מחפשת רעיון למתנה

Ella Bella

New member
../images/Emo77.gifמחפשת רעיון למתנה../images/Emo101.gif

הילדה שלי מסיימת גן חובה בשבוע הבא אחרי שנתיים נפלאות עם גננת נהדרת שהיא קשורה אליה מאוד. מעבר לקניית מתנה משותפת של כל ההורים אני אשמח להכין לה משהו אישי וחשבתי על משהו שקשור לפימו. מחפשת רעיון למשהו פיסולי, אולי חמסה או דמות כלשהי (לא יודעת לעשות מילפיורי אז זה חייב להיות לכיוון הפיסולי). תודה רבה רבה!
 

סיגל222

New member
אני הכנתי לגננות מובייל מפימו

לא גדול מידי, אבל משהו לתשומת הלב - הכנתי 4 לגן אחד. לצוות הגן של הבת הגדולה הכנתי מגנט בצורת לב וכתבתי עליו בצבעי טוליפ 'תודה'. בשנה שעברה הכנתי מחזיקי מפתחות (לא מפימו, כי לא התעסקתי בזה אז) - קניתי חרוזים גדולים והשחלתי. החרוז האחרון היה בצורת לב, ובצבע טוליפ לבן כתבתי עליו 'תודה מיערה וסער'. אחת הגננות תלתה את זה על התיק והולכת עם זה כל הזמן. את יכולה לעשות מסגרת קטנה מפימו ולשים בפנים תמונה של הבת שלך (אני חושבת שמישהי הראתה כאן דוגמאות כאלו), ואח"כ לחבר מגנט מאחור.
 

Ella Bella

New member
אחלה רעיונות, תודה! אשמח לראות

דוגמאות למובייל ומסגרת תמונה. יש לי תמונה מקסימה שלהן יחד (הגננת והילדה שלי) אז זה יכול להתאים!
 

סיגל222

New member
חיפשתי וחיפשתי - ולא מצאתי

אני לא זוכרת מי פירסמה את זה פה, אבל לא הצלחתי למצוא. אני אנסה לתאר לך: המסגרת נוצרה ע"י חותכן של פרח ובפנים חתכו עם חותכן עגול - מה שיצא זה פרח עם חור באמצע. צריך לחתוך עם חותכן עגול גדול יחסית, כי זה יהיה המקום של התמונה. את הפרח מסביב אפשר לעשות כמו בסגנון של תליוני האביב של אילאיל או לקשט בפרוסות של גלילים שונים. דרך אגב, אפשר לעשות את זה גדול יותר, ובמקום מגנט להעמיד את זה על שיפוד, ולעשות קובית פימו כבסיס (אוףףףף - הלוואי ויכלתי לצייר פה). את המובייל טרם צילמתי אבל מה שעשיתי זה: חתכתי עם חותכנים פרפר (לא גדול) ודג והכנתי עוד חרוזים מאותו משטח (משטח לבן עליו הדבקתי פרוסות מכל מיני גלילים) וחיברתי את זה עם חוט שמתאים בצבע. זה יצא בערך באורך 15-20 ס"מ. אם אני אספיק, אני אצלם.
 

סיגל222

New member
../images/Emo62.gif זה בדיוק מה שחיפשתי

אבל לא הצלחתי לזכור מי פירסמה.
 
למעלה