מה מביאים מתנה לחג

../images/Emo77.gif מה מביאים מתנה לחג ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

תמיד דוחה את זה לרגע האחרון, אבל מה באמת מביאים היום מתנות לחג ? עד היום הבאתי מתנה יפה למארח ומתנות יותר צנועות לשאר המשפחה הקרובה ולילדים, אבל שמתי לב שרק אני מביאה כאלה מתנות והצד השני לא מבין בדיוק לכבוד מה קיבל את המתנה. בחג האחרון חמותי שהתארחה אצלנו לא הספיקה לקנות ורצתה לתת לנו כסף. בעלי סירב לקבל ואני ארחתי כמו גדולה... ובלי מתנה. השנה מוזמנים אליה, לא רוצה שתרגיש לא נעים וגם לא להגיע בלי כלום. מה עושים ? מה קונים ?
 

טליה34

New member
שאלת השאלות

במיוחד לאלה שכבר יש להם הכל...... אבל בכל זאת:
צלחת הגשה יפה עם עוגה טובה מעשה ידייך
צלחת הגשה יפה עם מרקחות משובחות של קונפיטורות/רטבים/שמני זית מתובלנים
זר פרחים מיוחד בתוך אגרטל מיוחד
אגרטל זכוכית שקופה מוארך וגבוה עם הענפים היבשים האלו...... אני....קונה כמה צלחות הגשה מוארכות לעוגה, אופה עוגת דבש מדהימה בתבנית מוארכת.....מניחה ת´עוגה על הצלחת...עוטפת בצלופן.....מתנה מקסימה.
 
תגידי........

זה עובד גם אם קונים עוגת דבש של עלית ושמים אותה על הצלחות הגשה?
 
חחחחחח,,,אם אעיז,,,

להביא לחמותי מגש עם עוגה,, (ועוד שאני הכנתי,,,) אין סיכוי שתיתן לי לצאת מהמעלית...
 
גם לך יש חמות רומניה ?

את יודעת, פעם ביום ההולדת שלה רצינו להיות מקוריים ויצירתיים. מלבד מתנה נדיבה מאיתנו, קניתי ערכת יצירה לילד להכנת קופסת תכשיטים. הוא עבד עליה והשקיע, צייר וצבע, ובסוף כשמסר לה, היא בקושי הסתכלה ואמרה: עכשיו תצטרך לקנות לי תכשיטים.... דרך אגב - ביקרתי בכיתן ויש שם אחלה מבצעים (מקבלים תלושים). אבל לחמותי לא מצאתי (משהו לא יקר מידי...)
 
קרן,, כמה דברים לי אלייך,,,

ראשית,,חמותי טוניסאית,, שנית,, כשעוד היינו חברים,, ערב ראש השנה , ,קניתי לה סט כוסות ,, ה,,,, הזאת,, אמרה,,, "ני אשמור לכם לנדוניה,,,,,אני לא אוהבת מתנות" מאז , ועד היום,, בכל הזדמנות,,אני מזכירה לבעלי,, באותו טון,, את מילותיה,, אגב,, אני מדמיינת את עצמי ,, עומדת בתוך המעלית,, עם מגש ועוגה,, והיא חוסמת אותי,, לאאאאאא,,,,,את לא תכנסי,, ונקרעת מצחוק,,,
 
יודעת מה אני קונה לסתומים ?

יש לנו כאלה משני הצדדים, מה שלא הבאתי תמיד אמרו: למההההה ? יש לנו כזה.... פעם קלטתי את העניין, קניתי להם ספרים מסטימצקי. ואז היית צריכה לראות את הפרצוף שלהם, מפחדים להגיד: למההההה ? ניסו להראות משכילים כאילו, סתמו את הפה. לפחות לא היו סתומים בשביל להגיד שהם לא קוראים ספרים... נראה לי שאסתפק בפרחים וזהו.
 

טליה34

New member
דווקא כן

חברה שלי קנתה את עוגת הדבש העגולה עם החור באמצע (לא יודעת שלי מי), הניחה על מגש עוגה עגול, את החור באמצא מילאה בשוקולדים משובחים עטפה בצלופן וסרט קש ויצא מדהים......
 
למשל דיסקים שירים יפים

שיהיה לה מעניין באוזן. אני נורא שמחה לקבל אותם וקבלתי אתמול. בקיצור מה שאדם בד"כ אוהב לעשות, מוסיקה=דיסקים, לקרא=ספרים, בישול=כלים, גינדורים=תכשיטים וכו´.
 

נגה...

New member
הצעה למי שיש לו כבר הכל

(לטעמי ודעתי כמובן) בקבוק שמן זית משובח מאחת המעדניות. דבש עם תוספות מיוחדות בתוכו. כריות ריחניות לחדר ארונות. (ישנם סוגים מעניינים בכמה חנויות:סטוק קפה, בודי שופ, וכולי) שנה טובה
 
למעלה