מישהו מהחוג לאקדמיולוגיה?

gerbera

New member
מה זאת אומרת חטיבה של 28 נק"ז?

ומעבר למכללות לעיצוב, שאני קצת נרתעת מהן [פסיכולוגית...], איפה עוד יש בתי ספר טובים לתקשורת?
 
שאלה מסובכת

אני מקווה שאוכל להסביר. כידוע על מנת להוציא תואר ראשון יש צורך ב120 נק"ז (לפחות במדעי הרוח והחברה, בהנדסה נדמה לי שזה 160). את יכולה לעשות את התואר בכמה דרכים: ללמוד מקצוע אחד בלבד למשל תקשורת ואז את עושה את כל ה120 נק"ז בתקשורת. את יכולה ללמוד במסגרת חוג ראשי וחוג משני ואז את עושה 80 נק"ז בתקשורת ו28 נק"ז בתחום אחר שמעניין אותך ואז יש לך תואר בתקשורת עם חטיבה בתחום הנוסף שאותו למדת. את יכולה ללמוד במסגרת דו חוגית ואז תלמדי כל מקצוע בהיקף של 54 נק"ז ותקבלי תואר דו חוגי. שתי הערות:1) כל מקום שהסכום לא מסתדר ל120 ה12 נק"ז שחסרות באות מלימודים כלליים. 2) כל האמור לעיל תקף, כאמור, לגבי מדעי הרוח והחברה באופן כללי ולא בהכרח לגבי לימודי תקשורת. לגבי שאלתך השנייה אין לי תשובה. מקווה שעזרתי.
 

gerbera

New member
אז אם אני מבינה נכון

זה בעצם אומר, שלפי מה שאמרת, אני לא בדיוק עושה תואר בתקשורת... אלא אם כן התכוונת לומר, כמו בדוגמא, שהתקשורת זה החוג הראשי, והחוג המשני זה מדעי השום דבר שאני אבחר ללמוד...?
 
אם הבנתי את שאלתך נכון

באונב"ג את לא יכולה לעשות תואר ראשון בתקשורת אלא רק ללמוד , כאמור, חטיבה בתקשורת.
 

gerbera

New member
אם כבר אז כבר

עוד משהו שמעניין אותי זו המחלקה לאמנות, אין לי כל כך מושג איך היא וכו'. באופן כללי, מה שאני כן יודעת על עצמי זה שבת"א אני לא מוכנה ללמוד. ומשהו בראש שלי אומר שדווקא ירושלים טובה בתולדות האמנות. אז איך המחלקה הזו בב"ג?
 
זה אני כבר לא יודע

אבל תשאלי בפורום של אונב"ג שמה יענו לך (יותר נכון יש שם מישהי נחמדה שתענה לך) על השאלות. באתר תכנסי לפורומים, הפקולטה למדעי הרוח והחברה, הפורום של המחלקה לתולדות האמנות.
 

לי רוי

New member
תעשיה וניהול ../images/Emo91.gif

אני מתחיל השנה ללמוד הנדסת תעשיה וניהול במכללת רופין. מישהו מהמכללה או בכלל שלמד את המקצוע יכול לתת טיפים אל מה לשים דגש? מה המקצועות הקשים... או בכלל עצות שיועילו לי בתחילת הלימודים.
 
מישהו יודע אם צריך תואר שני בשביל

לטפל בפסיכודרמה... לפי ההגיון נראה לי שכן אבל אם כבר יש פורום ואולי מישהו יודע חשבתי לשאול :) תודה
 

its about time

New member
לא הכרחי

יש מקומות ומסגרות שונות ללימוד. יתכן שחלקם דורשים תואר שני אך בהחלט לא כולם. מקום אחד ששמעתי עליו טובות הוא מכון כיוונים בת"א - www.psychodrama.co.il
 

ק ל א ו ס

New member
אני די בטוח שלא

אמא של מי שהיה חבר טוב שלי בעבר הייתה (ואני משער שעדיין) מטפלת בפסיכודרמה (ואף בעלת קליניקה די מצליחה) והוא תמיד נהג לספר לי את האנקדוטה שהיא אמנם מלמדת קורסים לתואר שני באוניברסיטה (יש לה ניסיון רב), אבל איכות התואר הראשון שלה לא מאפשרת לה באמת ללמוד לתואר שני. כך שבוודאות היא הייתה בעלת תואר ראשון בלבד.
 
אחלה

תודה רבה גם לך :) עכשיו רק צריך להחליט אם רוצים את זה באיזה שהוא שלב ולהגיד תודה לאל שלא צריך תואר שני או אם נחליט שלא את זה אז לקוות שהציוניים וכל השטויות האלה יספיקון אלב יש לי עוד מיליון אלף שנה לדאוג לזה סתם התעניינתי :)
 
תואר שני לפסיכודרמה

שלום ונילית, אומנם היום כדי להיות מטפל בפסיכודרמה (ובכלל באמנויות השונים) אין צורך בתואר שני - אלא בתואר ראשון רלוונטי ולימודי תעודה, החל משנת 2007 כדי להיות מוכרת כמטפלת תהיי צריכה תואר שני בטיפול בפסיכודרמה. את כל הפרטים על השינויים יש באתר של יה"ת. בכל מקרה, לא משנה מה אני מציעה לך להשקיע בלימודים ולהשיג ציונים טובים, כדי שתמיד הדלת של תואר שני תהייה פתוחה בשבילך. http://www.yahat.org/
 
ברור שהכוונה היא לקבל ציונים טובים

ולהשקיע כמה שאפשר אבל בחיים לא הכל הולך כמו שרוצים צריך לתכנן גם ליום גשום:) תודה רבה.
 

חןמורן

New member
מישהו שמע על מכללה להוראת טכנולוגיה

אני אולי מתחילה ללמוד אמנות, אני עדיין לא החלטתי כי לא שמעתי בכלל על המקום, או על מישהו שלמד שם. אם מישהו מכיר אני אשמח אם תגידו לי, אני לא רוצה ללכת על בליינד לשם.... תודה! :)
 

RIPTAR

New member
לפני שנה חיפשתי מכללה להוראת

טכנולוגיה ולא מצאתי כלום, חיפשתי זמן רב . אני יודע שמכללת שער הנגב הכשירה אנשים להוראה טכנולוגית(בעיקר הנדסאים או בעלי תואר ראשון) אך לפני כמה שנים טובות הם הפסיקו עם זה . אבל אם יש לך תואר ראשון במקצוע טכנולוגי את יכולה ללמוד הוראה במכללת אורט בראודה .
 

eranle25

New member
שאלה קטנה

משהו מכיר את מכללת יהודה ושומרון ( אריאל ) האם לעשות שם תואר ראשון בהנדסת כימיה וביוטכנולוגיה כדאית ? תודה לעוזרים
 
יש לי תשובה לא אוביקטיבית לתת.

הכרתי מישהו קרוב שלמד שם. ואמנם המכללה אמורה לההיפך לאוניברסיטה אבל לדעתי אין לזה סיבה. ע"פ מה שנראה הרמה שם די נמוכה, אולי זה בפקולטה שהוא למד אולי זה בכולן. לי אישית נראה לא מאתגר ללמוד שם.. אבל מכיוון שזאת לא דעה ממקור ראשון ולא אני ספציפית למדתי שם אני חוששת לקבוע ודאית מה כדאי..
 
למעלה