שרשור אדמיניסטרציה ב

שלום! זקוקה מאוד לעזרה

נרשמתי ללימודים לתואר ראשון ונאמר לי כי מאחר והממוצע עם הפסיכו' לא מספיקים, אני אולי יכולה להתקבל על תנאי, כאשר התנאי הוא ממוצע מעל 80 בשנה ראשונה. נאמר לי גם כי יעזור במידה מסויימת אם אכתוב מכתב נלווה לטופסי הרשמה בעניין זה מאחר והבקשה חריגה. השאלה - מישהו מכיר את ההליך? מה אפשר לכתוב במכתב כזה? תודה מראש!כל עצה תתקבל בברכה!
 
לאיפה/איזה תואר?

אני לא ממש מבינה, אבל תנסי להסביר למה חשוב לך ללמוד את זה ומנגד למה הפסיכו'/בגרויות לא משקפים את היכולות שלך. תגידי שיש לך הרבה מוטיבציה, זה מענין אותך וחשוב לך וכו' אם תגידי בדיוק איזה תואר, יהיה יותר קל אולי לחשוב על מילות חנופה
בהצלחה
זה נשמע מגניב
 

PooKiPsiT

New member
../images/Emo78.gifשרשור אדמיניסטרציה ב../images/Emo72.gif

שאלות בנושאים כגון: הליכי הרישום, תנאי קבלה, שכר לימוד, ציונים, מעונות וכד' - נא לשרשר לכאן.
 
התחלת לימודים בסמסטר ב'

הקדמה לימודים באוקטובר הקרוב לא ממש נוח לי.. והבנתי שיש אופציה להתחיל את הלימודים בפברואר.. כלומר להתחיל בסמסטר השני.. איך זה מתנהל כל הדבר הזה? האם תנאי הקבלה הם דומים? נראה לי שיש פחות מועמדים לסמסטר הזה, לא? ומה עם החומר הלימודי? הקורסים שמי שהתחיל באוקטובר, אני אתחיל אותם בפברואר? או שאני אצטרך אל "קבוצת אוקטובר" ואשלים בסוף השנה הרביעית את הקורסים של ההתחלה? אודה לכם אם תעשו לי קצת סדר בראש תודה..
 
קיימת אופציה כזו

מבחינת הקורסים:הקורסים שמי שהתחיל באוקטובר אתה תתחיל בפברואר. לא לכל החוגים ניתן להתחילבסמסטר אביב. אני מניח שתנאי הקבלה משתנים אבל לא בהרבה .
 

dingoringo

New member
עזרת הרשמה

נרשמתי ללימודים בטכניון ובתל אביב כאשר העדיפות הראשונה היא הטכניון....אך עד היום לא קיבלתי שום מכתב מהטכניון בקשר להחלטה לעומת זאת מאת"א כבר קיבלתי את תשלומי המקדמה שהם עד ה-19.3 אבל אני עדיין מחכה לתשובה מהטכניון.... מה לעשות כי הבנתי שאם לא אשלם את המקדמה לאת"א הרישום שלי יתבטל?
 
דבר ראשון משלמים את המקדמה

אפשר לחכות עד היום האחרון לתשלום כמובן, ואם עד אז לא מקבלים תשובה מהטכניון אז לשלם. במידה ובסופו של דבר אכן תתקבל גם לטכניון, תוכל לבקש מאת"א החזר של המקדמה (ניתן לקבל החזר מלא אם מבקשים אותו עד מועד מסוים. פרטים במדריכים לנרשם של את"א). אכן, אם לא תשלם את המקדמה בזמן, אתה מסתכן באבדן המקום שנשמר לך בחוג.
 
מישהו יודע איך עושים מועד ב'?...

שאלתי גם בפורום את"א, אני אנסה גם פה: אם נכשלתי בבוחן ביניים שיש לו מועד ב', או בסתם בחינת מעבר רגילה, האם יש לי זכות אוטומטית לעשות מועד ב', ואני פשוט מגיעה במועד ועושה את המבחן, או שעליי להירשם במזכירות לפני המבחן ולבקש לעשות מועד ב'?... או שהקטע עם להירשם במזכירות זה רק אם קיבלתי ציון חיובי ואני רוצה לשפר?... ועוד שאלה - מה קורה אם נכשלתי במבחן ואני לא ניגשת למועד ב'?.. זה לא משנה כלום, נכון?... תודה רבה :)
 

dudmel

New member
איפה זה פורום את"א?

אשמח להצטרף... ולשאלתך - בהנדסה באת"א אני יודע שיש צורך להרשם למועד ב' רק כדי לשפר ציון חיובי. אם נכשלים במועד א', או לא מגיעים אליו כלל, אין צורך להרשם. לא יודע בוודאות לגבי שאר הפקולטות...
 
פורום את"א זה פה בתפוז

חפש ברשימת הפורומים.. ועוד שאלה - אם נכשלתי במועד א', אבל בכל זאת עברתי את הקורס ואני לא מעוניינת לגשת למועד ב', מה קורה אם אני לא ניגשת, זה משפיע לי איכשהו על הציון או שמשאירים אותו כמו שהוא?...
 
גם אם עברתי בסוף את הקורס?.....

נכשלתי במבחן, אבל עברתי את הקורס בסופו של דבר בזכות פקטור שהיה ועבודות שהגשתי... אם אני לא ניגשת למועד ב', אני צריכה לעשות שוב את הקורס??...
 
ז"א שאני לא חייבת לעשות מועד ב'?

פשוט משאירים את הציון כמו שהוא, ולא מחשיבים את זה כאילו לא ניגשתי לבחינה?
 

dudmel

New member
שאלה מעט מורכבת

לפני הצבא הייתי עתודאי להנדסת תעו"ן בטכניון ועזבתי אחרי שלושה סמסטרים עם ציונים גרועים מאוד. עזבתי מיוזמתי לפני שהספיקו להעיף אותי. עכשיו אני לומד באת"א, שנה ראשונה בהנדסה מכנית, ובינתיים הציונים יפים מאוד. נניח שאשיג השנה ממוצע 90, ונניח שבשנת הלימודים הבאה ארצה לחזור ללמוד בטכניון. מה הסיכויים לדעתכם שיקבלו אותי לשנה שניה בהנדסת מכונות? מצד אחד יש להם את כל המידע על הציונים הנוראיים מהפעם הקודמת, במסלול אחר (תעו"ן, כאמור). מצד שני באת"א יש לי ציונים טובים מאוד באותו מסלול אליו אני ארצה להתקבל. גם הסכם שלי בטכניון יפה למדי. אז יש כאן למיסהו ניסיון עם דברים כאלו?
 

dudmel

New member
ועוד משהו קטן

בסוף שנת הלימודים הנוכחית יעברו 5 שנים מאז שעזבתי את הטכניון
 

dudmel

New member
כי זה סתם רעיון שאני משתעשע בו

ואם אני ארים טלפון זה ייתן לזה איזשהי ממשיות, ואני מעדיף שבינתיים זה ישאר ערטילאי...
 
למעלה