אלבום השבוע
- שבוע מס' 31

ketty the sheep

New member
קצת זנחתי את המוסיקה השבוע.

זה מרגיש קצת כמו בגידה, האמת. אני אנסה לתקן את זה אולי עם איזו רכישה חדשה בשבוע הקרוב שעלולה להחזיר אותי למוטב. (אפילו אין לי NP
).
 

חולוני

New member
The Roots - Phrenology

אהבתי אותו יותר מ-Things Fall Apart. אה, ואני כבר יודע שאלבום השבוע הבא שלי הולך להיות הראשון של וויזר..
 

Godot

New member
רות' דולורס וויס - come see

Tomahawk - Mit Gas אפרת בן צור - צוללת Sonic Youth - Washing Machine Ride - Nowhere
 

Fish in the sea

New member
+

אלבום השבוע: John Frusciante - To Record Only Water For Ten Days שמעתי אותו איזה עשר פעמים השבוע (חלק מההאזנות לא בהכרה מלאה). ביומיים האחרונים לא שמעתי אותו ואם תבקשו ממני לזמזם לכם משהו ממנו מלבד שיר 3 אני לא אצליח שומדבר. מוזר, השירים נשמעים יפה אבל הכי לא נקלטו לי בעולם. אלבום הסופשבוע: Air - Monn Safari. חלומות נעימים. קאבר השבוע: The White Stripes - Jolene השיר הכי גרוע שאני הכי אוהב: Eminem - Just Lose It ביצוע השבוע: אלג'יר - צרפת שמיעה אחת שגרמה לי להרהורים השבוע: Radiohead - Ok Computer חצי שמיעה שגרמה לי להרהורים השבוע: Radiohead - Hail To The Thief מה-היינו-עושים-בלי השבוע: בירה מאכל השבוע: תירס ננסי. אני מכור. ושבוע טוב לכולם!
 

קזאר

New member
בדיוק כמו עם

Niandra LaDes שלו, אלבום אדיר אבל אני זוכר רק את שיר שש וגם הוא חלקי.
 
שבוע מגוון משהו.

הייתי בטיול שנתי, לאילת, ככה שבנסיעות הרוכות לשני הכיוונים הקשבתי להרבה אלבומים. בניהם, פרווה חמה בהופעה, האוסף של נושאי המגבעת ועוד אבל אני חייבב לציין שהכי בלט האלבום החדש של הסליפיטיים גורליה מיוזיאום, מבין הלהקה החדשות, זו בטוח הכי טובה ששמעתי. האלבום נקרא, אגב, באופן די משעשע of natural history. הלהקה הזוף על שני אלבומים היאפ שוט חובה למעריצי רוק אקספרמנטלי למינהם, דהיינו מיסטר באנגל ושמאלה מכך.
 
הוא פשוט חובה.

הצליל שלו הרבה יותר מגובש מאשר הראשון, על הטוב והרע שבזה. והאלבום פשוט ענק, באמת. אני לא מסוגל להסביר עד כמה אני נהנה ממנו.
 
אלבומים מוזרים לא חסר.

אלבומים שכלכך טובים בלהיות מוזרים לעומת \זאת, זה כבר יופי יופי. נפ- עמיר לב- my girl
 
למעלה