לכשיגיע הירח ...

אלי.

New member
../images/Emo79.gif לכשיגיע הירח ...

הירח לכשיגיע, 'יש לו את האופן שלו לאמר לך'. ואגב, 'חמתו' היא כנראה שיצרה את הקאסט לסרט של פונדה והפבורן. (2, 4, 4, 2, 5, 6 / 5, 5, 5, 2, 3).
 

אלי.

New member
צר לי, לא זה הסרט.

ורמז - השיר הזה (כמו גם רבים אחרים) אקטואלי.
 

אלי.

New member
פירוט לאקטואליה ?

מספרים שאת מקורבת למישהו, ואני שמתי לב שאותה אקטואליה דווקא לא נעלמה מעיניו ...
 

אלי.

New member
איך אומר פרסקי ? "כייין - ולא" ../images/Emo13.gif

כן - זה הסרט
. לא - השיר דווקא מצוי ב'שירונט'.
 

רותי מ

New member
היי אלי../images/Emo39.gif

הנה השורה המבוקשת: אז יבוא חודש אב, מאוהב בדרכיו בשמשו השופך אגמים של זהב. וזה לקוח מהשיר של נתן יונתן ז"ל שוב נתחיל מחדש לא הכמנתי, כי לא ביקשת, נכון?
 

רותי מ

New member
ולזכרו של המשורר הנפלא הזה../images/Emo39.gif

הנה השיר במלואו שוב נתחיל מחדש ביצוע: צביקה פיק מילים: נתן יונתן לחן: צביקה פיק שוב נתחיל מחדש, שכולם מתחילים החורש, האוסף, המשורר, העלים הנופלים עם הרוח, פניני הטללים והגל החוזר אל חופיו התלולים מתחילים כמובן גם ירחי השנה תשרי, חשוון וכסלו סתיו חדש ריחני מתיישב בגינה להביט איך החורף חולף ורואה איך גני גני התפוח נורא עייפים אחרי הקטיף איך הרוח פולש לבריכה הקרירה וחורש על פניה קמטים וכבר בא וחובט המטר של טבת ואחריו חודש שבט ופרחיו ואדר, הססן איך פותח רוכסן לשרב החמסן של ניסן... נטפים אחרונים של מטר ואייר מלחך ודורס כבר ברכס ההר עוד סיוון כמובן ותמוז הנמהר והלוח שלנו הולך ונגמר אז יבוא חודש אב, מאוהב בדרכיו בשמשו השופך אגמים של זהב והלילה מלא צרצרים וכוכב וקייצי ופרוע וחם אז אלול, אחרון במדרון התלול קצר ימים ונושף עם לילו הטלול עוד תקיעה עוד תרועה עוד שברים ועיגול השנה שעברה יסגר במנעול מתחילים מחדש. למה לא? מה זה רע? גם הזמן הזה לפעמים מתבלבל בספירה גם הגל אל החוף מבקש חזרה גם תיבת הזימרה שרה שוב את שירה שוב נתחיל מחדש, שכולם מתחילים ננגן את השיר באותן המילים שאינן מתעייפות לעולם, כגלים השבים בלי חדול אל הים הגדול אל חולות החופים התלולים...
 

חיננית

New member
אין כמו האיש ההוא -נתן יהונתן ../images/Emo47.gif

משורר דגול ואיש ארץ ישראל הטובה והישנה . יהי זכרו ברוך -
שיריו לעולם יהיו איתנו בכל מצב -בעצב וכאב בשמחה ובטקסים ממלכתיים וחגיגיים..
 
למעלה