סול..
 

זויברג

New member
ואי, איזה פסנתר אדיר,

לפי מה שהבנתי, עם הזמן הפסנתרים נעשים פחות ופחות מושקעים, ככה שפסנתר שמור בן 70 שנה צריך להיות מצויין, עוד בתקופה שהיו משקיעים בגילופים וכל פסנתר היה יצירת אומנות בפני עצמו ולא ירד ממדף של סרט נע.
 

dudwity

New member
נכון!

היום לא עושים דברים כמו שהיו עושים פעם לא קרוב אפילו... וחבל..אבל היום מוכרים מיליונים ופעם מכרו מאות המחירים ירדו והכלכלה השתנתה אני מעדיף ישן וינטא'ג וטוב.
 

fphrpkhhar

New member
אבל חשמלי...קרא את ההודעה.

אני נידנתי גם על פסנתר רגיל, וגם על חשמלי. זה לא אותו הדבר. אתה לא מרגיש אותו הדבר כשאתה מנגן על חשמלי, ועל רגיל. כשאתה מנגן על חשמלי, אתה לא מרגיש שזה פסנתר, אלה אורגן.....נכון שזה עולה פחות, אבל אם כבר רוצים להשקיע בפסנתר, אז לדעתי רגיל.
 

ofir_y

New member
אני חייב לתקן אותך

מה לעשות כולנו נמשכים לאותנטיות, אבל ה"הרגשה" של הפסנתר היא סה"כ הפטיש שמכה במיתר. בפסנתר חשמלי, הפטיש מכה בחיישן. אגב, הפסנתר שאני קניתי (שבהשקעה הכוללת רמקולים עלה בסביבות 10,500 ש"ח , הRD170) עולה כמו פסנתר רגיל (יכלתי לקנות אפילו חדש). השיקול היה הניידות, הנוחות, הקומפקטיות, הצליל וכו'....
 

dudwity

New member
כן זה סינטי:)

ויש לי ראק 19 אינטש עם מיקסר 16 ערוצים רולנד שקניתי ומגבר 400 ואט שבניתי בעצמי שמחובר למוצא המיקסר. סאונד חם ושקוף. אני מתכנן יחד עם עוד הרבה פרוייקטים בהמתנה לבנות קדםמגבר מנורות למגבר הזה גם ב 19 אינטש כדי להעמיק את הסאונד ולתת לו אופי.
 

ofir_y

New member
פשש... כמה שאלות

קודם כל ציוד נחמד ביותר. אבל למה שיהיה לך דבר כזה בבית? אתה מופיע איתו? ועוד שאלה מה כל כך טוב במגבר נורות על המגבר הטרנזיסטורי ?
 
למעלה