שאלות, תהיות ובקשות.

חולאני

New member
איפה התבלבלתי

אני פשוט קרוע על נעמה. רוקדת מקסים, נראית מקסימה, חושנית וגמישה - פשוט הלוואי ויכולי לרקוד איתה. אני קורע את הווידאו על הקטעים שלה שלה ומבין שהשופטים פשוט חבורה של דפוקים - לא רואים חצי מכל התנועה שלה ותנועות חבויות כמו ידים והבעות. משהו יכול לתת טיפ איך מתקשרים איתה? אנא אני בחול
 

71184

New member
נעלי ריקוד @@

מישהו יכול להגיד לי איפה אפשר להשיג נעלי ריקוד לסלונים-לטינים / סלסה ???
 
שאלה חשובה

רציתי לשאול מה שם השיר שבו רקדו רודריגו ונעמה בתוכנית לפני שבועיים.
 

loli kiss

New member
שאלהה חשובהה !!!

מישהו יודע איך קוראים לשיר שמתנגן ברקע של הפרסומת החדשה של רוקדים עם כוכבים? אני חושבת שזה הפרסומת לתוכנית של שבוע הבא בה יהיה בחירת השופטים .. בבקשה תענו , זה דחווף :) תודה.
 

tamariku

New member
אני מאוד אוהבת את הריקוד שלה

ברור שהיא רוקדת יפה, זה המקצוע שלה. אתם שוכחים שלא שופטים את הריקוד שלה אלא שופטים את הריקוד של הפרטנר שלה שרוקד פחות טוב משאר המתמודדים.
 

zehava האחת

New member
שאלה בבקשה..

לפני כמה תוכניות אלון רקד את הפסדובלה עם מוזיקה קלאסית נחמדה מאוד.. ראיתי כאן בפורום שזה מהסרט שודדי הקראיביים אבל איך קוראים לשיר ? אני פשוט רוצה להוריד אותו. תודה רבה
 

Natalushka

New member
אף אחד

זו הייתה תכנית של הצבעת השופטים, מעין סיכום של חצי עונה. האמת - לא פיספסתם כלום. תיארו את הדרך שעשו כל הזוגות והראו את הניקוד הכללי שהשופטים נתנו לזוגות. חוץ מזה לא היה משהו מעניין.
 

Witchcrafts

New member
ובקיצור, לקט.

הם מנסים ליפות את העניין באמצעות ניסוחים שונים לתוכנית ("12 הגדולים", "הצבעת השופטים" וכיו"ב) וכל מני תוספות מיותרות, כשבסופו של דבר מדובר בלקט ותו לא. ניחא.
 
קבלו רעיון אדיר לרע"כ עונה 4../images/Emo26.gif במקום לשבור את הראש עם איזה סלבס מעפנים להביא אני בעד-- כל מי שנולד לשיר, אולי הוא גם נולד לרקוד? נינט, שירי, גבסו, סקעת, מויאל, עדי, יהודה, מיכאל, שיר ביטון, ג'קו, רפאל ומאיה... מה אתם אומרים?
 
למעלה