איזה שיר אתה הכי אוהב

../images/Emo79.gifאיזה שיר אתה הכי אוהב../images/Emo35.gif../images/Emo220.gif

כל אחד ירשום פה את השיר שהוא הכי אוהב מכל 4 העונות של הפיג'מות ואני אשתדל למצוא לו את הקליפ של השיר מתוך הסידרה אז.... איזה שיר אתם הכי אוהבים
 

B o N u s

New member
אבל..אבל..אבל..

עשיתי כבר דבר כזה ונכנס לטאג! אני בעד לחדש פינות וכו' אבל אם יש דברים שבטאג לדעתי לא רצוי שיחזרו על עצמם... טוב שיהיה, בת שישים. עמוס עוז. המבורגריה קטנה בטירוף. עכבר.
 
אוקיי אבל אפחד לא ענה לך

חוץ מאיזה 3 אנשים ועכשיו כשיש הרבה אנשים אז לא יזיק שאני יעשה את זה ואפילו לא ידעתי שפתחת פה פעם אני לא צריך כל פעם שאני רוצה לפתוח הודעה אז ללכת לטאגליינס ולבדוק אם עשו אותה כבר!!
 

ר ו ו נ י

New member
אינלי מושג איך קוראים לשיר אבל....

זה משו כזה.. "עכשיו אני יודע שאסטמה זה לא מכונית אילן תסלח לנו כי נגמרת התוכניייית... אם תשכחי אותי סיוון.. היית צריכה לבוא מזמן.. אני לא יגאל בשן.. אני לא יגאל בשן." חח אני כל היום שרה אותו...! אני וחברה שלי המצאנו על המוזיקה של השיר הזה מילים אחרות ויצא מזה מצחייקק.. "אם תשכחי אותי ליאור.. למה אין בחדר אור?! בחולצה שלי יש חור.. בחולצה שלי יש חור.." חח.. עזבו! טמטום שליי... XD קצוות
 

alon2233

New member
מותר לפרסם לפי דעתי.

כל עוד זה באתרים רשמיים כמו פליקס ויוטוב אז מותר. זה לא הוא שהעלה את זה.
 

Pijamist

New member
אופס../images/Emo9.gif

בטעות עשיתי במשתמש הישן שלי. פשוט הייתי צריך לבדוק משהו.
 

Pijamist

New member
לא קראתי אבל,

אני יודע שכתוב שם שאסור לעלות דברים שמפרים זכויות יוצרים אבל: 1.זה בעיה\אשמתו של מי שהעלה את הסרטון הזה. 2.ג'ן אמרה שמותר לעלות לפורום סרטונים מאתר פליקס ויוטוב.
 

B o N u s

New member
לאיודע. זה כבר החלטה של ג'ן.

אבל בעיקרון אסור לפרסם לא בפליקסים ולא בפורומים.. אם ג'ן מאפשרת אז בבקשה.
 
למעלה