שרשור תמיכה לפסח

../images/Emo77.gif../images/Emo155.gifשרשור תמיכה לפסח../images/Emo155.gif../images/Emo77.gif

אני בטוחה שלפחות חצי מאיתנו שוברות את הראש מה להכין מתנות למארחים
עלה לי רעיון - לשבור את הראש ביחד
איזה מתנות עלו לכן בראש\ מה נתתן שנה שעברה
למארחים?
לילדים? תודה
 
טוב אז אני אתחיל...

מארחת - אין לי רעיונות בכלל. ויש לי 2 מתנות להכין. אחת למארחת (חמתה של אחותי) ואחת לאמא של הבחור שלי (היא האחות של המארחת אז היא גם תהיה שם) ילדים - יש רק 7 ילדים קטנים. אני רוצה לעשות להם תמונות כמו של יפה
 
‏ ‏/tapuzforum/images/Emo210.gifרגע. תני לי להבין.

חמותה של אחותך ואמא של החבר שלך הן אחיות? יעני, בן זוגך ובעלה של אחותך הם בני דודים?
 

shukpuck

New member
טוב, אז עכשיו את צריכה לספר לנו

מי הכיר דרך מי או שזה בכלל במקרה..
 

mAmA MiSiSiPi

New member
פתרתי את החידה

החבר שלך הוא בן דוד של גיסך.....נו איך?נכון? למארחת שנה שעברה הכנתי כוסות תה עם מגן חום וקערת מצות{מהדרכה של מלי חוט ומחט} שבה שמתי שקיות אורגנזה מלאות בתערובות לחליטות תה. את יכולה לראות הכל פה http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1450362 לילדים- רול צבעים זה מוצלח כי ככה גם אפשר לחלק להם דפים במשך הערב ותהיי להם תעסוקה.וקופסאת צבעים כזאת זה גרושים בחנויות כולבו. http://blog.tapuz.co.il/misisipi/images/{39FBC934-9678-4B2F-A530-6633B4AACDDB}.jpg או תיק צד פשוט http://blog.tapuz.co.il/misisipi/images/{72111EBD-404A-4FDF-842D-58D82D9A3FA4}.jpg
 
רעיון מצויין

שנה שעברה הכנתי סלסלת מצות על פי ההדרכה המצויינת של מלי חוט ומחט (בבלוג שלה). אז הנה אחלה רעיון למי שעדיין לא מכירה. אבל מה אכין השנה?
 

tinylove

New member
אני מכינה

למארחת כיסים לתליה כאלה שממיינים לתוכם ניירות לילדים קלמרים עם השם של כל אחד מהם אני אעלה דוגמא בקרוב
 

Shusho

New member
לילדים כבר הכנתי!

סרגתי את הכל. לזוג התאומות - סוס (טוב, חד קרן) וסוס ים לבת השלוש דובי (אני חייבת לרקום לו פנים!!! דחוף) ולאחותה הקטנה שנולדה לפני שבועיים דובי, אבל קטן. אין לי מושג מה להכין למארחת. לא חשבתי על זה בכלל.
יש לי שאריות טריקו, לסרוג מהן תחתיות לסירים? זה רעיון נחמד בכלל?
 

shukpuck

New member
רעיון מצוין! מצטרפת

מאחר והשנה אין לי ממש זמן פנוי החלטתי על לבבות ריח לארון, גם לגננות של אלומה. בינתיים פרט ללשגע אתכן בשאלות כאן לא התקדמתי הרבה.. מקווה באמת להספיק..
 

1רב

New member
גם אני הכנתי כאלה.

מצאתי שיטה די קלה לדעתי. שמתי בדים נחמדים אחד על השני (ימין על ימין). סימנתי מליון לבבות ותפרתי בלי לגזור בכלל ורק השארתי פתח קטן הכל לב.... אח"כ גזרתי והפכתי ובסרט נע מלאתי את כולם בלבנדר, פתיתי סנון ואקרילן. אח"כ קשטתי קצת בכפתורים ופרחים וסגרתי כל אחד. אה, לכל לב שמתי גם סרט בשלב של לפני התפירה. בגלל שעשיתי את כולם שלב אחרי שלב כמו במפעל זה היה יחסית מהר. עטפתי בצלפון וכבר הכנתי פתק נחמד של "חג שמח" להדביק על הצלופן. 3 חברות כבר קבלו את זה ושמחו מאד.
 

noadn

New member
ואני צריכה רעיון לילד בן 7... ../images/Emo40.gif

אנחנו מתארחים אצל משפחה עם ארבעה ילדים - לילדה הגדולה הכנתי תיק עם השם שלה, לתינוקת הכנתי מן משחק עם סרטים (תמונות בהמשך), לילד הקטן אני אתפור מכונית (אם למישהי יש גזרה אני אשמח...) ועכשיו חסר לי רעיון לילד בן 7, מה מתאים לגיל הזה? חשבתי על בובת מפלצת כמו שהכנתי כבר (כמו ugly doll תמונה מצורפת) אבל אולי הוא יחשוב שזה ילדותי?... אשמח להצעות!
 

noadn

New member
פוף?!? וואו, זה ענק...

זה נראה לי המון עבודה וגם זה קצת יהיה גדול לעומת כל שאר המתנות... אבל אם יש לך קישור או הסברים אני אשמח לתפור פוף לעצמי :) האמת שבעיקר מטריד אותי מאיפה להשיג מילוי...
 

tinylove

New member
מילוי קונים במילגה

או בנחלת בנימין יש לי שני לינקים או אולי שלושה
 

afunit007

New member
הייתי הולכת בכיוון, אבל

בזמן האחרון יש לי חשק היסטרי לתפור רובוט. מה את אומרת על רובוט? אם כן, אשלח לך כמה לינקים שריירתי עליהם לאחרונה
 
למעלה