אני שומעת עכשיו את השיר של ריטה

../images/Emo79.gifאני שומעת עכשיו את השיר של ריטה

"אור כחול כהה" (אני חושבת שככה קוראים לו) בו היא מדברת אל הילד שבתוכה ואני כל כך מתרגשת מהמילים שיש לי דמעות בעינים. מכירות את השיר? למשהי יש את המילים?
 
לא להאמין! בדיוק דיברתי עם חברה

שילדה לפני 4 חודשים והיא אמרה שזה משהו שרק אשה בהריון או אמא יכולות להבין...
 

ענתש

New member
דווקא שיר אחר שלה מאד מרגש אותי

כי הוא מדבר על הבטחה ואהבה וכל הדברים הכי טובים... מילים של צרויה להב שאני מעריצה כל מה שהיא כותבת בערך
ואם אתכסה בפנים תחת הר העננים תזכיר לי שלא אשכח ואם יום אחד ידעך גם הכח להחזיק שלא אשכח - איך אנשי החושך עם פנס או אור כוכב מחפשים יהלומים במנהרות אפלות את מראות השמש והמלח הנשטף ותפילות הנשארים ערים בלילות ואם אתכסה בפנים... את כנפי הרוח המכה בסורגים איך נפקח חיוך של ילד ומגע אהבה את שפת הליצנים הנחשים והדגים את זרימת עורקיה של אימי הטובה את מראות השמש והמלח הנשטף ותפילות הנשארים ערים בלילות
 
למעלה