אלבום השבוע
- שבוע מס' 31

Fish in the sea

New member
../images/Emo79.gifאלבום השבוע../images/Emo79.gif - שבוע מס' 31

"וואלה, פינה חדשה בה בוחרים את האלבום שעשה את השבוע? סוף סוף יוזמה ברוכה של ישראל, אם הפינה תצליח להתמיד במשך שלושים שבועות אני אוכל למות בשקט" (יסר ערפאת, המוקעטה, 17/4/04)
 

super joby

New member
ערן צור - פרפרי תעתוע

עד השבוע לא ממש התעמקתי בערן צור. לפני כמה ימים זכיתי בכרטיס להופעה שלו (מחר), ולפהופעה צריך לבוא מוכנים, אז לקחתי מאחותי את הנ"ל ואת 'אתה חברה שלי'. אין לי ממש מה להגיד, פשוט מצוין...
 

קזאר

New member
היה שבוע פורה במיוחד

עם לא מעט "אלבומי השבוע", ובגלל הדוחק אני נאלץ לבחור אחד לפי השוק והאימפקט. Syd Barrett - The madcap laughs דבנדרה בנהארט של שנות השבעים, התרופה למכה ששמה פינק פלויד, משורר רחוב עם אסטתיקת גראז', הבחור הזה שווה כל כך הרבה טאגליינס. ולחשוב שנתתי במתנה את האלבום השני שרכשתי בשוק בעשרה שקלים במחשבה שאין טעם להקשיב. בשבוע הבא ב"אלבום השבוע של קזאר": משהו של גראנדדי?
 

קזאר

New member
לגמרי

Terrapin ולאב יו הם שירים טובים בכל כך הרבה רמות. האלבום הזה הזכיר לי שיש גם מוזיקה עם מילים אדירות.
 
אם דבנדרה בנהארט היה שומע מה שאמרת

הוא בטח היה נכנס לאגו של טריפ של שלוש שבועות. בוא לא נסחף,בנהארט הוא בסדר גמור, אבל מכאן לסיד בארט? הא? נפ- סליפיטיימגורילמיוזיאום-היצור
 

קזאר

New member
מי נסחף?

דיפרנט סטרוקס פור דיפרנט פולקס, לא? בנהארט רק בסדר גמור? אתה רק בסדר גמור. בנהארט פצצות.
 
בנתיים הוא רק בסדר גמור.

ההקשבה הראשוניחת שלי אליו מאוד הלהיבה, אבל אח,כ הוא לא נראה לי כזה אדיר.
 

hospital_food

New member
יאלה

עם כל הכבוד לבארט, ויש הרבה מאוד כבוד,דבנדרה עולה עליו בכל המובנים: לחנים, ליריקס, קול(אני רוצה לשמוע את בארט מסלסל כמו דבנדרה!)... חלאס עם הרומנטיזציה הזו להסטוריה
 
שומ רומנטיזציה.

אם הוא היה משווה את פרושיאנטה לבארט, למשל, אז הייתי זורם. אבל תכלס, דוודנדרה בנהארט במחינתי לא עומד בסטדרטים, מה גם שהקול שלו מעצבן. (בניגוד לבארט, שיש לו קול אדירים)
 

קזאר

New member
מעצבן?

הקול של בנהארט זה הדבר הכי טוב שקרה בשנות האלפיים. ואין בכלל מקום להשוואה בין פרושיאנטה לבארט, השירים של בארט הם לרוב במבנה של שיר רגיל לעומת פרושיאנטה ששובר מבנים ומנגן המון על גיטרה. גם בנהארט וגם בארט (שניהם מתחילים באות ב' בעוד שפרושיאנטה לא) יותר על השירים והמילים ובכלל בלי טריקים של גיטרה.
 
כן,אבל.

אני אגיד לך מה משותף לפרושיאנטה ובארט, שניהם גאונים. דוונדרה בנהארט, בהקשר ציפצפי לקול או לפחות לדרך השירה לשו, די מעצבםן אותי. אני לא מוצא כנות כמו שאני מוצא בסיד בארט, אלא יותר כנות דמה מהסוג שאני בכלל לא מחפש אצל דמיאין רייס.
 

קזאר

New member
אאוץ'

אני מניח שזה מגיע לי בהתחשב בתגובה האחרונה שלי אבל בכל זאת אאוץ'. אתה מלכלך עם הרייסים שלך. וחוצמזה, פרושיאנטה יוצא עם אחת מהאחיות קוקורוזי? לא חשבתי ככה.
 

karma

New member
You want a room with a fire escape

I want to tell you how much I hate this Don't leave that stuff all over me It pains me, please just leave it
 
למעלה