השיר של אביתר.

Walk Two Moons

New member
../images/Emo79.gif השיר של אביתר.

והפעם בפינתנו, שיר מספר 6 מתוך שיר טיול- אאאאאאמבייייייייציהההההה.... כמו שהשעון זז וכו'. תעשו חיים!
----------------------------------------------------- מה מיקום השיר בערך ברשימת המועדפים שלך? [חוות דעת כללית, לא צריך מספרים.] זמר/זמרת/להקה שהיית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר: זמר/זמרת/להקה שלא היית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר בשום אופן! שם השיר מתאים, או שאולי היית מעדיף שיקראו לו בשם אחר? רגעים מיוחדים בהם אתה אוהב במיוחד לשמוע את השיר: אילו יכולת לשנות משו בשיר, להוסיף בית, להוריד אחד, כל דבר, היית עושה? איזה חלק מתוך השיר אהוב עליך במיוחד? במידה ויש לשיר קליפ, הקליפ מתאים לשיר? במידה ואין לשיר קליפ: איפה היית מצלם אותו ואיזה קליפ היית עושה? דו קרב: 'אמביציה' או 'אבות ובנים' ? רוצה להוסיף עוד משו לאומה בקשר לשיר?
 
השיר הכי יפה שיש בעולם.

אני בד"כ לא מגיב בזה :p אבל בגלל שראיתי שזה על אמביציה מה מיקום השיר בערך ברשימת המועדפים שלך? [חוות דעת כללית, לא צריך מספרים.] הכי גבוה. זמר/זמרת/להקה שהיית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר: אביתר, בהופעות :) זמר/זמרת/להקה שלא היית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר בשום אופן! בוא נשאיר את השירים של אביתר לאביתר בבקשה. שם השיר מתאים, או שאולי היית מעדיף שיקראו לו בשם אחר? בול רגעים מיוחדים בהם אתה אוהב במיוחד לשמוע את השיר: השיר הזה מדבר על הכל, ובגלל זה זה לא רק כשעצוב או כשקשה או משהו אילו יכולת לשנות משו בשיר, להוסיף בית, להוריד אחד, כל דבר, היית עושה? אולי הייתי קצת משקיע יותר בהפקה של הצלילים האלקטרוניים, ואני מניח שגם אביתר היה עושה את זה, כי האחרונים האלקטרוניים שלו הרבה יותר רחבים ומופשטים מבחינת הפקה. אבל בעצם. השיר גמור כמו שהוא. איזה חלק מתוך השיר אהוב עליך במיוחד? "תאווה לבשר אישה, זה כמו סתם תיאבון לבשר " כשרק שמעתי את השורה הזו לא היה לי מושג על מה הוא מדבר ומה הוא רוצה להגיד. אבל... עם השנים... הגאונות מובנת יותר ויותר במידה ויש לשיר קליפ, הקליפ מתאים לשיר? אם אני לא טועה אין לו.. במידה ואין לשיר קליפ: איפה היית מצלם אותו ואיזה קליפ היית עושה? הייתי נותן לאביתר לעשות אותו. מי ידע לעשות קליפ יותר טוב, הכותב או המאזין? דו קרב: 'אמביציה' או 'אבות ובנים' ? אמביציה ... בכ"כ קלות.... רוצה להוסיף עוד משו לאומה בקשר לשיר? נראה לי שצריך להפסיק לשקר בטלוויזיה כבר... עוד מעט יעבור עשור מאז שהוא ביקש את זה ועדיין משקרים.
 

Walk Two Moons

New member
שארית הכוונות הטובות אוכלים הכלבים... ../images/Emo107.gif

מה מיקום השיר בערך ברשימת המועדפים שלך? [חוות דעת כללית, לא צריך מספרים.] גבוה. זמר/זמרת/להקה שהיית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר: אף אחד. יא אללה, אין מצב שהשיר הזה יישב על מישהו שהוא לא אביתר. זמר/זמרת/להקה שלא היית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר בשום אופן! כולם. שם השיר מתאים, או שאולי היית מעדיף שיקראו לו בשם אחר? מתאים, מתאים רגעים מיוחדים בהם אתה אוהב במיוחד לשמוע את השיר: לוידע אילו יכולת לשנות משו בשיר, להוסיף בית, להוריד אחד, כל דבר, היית עושה? לא איזה חלק מתוך השיר אהוב עליך במיוחד? "...היחיד שאני שלו הוא אני, וגם אני בוגדני." אחד המשפטים במידה ויש לשיר קליפ, הקליפ מתאים לשיר?
במידה ואין לשיר קליפ: איפה היית מצלם אותו ואיזה קליפ היית עושה? אין לי רעיון. דו קרב: 'אמביציה' או 'אבות ובנים' ? המממ... אמביציה, בסופו של דבר. רוצה להוסיף עוד משו לאומה בקשר לשיר?
 
מה?!

אבות ובנים שיר שהוא לא בקטגוריה בכלל של השירים של אביתר. זה שיר חד פעמי שהוא לעולם לא יצליח לשחזר את הגאונות שנמצאת בו.
 
...

כל אחד ודעתו ת'אמת. אבל בהתחשב בעובדה שהוא אכן סיפר על מה 'אבות ובנים' נכתב, ו.. לא יודע.. שיר ילדותי, כמו הרבה מהדיסק הראשון, ו... טוב שיר חמוד אמביציה קצת יותר רחב. אבל כמו שאמרתי :p דיעה :)
 

eliavtu

New member
בדיליי

מה מיקום השיר בערך ברשימת המועדפים שלך? [חוות דעת כללית, לא צריך מספרים.] זמר/זמרת/להקה שהיית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר: אף אחד, מהשירים היות "אבייתריים" זמר/זמרת/להקה שלא היית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר בשום אופן! שם השיר מתאים, או שאולי היית מעדיף שיקראו לו בשם אחר? מתאים רגעים מיוחדים בהם אתה אוהב במיוחד לשמוע את השיר: האמת שתמיד אילו יכולת לשנות משו בשיר, להוסיף בית, להוריד אחד, כל דבר, היית עושה? כלום איזה חלק מתוך השיר אהוב עליך במיוחד? כולו, באמת. השיר זה רצף של משפטים גאוניים, שגם מתחברים בצורה מושלמת אחד לשני, והפסתנר בסוף אחח.. במידה ויש לשיר קליפ, הקליפ מתאים לשיר? במידה ואין לשיר קליפ: איפה היית מצלם אותו ואיזה קליפ היית עושה? משהו עם שעון מתותלת כזה, שזז מהר, ואז להראות כל מיני מקרים מזעזעים אקראיים, וכל פעם לחזור לשעון הזה וליצור תחושה של הזייה.. <אל תשאלו למה זה עלה לי> דו קרב: 'אמביציה' או 'אבות ובנים' ? קשה להשוות בניהם :O זה שני שירים שונים לגמריי, אבל ניתן לאמביציה.. רוצה להוסיף עוד משו לאומה בקשר לשיר?
 

TEENAGER1

New member
סליחה על האיחור../images/Emo122.gif

אין לי זמן לנשום... מה מיקום השיר בערך ברשימת המועדפים שלך? [חוות דעת כללית, לא צריך מספרים.] גבוה, אבל לא ממש גבוה זמר/זמרת/להקה שהיית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר: זה שיר נורא אביתרי, ובכל זאת - מאור כהן יהיה מעניין זמר/זמרת/להקה שלא היית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר בשום אופן! הרבה שם השיר מתאים, או שאולי היית מעדיף שיקראו לו בשם אחר? מתאים בהחלט רגעים מיוחדים בהם אתה אוהב במיוחד לשמוע את השיר: עם כל הדיסק אילו יכולת לשנות משו בשיר, להוסיף בית, להוריד אחד, כל דבר, היית עושה? לא נראה לי איזה חלק מתוך השיר אהוב עליך במיוחד? הפתיחה הגאונית שלו במידה ויש לשיר קליפ, הקליפ מתאים לשיר? במידה ואין לשיר קליפ: איפה היית מצלם אותו ואיזה קליפ היית עושה? אין לי רעיון דו קרב: 'אמביציה' או 'אבות ובנים'? שאלה מוזרה קצת, בכל אופן - אמביציה רוצה להוסיף עוד משו לאומה בקשר לשיר? המילים בשירונט קצת מצחיקות. זה לא "תאווה לבשר, אישה", אלא "תאווה לבשר אישה". זה מסלף לגמרי את המשמעות של המשפט...
 

Evi Virus

New member
ניצחתי את כולם באיחור ../images/Emo10.gif

מה מיקום השיר בערך ברשימת המועדפים שלך? [חוות דעת כללית, לא צריך מספרים.] גבוה בהחלט זמר/זמרת/להקה שהיית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר: אף אחד, זה מהשירים שאי אפשר לגעת בהם זמר/זמרת/להקה שלא היית רוצה לשמוע ביצוע שלו לשיר בשום אופן! כולם שם השיר מתאים, או שאולי היית מעדיף שיקראו לו בשם אחר? נופנופ, מתאים רגעים מיוחדים בהם אתה אוהב במיוחד לשמוע את השיר: המממ עצב, חוסר מוטיבציה לעשות כל דבר אילו יכולת לשנות משו בשיר, להוסיף בית, להוריד אחד, כל דבר, היית עושה? נופ איזה חלק מתוך השיר אהוב עליך במיוחד? "ההפך מלמות זה לא אהבה, לידה או תקווה, תאווה לבשר אישה זה כמו סתם תאווה לבשר..."
במידה ויש לשיר קליפ, הקליפ מתאים לשיר? יש? לא חושבת
במידה ואין לשיר קליפ: איפה היית מצלם אותו ואיזה קליפ היית עושה? אוו קשה
דו קרב: 'אמביציה' או 'אבות ובנים' ? אעע זה הרבה יותר מדי קשה, הם שונים נורא. בסופו של דבר אני חושבת שאבות ובנים מנצח, למרות שאני סוגדת לאמביציה
רוצה להוסיף עוד משו לאומה בקשר לשיר? שיר יפהפה, זהו.
 
למעלה