פינת המתכון השבועי.

שבלולי1

New member
../images/Emo78.gif פינת המתכון השבועי.

והפעם... המנות העיקריות כל מה שבא לכן וצריך כדי להכין ארוחה מושלמת! החל מהעוף ועד לתפוחי האדמה....
 

NavaZuk

New member
הולכת לאימא ..... שם יש כל הזמן

ארוחות מושלמות !!!!
 

sarlior

New member
תפוחי אדמה צהובים../images/Emo71.gif

אני אוהבת לאלתר ולהמציא במטבח והכי אוהבת להכין אוכל ב-5 דקות אז הנב משהו שאילתרתי פעם מזמן והילדים מאד אוהבים והעניקו לתבשיל את השם-תפוחי אדמה צהובים. תפוחי אדמה שום כתוש תבלינים צהובים בלבד-כורכום, קארי, אבקת מרק מלח,פלפל לחמם מעט שמן בסיר לקלוף תפו"א ולחתוך לקוביות בגודל בינוי-קטן ולהכניס לסיר. להשאיר על האש מס' דקות ולערבב. בינתיים להרתיח מים בקומקום. להוסיף לתפו"א שום כתוש מלח, פלפל ואז את התבלינים. לערבב אחרי כל תוספת. (אני מתבלת "לפי הרגש"...ככה אמי לימדה אותי...) להשאיר מס' דקות על האש ואז להוסיף מים רותחים עד לכיסוי התפו"א. לכסות את הסיר ולהשאיר מעט פתוח. התבשיל מוכן כאשר תפוחי האדמה התרככו והנוזלים הצטמצמו לרוטב סמיך. בתיאבון!
 

lilachh

New member
אם אתם בענין של אוכל הודי

יש לי כמה דברים שאני מכינה קבוע והם יאמי יאמי יאמי
 

lilachh

New member
עכשיו נכנסתי הביתה ../images/Emo9.gif

מבטיחה להקליד מאוחר יותר או מחר כמה מתכונים משובחים
 
סופסוף!!!

לזה חיכיתי!!!כשמשעמם לי אני נכנסת למטבח, בודקת מה יש בארונות ובמקרר ומתחילה לבשל מהראש עם כל מה שבא ליד...את התבשיל הזה המצאתי לפני כמה ימים- אמא ואבא ליקקו ת'אצבעות, דודה שלי ביקשה את המתכון ואפילו אחי הקטן שחי בד"כ רק על עוף ותפו"א טעם ואמר שזה מוצלח מאוד...אני מצרפת את המתכון בקובץ WORD כי זה קצת ארוך...תהנו!!!
 
צלי בקר בכרשה ויין

לפי מתכון של נירה רוסו - הובא לפורום מתכונים ע"י משתמש בשם "אחשל" נתח טרי של צלי כתף במשקל 1.5-2 ק"ג 2 כרישות פרוסות דק (הוספתי גם בצל יבש חצוי ופרוס) 2-3 עגבניות פרוסות או חתוכות לפלחים כוס יין לבן (השתמשתי באדום, ושמתי 2 כוסות...למה ככה אני אוהב ) 2 עלי דפנה (והוספתי כמה גרגרי פלפל אנגלי ו-2 מסמרי ציפורן) 4 שיני שום 50 גר' פטריות מיובשות (השתמשתי בטריות) מלח ופש"ג 4 כפות מרגרינה ( לא משתמש - שמתי שמן זית) מתבלים את הבשר במלח ופש"ג (השתמשתי במעט מלח גס והרבה פש"ג) וסוגרים אותו ע"י טיגון בסיר עמוק ורחב, עד שמשחים. מוציאים את הבשר מהסיר ומכניסים את הכרישה והבצל עד שישימו גם הם. מחזירים את הבשר, ומוסיפים את כל שאר המרכיבים שציינתי, (למעט הפטריות הטריות). מביאים לרתיחה ומבשלים על אש קטנה - אצלי זה התבשל למעלה מ- 3 שעות. בגמר הבישול הוצאתי את הבשר להצטנן מעט והמשכתי לבשל את הרוטב, ובשלב הזה הוספתי לסיר ארטישוק ירושלמי חתוך גס שישמש כתוספת. את הפטריות הוספתי לכמה דקות ממש לפני ההגשה. פורסים את הבשר, מסדרים יפה בכלי הגשה ומוזגים מעט מהרוטב
 
עוף בסויה,דבש ותפוחים עם תפוחי אדמה

חומרים: חלקי עוף: שוקיים, ירכיים, כנפיים וכו' למרינדה: רוטב סויה שום דבש חרדל דיז'ון פש"ג עשבי תיבול כמו רוזמרין וטימין לערבב הכל יחד ולהשרות את העוף ללילה שלם. לפני הצליה, להוסיף תפוחי עץ גרנד מקולפים וחתוכים ותפוחי אדמה קטנים לא מקולפים. לצלות בתנור שעה וחצי על חום בינוני.
 

ESTY99

New member
טיפ: הכנתי מרק בטטות מההמלצות של

שבוע שעבר- יצא מעולה! וטעים! רק שהוספתי ממש קמצוץ של פטרוזיליה קצוצה, כמו שאכלתי באיזה שהוא מלון- ממש ממש טעים ומעולה.
 

ESTY99

New member
אפשר לקבל מתכון למרק תירס? למרות

שהנושא היום : מנות עיקריות????????????? פליז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ESTY99

New member
גם מרק תירס סיני יכול להיות מעניין-

מראש על המתכון.
 
למעלה