מוזיקה ואנשים.

P i x i e s

New member
../images/Emo79.gif מוזיקה ואנשים. ../images/Emo79.gif

טוב, ראיתי שהנושא ממש מעניין, אז בואו כבר נהפוך את זה לדיון שיגיע להמלצות של תפוז!
1. קודם כל, מה סוגי המוזיקה שאתם אוהבים? תפרטו אמנים ולהקות אם אתם רוצים. 2. אתם חושבים שסוג מוזיקה הולך ברגל עם סוג בנאדם? לדעתכם הקטלוג של קבוצה מסויימת למוזיקה נכון? (גם עובדתית אבל גם מוסרית) 3. בזמן האחרון לכל סוג מוזיקה התפתחה סצינה. כלומר, לבוש, דרך התנהגות, תספורת וכו'. אתם חושבים שאתם שייכים לאחת הסצינות? אם כן, איזו? אתם מוזמנים כמובן להעלות עוד שאלות.
בלי ריבים! ראיתי פה כבר הרבה מתחים בין אנשים, ואני חייבת להזהיר שדברים בשרשור הזה עלולים לפגוע, קחו את זה בקלות, זה לא נגדכם. אגב, תנסו לענות בכנות, אני מבינה שלא כיף להבין שאתה מקוטלג וכו', אבל זה באמת כדי ליצור איזשהי תמונת מצב ולא לרדת על אנשים.
 

תמיר1991

New member
../images/Emo3.gif../images/Emo26.gif

1. קודם כל, מה סוגי המוזיקה שאתם אוהבים? תפרטו אמנים ולהקות אם אתם רוצים. אני אוהב נו-מטאל, גראנג' והיפ-הופ
הכבדים זה קודם כל לינקין, ואז עוד כמה - פורט מיינור, אואזיס, נירוונה, רד הוט, שייגעצ, אוונסנס, ועוד לא מעט להקות. הטעם שלי די רחב, בגדול. לא?
2. אתם חושבים שסוג מוזיקה הולך ברגל עם סוג בנאדם? לדעתכם הקטלוג של קבוצה מסויימת למוזיקה נכון? (גם עובדתית אבל גם מוסרית) לא, נקודה.
3. בזמן האחרון לכל סוג מוזיקה התפתחה סצינה. כלומר, לבוש, דרך התנהגות, תספורת וכו'. אתם חושבים שאתם שייכים לאחת הסצינות? אם כן, איזו? ולא, אני לא שייך לאחת הסצינות, מהסיבה הפשוטה שאני משלב לי כמה סגנונות ביחד
מה איתכם?
תמיר.
 

Aline In Chains

New member
../images/Emo115.gifעונה..

1. קודם כל, מה סוגי המוזיקה שאתם אוהבים? תפרטו אמנים ולהקות אם אתם רוצים.
בעיקר גראנג', מטאל,פאוור מטאל,ועוד ועוד..
להקות: נירוונה,אליס אין צ'יינס,פרל גא'ם,סאונדגארדן,ביטלס,פינק פלוייד,קווין,גאנס אנ רוזס,לד זפלין,מטאליקה,ועוד ועוד.. 2. אתם חושבים שסוג מוזיקה הולך ברגל עם סוג בנאדם? לדעתכם הקטלוג של קבוצה מסויימת למוזיקה נכון? (גם עובדתית אבל גם מוסרית)
לא! 3. בזמן האחרון לכל סוג מוזיקה התפתחה סצינה. כלומר, לבוש, דרך התנהגות, תספורת וכו'. אתם חושבים שאתם שייכים לאחת הסצינות? אם כן, איזו?
לא,אנלא חושבת. אבל זה יעזור אם אני אגיד שאנשים קוראים לי פריקית?!
 

Gadook

New member
מוזיקה ../images/Emo99.gif

1. המפ, אני בעיקר שומעת רוק, פאנק, קצת אימו מדי פעם ורוק קלאסי. אבל יש לי גם יציאות של פופ ג'אזי. (MCR, PANIC, RHTP, green day, wolfmother, sting, beatles, john mayer, aar) 2. לא ממש, אבל אני מסכימה שלפעמים אישיות של בן אדם מתחברת עם סוג המוזיקה שהוא שומע. 3. אני קצת מהכל אני חושבת, לא משהו מוגדר.
 

MoonyAvFreak

New member
זה לא ייגמר.

אני רוצה להגיד דבר ראשון. אם מישהו לא אוהב את הסגנון מוסיקה שלי. שלא יגיד שומדבר כי זה חלק רגיש אצלי ומוסיקה היא ממש חשובה לי. 1-אני אונהת כל מיני סוגי מוסיקה. נגיד ככה..אממ רוק (מהחדשים יותר) אלטרנטיבי פאנק -רוק פופ-פאנק אימו סרקימו זה בערך. להקות...לא בא לכם שאני אתחיל. אבל אני נחמדה ואני יעתיק את הרשימה שלי לפה. אלה עם הכוכביות אני הכי אוהבת. A New Found Glory 39Crazyfists Alexisonfire Alkaline Trio Anberlin Angels and airwaves* Arizing Armor For Sleep* Avril Lavigne * Best Days Behind Blink-182 * Bowling For Soup Boxcar racer Boys Like Girls* Bullet For My Valentine Chiodos Copper Cross Fade Dashboard Confessional Down to earth approach Easton Escape the fate Evanescence * Fall Out Boy * falling up* Fightstar Finch Flyleaf * foo fighters Four letter lie From First To Last* Funeral for a friend Good Charlotte Green day Hawthorne Heights * Head Automatica Hoobastank I am ghost Incubus Jack’s mannequin* Just left Just surrender Kill Hannah * Kill Your Ex Kisschasy Last Week Last Years Hero Less Than Jake Linkin Park lostprophets * Mae * Matchbook Romance Medford Drive Mest Midnight Hour Motion city soundtrack MXPX My American Heart My Chemical Romance* Nickelback Nine Inch Nails NOFX Panic! At the disco * Papa Roach * paramore * Plain White Ts* Plus 44 * Protest the hero puddle of mudd Red Hot Chili Peppers Relient K Runner Up Saving Verona Scary Kids Scaring Kids Senses Fail Shining Through Simple plan Skillet* SOAD Something Corporate Sparta Story of the year Sugarcult sum 41 Switchfoot Taking back sunday* The Academy is * the all american rejects The All-starz The early November The Killers The Used * Thirty seconds to mars* This providence Three Days Grace Three doors down Thrice Thursday Trapt unwritten law Yellowcard יש פה פול נוסטלגיות גם. חח אוקיי 2-כן ולא. נגיד אני...אני מאוד מאוד קשורה לשירים שאני שומעת. ורוב השירים אני מזדהה עם הנושא שלהם והמילים שלהם והמשמעות. אבל גם ממש לא. אי אפשר להגדיר בן אדם לפי המוסיקה שהוא שומע. אני לא אימו בגלל שאני שומעת אימו. מה אני חותכת ואני עצובה? לא אני ילדה ממש שמחה. יש הרבה "לא" לשאלה הזאת וטיפה "כן" רק בגלל הקטע שאני מזדהה עם שירים שאני שומעת 3- אני חושבת שאני לא שייכת לשומדבר. אני מתלבשת בדברים וסגנונות שאני אוהבת. לנמשל אני חושבת שסגנון הלבוש שעכשיו קוראים לא "אימו" הוא יפה. אבל הוא פוזה.יש אנשים שפשוט לובשים את זה כי זה יפה זה בכלל התפתחח ממוסיקה. אנשים אומרים לי שאני אימו ושאני פוזרית. אבל אני שומעת את המוסיקה הזאת. ואני לא ממש מתלבשת אימו. אבל אני שומעת את המוסיקה שהיא המקור של כל הקטע הזה ויש המון אנשים שסתם חושבים יאללה באלי להראות אימו בואו נתלבש ככה וככה. קיצר אני חושבת שאנשים לא שייכים לקבוצות ממש. כל אחד הוא עצמו. חוץ מהנגררים ואלה שרוצים להיות משהו שהם לא ורוצים להרשים את כולם.
 

Snow fairy

New member
בלרב

1. קודם כל, מה סוגי המוזיקה שאתם אוהבים? תפרטו אמנים ולהקות אם אתם רוצים. מטאל. פולק, פאוור, ובעיקר גותי. הלהקות היותר חזקות אצלי בפלייליסט? Sonata Arctica, Nightwish, After Forever, Epica, Within Temptation, Leaves' Eyes, Lacuna Coil... 2. אתם חושבים שסוג מוזיקה הולך ברגל עם סוג בנאדם? לדעתכם הקטלוג של קבוצה מסויימת למוזיקה נכון? (גם עובדתית אבל גם מוסרית) לא, וגם אין לי ממש כוח להכנס לזה. 3. בזמן האחרון לכל סוג מוזיקה התפתחה סצינה. כלומר, לבוש, דרך התנהגות, תספורת וכו'. אתם חושבים שאתם שייכים לאחת הסצינות? אם כן, איזו? חח לסצינה הגותית? לא הייתי אומרת. יש הקוראים לי פריקית, אבל חוץ מהשיער האדום הארוך, והקמעות מיער הפיות אין בי שום דבר גותי. אני נראית רוקיסטית כזאת, נראה לי. לא סגורה על זה.
 

חצילע

New member
מממ.

1. קודם כל, מה סוגי המוזיקה שאתם אוהבים? תפרטו אמנים ולהקות אם אתם רוצים. אוקיי, קודם כל נתחיל מכך שאי אפשר להכליל אותי. אני שומעת מה שאני אוהבת. כל הסוגים שיש, גם אם הם בכלל לא דומים אחד לשני. אני שומעת הרבה סוגים. פאנק, רוק [ישן וחדש], אימו, קצת סקרימו, קצת מטאל, ישראלי, גות', פשוט הכל. אינלי כוח לפרט. 2. אתם חושבים שסוג מוזיקה הולך ברגל עם סוג בנאדם? לדעתכם הקטלוג של קבוצה מסויימת למוזיקה נכון? (גם עובדתית אבל גם מוסרית) לא, זיבי על כולם. 3. בזמן האחרון לכל סוג מוזיקה התפתחה סצינה. כלומר, לבוש, דרך התנהגות, תספורת וכו'. אתם חושבים שאתם שייכים לאחת הסצינות? אם כן, איזו? נופ,אני סתם אני. אבל אמ. בדרך כלל אנשים קוראים לי פריקית, בעיקר בביצפר וכאלה. יש הטוענים שאני אימו, אבל זה רק בגלל הפוני ובגלל שאני לובשת כל מיני שרשראות ציבעוניות, וזה סתם כי אני גרוזינית.
 

זונע

New member
טוב אז ככה

אני אולי שומע מוזיקה שונה ממה שרובכם שומעים אבל אין לי כוונה להתנשא מעל אף אחד מכם. להיפך, שמעו משתם רוצים וכל עוד אתם נהנים מזה, סבבה. אז אל תקחו דברים שאני אומר באופן אישי כי הדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע כאן במישהו. 1. קודם כל, מה סוגי המוזיקה שאתם אוהבים? תפרטו אמנים ולהקות אם אתם רוצים. טוב אז ככה, אני אוהב בעיקר מטאל לסוגיו(בעיקר הבי, פאוור וטראש). שזה אומר להקות כמו מטאליקה, איירון מיידן, מגהדת', פנתרה, בליינד גרדיאן וכ'ו וכ'ו. בדרך כלל אני מתבייט על להקה אחת וחורש עליה, או לפעמים אפילו על שיר מסוים. חוץ מזה הלהקה שתמיד יש לי חיבה אליה היא טיניישס די-הלהקה הכי טובה בעולם כאילוו!!!!!!!!! וחוץ מזה אני מאד אוהב לשמוע להנאתי גם גיטריסטים טובים כמו ואי, סטריאני, מאלמסטין וכיו"ב. 2. אתם חושבים שסוג מוזיקה הולך ברגל עם סוג בנאדם? לדעתכם הקטלוג של קבוצה מסויימת למוזיקה נכון? (גם עובדתית אבל גם מוסרית) כן, זה די ברור. מה, אנשים ששומעים אימו לא נראים ככה ומתנהגים ככה? האמת שבמקרה שלי זה די שונה, אני שומע בעיקר מטאל וחוץ מהשיער הארוך, אי אפשר לנחש שזה מה שאני שומע. 3. 3. בזמן האחרון לכל סוג מוזיקה התפתחה סצינה. כלומר, לבוש, דרך התנהגות, תספורת וכו'. אתם חושבים שאתם שייכים לאחת הסצינות? אם כן, איזו? ממש לא. אני לא הולך עם חולצות שחורות וקרועות ומגניבות ואנטיפת לאחרים כי זה מגניב וכי אני קשוח ואפל. אני חושב שזה דבילי כל הרעיון וצריך להבדיל בין מוזיקה לבין התנהגות ומראה. אני לא מבין למה אנשים ששומעים אימו, לדוגמה(לדוגמה!!! לא לקחת אישית!!!!) גם חייבים להתלבש ככה בצורה...אממ...מחאתית? זה נראה לי דבילי באופן אישי ואני לא רואה בעניין הצדקה. טוב זהו, זיינתי בשכל. ביי
 

MoonyAvFreak

New member
אני רק רוצה להגיד משהו קטן.

לא. לא כל מי ששומע מוסיקת אימו נראה\ מתלבש בסגנון אימו. יש המון ששומעים את המוסיקה ומתלבשים פשוט רגיל ואיך שבא להם. :)
 

almond1

New member
נעים להכיר......

אני מתלבשת אימו רק באירועים מיוחדים
.....
 

MoonyAvFreak

New member
כי לדעתי

את כל פעם מתלבשת בדרך שונה. גם לא שזה רע. פשוט את מעניית P:. רגע. את שומעת מוסיקת אימו? (ופאניק ודה הקאדמי ואלה זה לא אימו) חח :)
 
למעלה